محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 10702

گروه مخالف سلولی


اما آن‌ها هم چنین می‌توانند یک گروه مخالف از سلول‌هایی که این سلول‌های excitatory را مهار می‌کنند ، تحریک کنند . این که تاثیر خالص فعالیت سلول خزه بسته ، ارتقا یا مقابله کلی از سلول‌های عصبی برانگیزاننده باشد ، تا به حال یک سوال باز است .
برای پاسخ به این سوال ، Soltesz که جیمز آر را در دست دارد . Doty Professorship از Neurosurgery و Neurosciences و همکارانش به مدل موشی حمله صرع لوب گیجگاهی تبدیل شدند .

 

صحبت میکروب ها با مغز ژنتیک مرتبط با اسکیزوفرنی یافته های جدید صرع کج شدن تاو موش زیست شناسان مصنوعی بیماران مبتلا به صرع


موش‌های investigators که در استنفورد به کار می‌رفتند bioengineered بودند به طوری که سلول‌های خزه بسته به پالس‌های نوری واکنش نشان دادند و از طریق یک فیبر نوری پیوند خورده به این سلول‌ها رسیدند . نور آبی باعث ایجاد سلول‌های خزه بسته به آتش شد ، در حالی که نور کهربایی باعث شد که آن‌ها مقاومت کنند . بنابراین ، با تغییر دادن یک تغییر لیزر ، دانشمندان می‌توانند سلول‌های خزه mices را فعال کنند یا مهار کنند . ( این روش تجربی به طور فزاینده‌ای رایج به نام optogenetics ، برای ظرفیت خود برای هدف قرار دادن مجموعه‌های خاص سلول‌های عصبی به منظور آشکار کردن عملکرد آن‌ها قابل‌توجه است ) .
دانشمندان همچنین فعالیت ناحیه hippocampal را ثبت کرده‌اند که سلول‌های خزه بسته در آن ساکن هستند.
اثرات بازدارنده ، سلول‌های خزه گرفته ، Soltesz ، Bui و همکاران آن‌ها نشان داد که مانع از سلول‌های خزه گرفته می‌شود ، در حالی که افزایش تعداد اپیزودهای خود به خودی در کانون توجه به موش‌های مبتلا به صرع مزمن منجر به افزایش قابل‌توجه تعداد of که از کانون توجه به نواحی بزرگ‌تر مغز گسترش می‌یابند ، منجر شد . در مقابل ، تحریک سلول‌های خزه گرفته در این موش‌ها تعداد موارد را کاهش داده، ظاهر به ظاهر مرئی را در حالی که هیچ اثری ، یا صرفا ً یک واحد کوچک ، بر روی فرکانس حمله‌های صرفا ً کانونی ، کاهش داده بودند، کاهش داد .
در یک آزمایش حافظه که شناسایی mouses اشیا ناآشنا را ارزیابی می‌کند ، موش‌ها با وجود اینکه بیش از نیمی از سلول‌های خزه خود را از دست داده‌اند ، خوب عمل کردند . اما آن‌ها در آزمایشی دیگر که توانایی آن‌ها برای توجه به هنگام انتقال یک شی آشنا را ارزیابی می‌کند ، شکست خوردند - - یک سنجش حافظه فضایی ، که در صرع لوب گیجگاهی مزمن در حال کاهش است . زمانی که دانشمندان استنفورد در معرض آزمایش مهندسی مهندسی قرار گرفتند اما در غیر این صورت موش معمولی خود را به این تست‌ها نشان دادند - - تا زمانی که محققان سلول‌های خزه بسته شان را مهار کردند، در این نقطه این حیوانات به سمت جنوب نیز حرکت کردند.
Soltesz گفت : " ما نشان داده‌ایم که نقش سلول‌های خزه بسته در جلوگیری از گسترش حملات تروریستی مغزی ناشی از صرع لوب گیجگاهی می‌تواند یک روز می‌تواند منجر به کاهش وقوع تشنج صرع لوب گیجگاهی شود ." Goedel اضافه کرد که یافته‌ها همچنین ممکن است تاثیر فزاینده دماهای پایین در معرض خطر بیش از حد را منعکس کند .
مارشال اشاره کرد : "سی و دو درجه در یک روز سرد است ، اما حفظ متوسط ۳۲ درجه به مدت سه یا چهار روز به این معنی است که زمان زیادی در آنجا وجود دارد " اغلب بیش از اندازه مصرف بیش از اندازه در طول این مطالعه در داخل خانه رخ داده‌است . او گفت که این پیشنهاد نشان می‌دهد که تامین هزینه‌های گرمایش خانگی یا فراهم کردن مکان‌های گرم برای مردم برای رفتن به دوره‌های سرد هم می‌تواند بیش از اندازه مصرف مواد افیونی را کاهش دهد ، اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است .
مارشال همچنین مایل است ببیند که آیا پیوند بین آب و هوای سرد و افزایش خطر مرگ بیش از حد ناشی از طوفان‌های بزرگ است یا اگر دما به طور متوسط به تنهایی خطر مصرف بیش از حد را افزایش دهد.

 

 

خطر بین زن ومرد آموزش و تمرین مقاومت تحریک عمقی مغز تاثیر محرک فرکانسی مغز در بهبود پارکینسون شن های بازی کودکان و فواید آن مهارت تصمیم گیری چیست؟

 

منبع

  انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 176

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما