محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10673

بیماری روده ملتهب


محققین به این باور رسیده‌اند که این دو نوع اصلی بیماری روده ملتهب می‌توانند داروی خوبی برای بیماری Crohns و ulcerative colitis باشند. براساس تجربیات موش‌ها ، ممکن است این ذرات به مبارزه با سرطان مرتبط با colitis نیز کمک کنند .
به اشتراک گذاشتن: داستان کامل یک مطالعه اخیر توسط محققان در مرکز پزشکی امور سربازان قدیمی آتلانتا آن‌ها را به مقصد نه چندان محتمل : بازارهای کشاورزان محلی برد . به دنبال ریشه زنجبیل تازه رفتند .

 

زنان جوان مریض در میان گروه های نژادی زمزمه شیزوفرنی نرم افزار رسانه اجتماعی تصویر پزشکی هسته ای گروه مخالف سلولی


پس از بازگشت به آزمایشگاه ، دانشمندان زنجبیل را به چیزی که آن‌ها calling می‌نامند ، و یا نانوذرات ناشی از زنجبیل ( derived ) تبدیل کردند . این فرآیند به راحتی و با مخلوط‌کن پایه آشپزخانه کافی است . اما بعد آن شامل centrifuging با سرعت بالا و پراکندگی مافوق آب زنجبیل ( ginger ) و شکستن آن به تکه‌های منفرد شد . ( Dont این را در خانه امتحان کنید ! تیم تحقیقاتی به رهبری دکتر دیدیه ( VA ) و موسسه علوم پزشکی در دانشگاه ایالتی جورجیا بر این باور هستند که ممکن است ذرات دارویی خوب برای بیماری Crohns و ulcerative colitis ، دو شکل اصلی بیماری روده ملتهب ( IBD ) باشند . دانشمندان معتقدند که ممکن است این ذرات به مبارزه با سرطان مربوط به colitis نیز کمک کنند .
آن‌ها یافته‌های خود را براساس تجربیات سلول‌ها و موش‌ها در سپتامبر ۲۰۱۶ of گزارش می‌دهند .
هر نانوذرات مستقر در زنجبیل حدود ۲۳۰ نانومتر قطر داشت . بیش از ۳۰۰ تن از آن‌ها می‌توانستند با عرض یک موی انسان هماهنگ شوند .
به طور مهمی ، آن‌ها به طور مهمی، کلون را هدف قرار دادند و اثرات درمانی قابل‌توجهی داشتند : به طور مهمی ، آن‌ها به طور موثر ، کلون را هدف قرار دادند . آن‌ها عمدتا ً توسط سلول‌هایی در آستر روده‌ها جذب شدند ، که بیماری IBD رخ می‌دهد .
ذرات colitis حاد را کاهش دادند و از سرطان مزمن و سرطان colitis جلوگیری کردند .
آن‌ها تعمیر روده را افزایش دادند . به طور خاص ، آن‌ها بقا و تکثیر سلول‌هایی که پوشش را تشکیل می‌دهند ، را افزایش دادند . آن‌ها همچنین تولید پروتئین‌ها را کاهش دادند و التهاب را افزایش دادند و میزان پروتئین مبارزه با التهاب را افزایش دادند .
به گفته محققان ، بخشی از تاثیر درمانی ، از سطوح بالای لیپیدها - - مولکول‌های اسیده‌ای چرب - در ذرات ، نتیجه چربی‌های طبیعی در گیاه زنجبیل می‌آید . یکی از لیپیدها به نام phosphatidic اسید است که یک بلوک سازنده مهم غشا سلولی است .
ذرات همچنین ترکیبات فعال و فعالی را حفظ کردند که به طور طبیعی در زنجبیل ، مانند ۶ - gingerol و ۶ - shogaol یافت می‌شوند . مطالعات آزمایشگاهی گذشته ترکیبات فعال در برابر اکسیداسیون ، التهاب و سرطان را نشان داده‌اند . آن‌ها همان چیزی هستند که زنجبیل استاندارد را به درمان موثر برای حالت تهوع و دیگر مشکلات هاضمه تبدیل می‌کنند . فرهنگ‌های سنتی برای قرن‌ها از medicinally زنجبیل استفاده کرده‌اند و فروشگاه‌های غذاهای سالم ، مکمل‌های مبتنی بر زنجبیل ( مانند chews ، یا گیاهی که با عسل در یک شربت مخلوط می‌شوند - مانند کمک‌های گوارشی ) .
تهیه این ترکیبات در یک گروه با نانوذره ، می‌گوید که تیم Merlins ممکن است یک روش موثرتر برای هدف قرار دادن بافت colon باشد تا به این که گیاه را به عنوان غذا یا مکمل فراهم کند .
ایده مبارزه IBD با نانوذرات جدید نیست . در سال‌های اخیر ، آزمایشگاه Merlins و دیگران کشف کرده‌اند که چگونه داروهای متعارف را از طریق نانوتکنولوژی تحویل دهند . برخی از این تحقیقات نویدبخش هستند . این روش ممکن است اجازه دهد که دوزهای پایین داروها تنها در جایی که مورد نیاز هستند منتقل شوند - - بافت ملتهب در کلون - - و در نتیجه از اثرات سیستمیک ناخواسته جلوگیری می‌کند .
به گفته محققان ، مزیت زنجبیل این است که its nontoxic ، و می‌تواند یک منبع بسیار مقرون‌به‌صرفه از دارو را ارایه دهد .
این گروه در گزارشی که در اوایل سال جاری با عنوان " نانوذرات خوراکی مشتق‌شده از گیاه " به عنوان یک رویکرد درمانی جدید علیه بیماری‌ها تعریف شد ، درباره این ایده به تفصیل شرح دادند : " این گیاهان یک " زیست - تجدید پذیر، پایدار ، متنوع برای تولید نانوذرات درمانی " هستند .

 

بیماران مبتلا به صرع خطر بین زن ومرد آموزش و تمرین مقاومت تحریک عمقی مغز روش تربیت کودک از بدو تولد چگونه زندگی موفقی داشته باشیم؟

 

منبع

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 181

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما