محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10183

خطر بین زن و مرد


تفاوت‌های مهم در دستیابی به اهداف عامل خطر بین زنان و مردان تاریخ : ۱۹ ماه مه سال ۲۰۱۵ منبع : انجمن قلب اروپا : تفاوت قابل‌توجه و قابل‌توجه در این است که چگونه زنان و مردان پس از یک حمله قلبی تحت درمان قرار می‌گیرند . این تفاوت‌های جنسیتی در نرخ کنترل فاکتور ریسک که در زنان پایین‌تر بود و در نرخ of بیمارستان برای حمله قلبی بیشتر منعکس شده‌است ، که در زنان نسبت به مردان بالاتر بود .
اشتراک کامل: یک تفاوت قابل‌توجه و قابل‌توجه در نحوه درمان زنان و مردان پس از حمله قلبی وجود دارد . این تفاوت‌های جنسیتی در نرخ کنترل فاکتور ریسک که در زنان پایین‌تر بود و در نرخ of بیمارستان برای حمله قلبی بیشتر منعکس شده‌است ، که در زنان نسبت به مردان بالاتر بود .

 

زنان جوان دیابتی نواحی تحریک مغزی مقاومت به نماتد ترکیب داروی ضد افسردگی اختلالات روانی2 آموزش و تمرین مقاومت


این نتایج امروزه در تحلیل ثبت SWEDEHEART در ژورنال کاردیولوژی اروپا گزارش شده‌اند . این ثبت سوئدی یکی از بزرگ‌ترین رکوردهای آماری در حال پیشرفت در درمان قلبی و یکی از معدود داده‌های مربوط به اجرای اهداف پیش‌گیری ثانویه و نرخ readmission در چنین بخش بزرگی از بیماران دچار سکته قلبی ( myocardial myocardial ) بیماران در یک کشور واحد است . مطالعه حاضر شامل بیش از نیمی از کل بیماران تا ۷۵ سال سن بود که در بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ از یک کنتور پیشرفته در سوئد جان سالم به در بردند و بنابراین واجد شرایط درمان ثانویه بودند که در مجموع of بیمار تا ۱۲ ماه پس از این دوره معاینه شدند .
یافته‌ها ، می‌گویند که نویسندگان ، پتانسیل " اساسی " در جلوگیری از حمله قلبی و کنترل عوامل خطر در زنان ، به ویژه در لیپید ( کلسترول LDL ) و کنترل فشار خون را نشان می‌دهند که سطح هدف آن‌ها در زنان بالاتر از مردان است .
به طور خاص ( بعد از تنظیم آماری برای سن بیمار ) ، کنترل چربی با level % از مردان به دست آمد اما تنها ۶۳.۳ % از زنان به دست آمد ، در حالی که فشار خون هدف ( < ۱۴۰ mmHg systolic ) به by % از مردان و ۶۱.۹ % از زنان رسید . هر دوی این تفاوت‌ها به لحاظ آماری معنی‌دار بودند . تفاوت معنی‌داری بین میزان سیگار کشیدن وجود نداشت ( ۵۶.۱ % زن و ۵۵.۴ % مرد ) .
با این حال , تفاوت قابل‌توجهی در نرخ ضربان قلب - - با ۱۵.۵ % از مردان و معادل 18 / 2 % از زنانی که نیازمند درمان بیشتر در بیمارستان هستند وجود داشت . در ضمن , readmissions قلبی جزو بیماری‌های قلبی محسوب می‌شدند و در زنان ( 20 درصد ) بیشتر از مردان ( 14.8 درصد ) رایج بودند .
محققان دو توضیح ممکن برای تفاوت‌های جنسیتی را پیشنهاد می‌کنند : اول ، یک شکست - - توسط پزشکان و یا خودشان - - برای تشخیص اهمیت کنترل فاکتور ریسک ؛ و ثانیا ً، سطح بالاتری از عوارض جانبی مواد مخدر که توسط زنان تجربه می‌شود.
با این حال , این ثبت نشان داد که در طول زمان ( یعنی در مقایسه بین گروهه‌ای ثبت ۲۰۰۵ و 2012 ) بهبود کلی در کنترل فاکتور ریسک و کاهش در readmission قلبی وجود داشته‌است . کنترل Lipid ( LDL - کلسترول , 2.5 میلی مول در لیتر ) از ۶۷.۹ % به ۷۱.۱ % و کنترل فشار خون ( < 140 mmHg systolic ) از ۵۹.۱ % به ۶۹.۵ % بهبود یافت .
محققان می‌گویند که مطالعات ثبت مانند این " نشان‌دهنده عمل واقعی زندگی در مقابل مجموعه ویژه‌ای از آزمایش‌های بالینی کنترل‌شده تصادفی است ، در نتیجه قابلیت تعمیم نتایج را افزایش داده‌ایم " ، به خصوص که پیش‌گیری از ثانویه در بسیاری از روش‌ها دشوار است .

 

تحریک عمقی مغز تاثیر محرک فرکانسی مغز در بهبود پارکینسون حافظه فعال کلاسیک ساختار مولکولی پروتئین آلزایمر روشهای افزایش عزت نفس کودکان درمان اعتماد به نفس پایین در نوجوانان

 

منبع

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 188

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما