محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10667

سنسور فعالیت تحرکی


آن‌ها همچنین دریافتند که سنسور فعالیت تحریک الکتریکی را در بخشی از مغز که منجر به پاداش می‌شود را برداشت .
با این نوع سنسور ، Jasanoff امیدوار است که الگوهای فعالیت عصبی با دقت بیشتری از آنچه در حال حاضر ممکن است ترسیم کند . برای مثال ، می‌توانید تصور کنید که اندازه‌گیری فعالیت کلسیم در بخش‌های مختلف مغز و تلاش برای تعیین ، چگونه انواع مختلف محرک‌های حسی به روش‌های مختلف با الگوی فضایی فعالیت عصبی که آن‌ها القا می‌کنند ، کدگذاری می‌شوند . "

 

زنان جوان دیابتی مردم مقابل عکس شناسایی کیفیت زندگی نویسنده مارگاریتا بل تغییرات ژنتیکی بیماری استدلال جدید مدارس


این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت و مرکز موسسه فن‌آوری ماساچوست برای مغز اجتماعی تامین شده‌است . به گفته دکتر Bleich و همکارانش ، " وظیفه مانع epithelial عمدتا ً وابسته به پروتئین‌های محکم اتصال است که حمل و نقل را به درون و بین سلول‌ها تنظیم می‌کند . فقدان تمامیت ارضی ، که توسط باکتری‌ها آغاز می‌شود و یا با یک ماده شیمیایی ، می‌تواند منجر به تهاجم باکتریایی و التهاب شود . همچنین cytokines Pro - التهابی همچنین باعث dysregulation نفوذپذیری سد در طول التهاب می‌شوند . کار ما شواهدی ارائه می‌کند مبنی بر این که Cd۱۴ برای تنظیم پروتیین‌های با اتصال سخت با کاهش بیان سایتوکاین ناشی از التهابی موثر است . یافته‌های ما نشان می‌دهد که Cd۱۴ قابل‌حل می‌تواند یک هدف درمانی جدید برای تحقیقات بالینی آینده باشد " سازگار با یافته‌های قبلی در رابطه با تفاوت‌های جنسی در بیماری‌های قلبی ، شاید این باشد که MSIMI در زنان عمدتا ً abnormalities غیر عادی غیر از انسداد شریان‌های کرونری ، مانند نقص عملکرد عروق انسداد عروقی کوچک‌تر ( اختلال عملکرد microcirculatory ) را نشان می‌دهد.
تفاوت‌های جنسی ممکن است مفاهیم مهمی برای درک اثرات عروقی خاص اختلالات روان‌شناختی به طور کلی و مکانیسم‌های of به طور خاص داشته باشد ، چرا که اکثر مطالعات قبلی این موضوع بر روی مردان متمرکز شده‌اند . دکتر Vaccarino و همکاران نتیجه‌گیری می‌کنند که " این نتایج حاکی از آن است که MSIMI باید توسط مکانیزم‌های جایگزین به ویژه در بین زنان هدایت شود و انگیزه برای تحقیقات بیشتر جهت درک مکانیسم‌های خاص رابطه جنسی در رابطه با اثرات استرس ذهنی بر کم‌خونی موضعی و پیامدهای بلندمدت فراهم آورد . مطالعات پیشین قبلا ً به مطالعه پروتیین‌های PTP در جستجوی درمان‌های دیابت مطالعه کرده بودند که متاسفانه فایده‌ای نداشت . با این حال ، برخلاف برخی از اعضای خانواده خود که درون سلولی هستند ، پروتیین شناسایی‌شده در ژنو در غشا سلولی قرار دارد . از این رو ، دسترسی آسان‌تر به مولکول‌های درمانی است . به طور شگفت‌انگیز ، شکل بسیار زیادی از این پروتئین به استراتژی‌های مهار بالقوه اجازه می‌دهد : وقتی دو مولکول PTPR - γ توسط یک لیگاند به هم متصل می‌شوند ، دیگر نمی‌توانند عمل کنند . پژوهشگران در حال حاضر بر روی شناسایی لیگاند های درونی تولید شده توسط بدن یا روی مولکول‌های در حال توسعه که می‌توانند عملکرد آن را تقلید کنند ، کار می‌کنند .
دکتر Roberto Centre می‌گوید : " در واقع ، تحقیقات ما با مشاهدات بالینی انجام‌شده توسط پروفسور فرانسیسکو سیاه‌پوست ، عضو مرکز دیابت Faculty دانشگاه ژنو ، امکان پذیر نبود . ما اکنون امیدواریم که نتایج کلینیکی و بالینی ما به پیشرفت بالینی تبدیل شوند و به مدیریت بهتر دیابت نوع ۲ کمک کنند که امروزه بر ۱ در ۱۱ بزرگ‌سال در سطح جهانی ، یا ۴۲۲ میلیون نفر اثر می‌گذارد ."

 

 

بیماری التهاب روده گروه مخالف سلولی بیماران مبتلا به صرع خطر بین زن ومرد چگونه به راه رفتن کودک کمک کنیم افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان دختر و پسر

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 170

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما