محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 10707

بیماران مبتلا به صرع


صرع : چرا این حملات گاهی بعد از عمل جراحی ادامه پیدا می‌کنند ؟
تاریخ : ۱۷ نوامبر ۲۰۱۶ منبع : دانشگاه لیورپول خلاصه : دلایل احتمالی این که چرا بسیاری از بیماران مبتلا به صرع شدید ، هنوز هم بعد از جراحی که در یک گزارش جدید مشخص شده‌اند ، هنوز به حالت تشنج ادامه می‌دهند . صرع همچنان یک مشکل جدی سلامتی است و شایع‌ترین اختلال نورولوژیکی و عصبی است . ؟ صرع لوب گیجگاهی می‌تواند شایع‌ترین بیماری صرع باشد که به صرع مبتلا می‌شود .

 

اختلال اضطراب فراگیر عرضه خدمات بهداشتی فقدان اطلاعات تفسیر درست عملکردی آزمایش های انسانی خطر بین زن ومرد


اشتراک کامل : تحقیقات جدید از دانشگاه لیورپول ، که در مجله مغز منتشر شده‌است، دلایل احتمالی این که چرا بسیاری از بیماران مبتلا به صرع شدید هنوز هم بعد از عمل جراحی به تجربه ادامه می‌دهند ، تاکید کرده‌است .
صرع همچنان یک مشکل جدی سلامتی است و شایع‌ترین اختلال نورولوژیکی و عصبی است . ؟ صرع لوب گیجگاهی می‌تواند شایع‌ترین بیماری صرع باشد که به صرع مبتلا می‌شود .
بسیاری از افراد مبتلا به این شرایط در لوب گیجگاهی فعال قرار می‌گیرند که عمل جراحی بر روی مغز برای کنترل حملات است . در این روش ، بافت مغز در لوب گیجگاهی resected است و یا حذف می‌شود تا فوکوس ضبط شود .
متاسفانه ، تقریبا ً یک نفر در هر دو بیمار مبتلا به tle پس از جراحی لوب گیجگاهی می‌تواند به طور کامل توقیف شود و دلایلی که seizures مداوم postoperative حل و فصل نشده است .
مستند سازی دقیق دلایل این که چرا بسیاری از بیماران به تجربه seizures postoperative ادامه می‌دهند، و شناسایی نشانگرهای زیستی قابل‌اعتماد برای پیش‌بینی اینکه چه کسی به تجربه به تجربه ادامه خواهد داد ، برای تلاش‌های تحقیقاتی بالینی و علمی حیاتی هستند .
محققان موسسه Universitys پزشکی Translational به رهبری دکتر سیمون کلر و هم‌کاری با دانشگاه پزشکی بن ( آلمان ) ، دانشگاه پزشکی کارولینای جنوبی ( آمریکا ) و کالج Kings لندن ، یک مطالعه جامع از تانسور انتشار ( dti ) را در بیماران مبتلا به tle انجام دادند .
تصویربرداری تانسور انتشار ( dti ) یک تکنیک تصویربرداری عصبی مبتنی بر MRI است که بینشی را در ارتباط با اتصال شبکه مغزی فراهم می‌کند .
نتایج این اسکن به محققین اجازه داد تا مشخصات بافت منطقه‌ای را در امتداد طول باند ماده سفید لوب گیجگاهی بررسی کنند . ماده سفید عمدتا ً از آکسون‌ها از سلول‌های عصبی تشکیل می‌شود که ارتباط بین بخش‌های مختلف خاکستری مغز را تشکیل می‌دهند و ایمپالس‌های عصبی را بین نورون‌ها ایجاد می‌کنند و ارتباط بین مناطق مختلف مغز را ممکن می‌سازند .
محققان از طریق تجزیه و تحلیل خود توانستند تشخیص دهند که چگونه ماده سفید پوست قبل از جراحی و اینکه چگونه گستره of هر قطعه را از اسکن postoperative آر آی تحت‌تاثیر قرار داده بودند ، غیر عادی بود .
براساس نتایج جراحی ، محققان preoperative غیر طبیعی دو بخش موقتی و سفید را شناسایی کردند که در جراحی بخش موقتی در بیمارانی که دچار صرع شده بودند و نه در بیماران پس از عمل جراحی ، گنجانده شده بودند .
این دو نشریه در ناحیه " fornix " در همان سمت جراحی و در ماده سفید ناحیه "parahippocampal " در طرف مقابل مغز قرار داشتند .
ویژگی‌های بافت این ماده سفید , محققان را قادر ساخت تا به درستی افرادی را شناسایی کنند که به احتمال زیاد در ۸۴ درصد موارد ( حساسیت ) تصرف کرده بودند و آن‌هایی که احتمال توقیف بیشتر در ۸۹ درصد موارد را نداشتند ( اختصاصی بودن) . این به طور قابل‌توجهی بیشتر از برآورده‌ای فعلی است .

 

آموزش و تمرین مقاومت تحریک عمقی مغز تاثیر محرک فرکانسی مغز در بهبود پارکینسون حافظه فعال کلاسیک مراحل تربیت کودک از بدو تولد راه های افزایش اعتماد به نفس در خود

 

 

منبع

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 249

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما