محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10661

استدلال جدید مدارس


یکی از محققان در مقاله جدیدی استدلال می‌کند : مدارس در برخی موارد حتی مانع از جمع‌آوری داده‌های مربوط به روند مشکل می‌شوند .
یک استاد دانشگاه دولتی میشیگان در یک مقاله جدید می‌گوید : در برخی موارد حتی مانع از جمع‌آوری داده‌های مربوط به روند مشکل می‌شود .
محمد خلیفه , برای جمع‌آوری اطلاعات نظم دانش آموزان از تعدادی از نواحی بزرگ مدرسه در تگزاس , گفت که او با مقاومت مدیران منطقه که تلاش‌های او را تهدید قلمداد می‌کنند , دیدار کرده‌است .

 

تاثیر ژن بر باکتری تنگی عروق قلبی کاهش بیماران دوره بیماران 12 ساله تغییر تاریخ مغز بیماری التهاب روده


یافته‌های او که در یادداشت‌های کالج آکادمیک معلمان منتشر شده‌است , مساله ملی بزرگ‌تری را برجسته می‌کند . خلیفه گفت که ایالات‌متحده نمی‌تواند مشکل دانش آموزان سیاه‌پوست و لاتین را که در نرخ‌های بالاتر از سفیدپوستان به حالت تعلیق درآمده , حل کند .
براساس گزارش اداره آموزش حقوق مدنی , دانشجویان سیاه‌پوست در سطح ملی سه برابر بیشتر از دانشجویان سفید به حالت تعلیق در می‌آیند .
خلیفه , استادیار مدیریت آموزشی , گفت : " نواحی مدرسه‌ای عمیقا ً در سرکوب برخی از دانش آموزان همدست هستند . " مدیران ناحیه با توجه نکردن به عوامل مدرسه‌ای که منجر به تعلیق نامتناسب دانش آموزان می‌شوند , نژاد پرستی را تداوم می‌بخشند . خلیفه گفت : " خلیفه در تلاش برای بررسی این مساله که آیا نواحی مدرسه‌ای در حال رسیدگی به این مساله هستند یا خیر, گفت که او پس از ایست بازرسی ایست بازرسی در طی تحقیق که بیش از دو سال طول کشید , با ایست بازرسی مواجه شده‌است .
دو ناحیه مدرسه مکررا ً درخواست خود را برای داده‌های نظم و انضباط دانشجویی تحت آزادی عمل اطلاعات مسدود کرده و سپس هزینه‌های گزافی را برای کسب اطلاعات اخذ کرده‌اند . یک ناحیه دیگر او را غیرقابل‌استفاده اعلام کرد . مدیران بخش چهارم داده‌ها را تهیه و با محققان ملاقات کردند, اما در مورد مساله در مدارس آن‌ها حالت تدافعی به خود گرفتند .
این مطالعه می‌گوید : " اساسا , مدیران ناحیه در بحث‌های مربوط به نژاد , راحت نیستند . " آن‌ها آن را تهدید تلقی کردند و احتمالا ً آن‌ها را از پرداختن به مساله منع کرد . خلیفه گفت : " برای حمله به شکاف نظم , خلیفه نواحی مدرسه‌ای را توصیه می‌کند : آگاهی از مشکل . این شامل شفاف بودن داده‌ها و ارتباط منظم با جامعه است .
ایجاد تیم از سهامداران برای رسیدگی به این موضوع . شرکت کنندگان باید شامل دانشجویان , والدین , معلمان , مدیران و اعضای جامعه باشند .
کار برای ایجاد مدارسی پاسخگو فرهنگی که به هویت و پیشینه دانش آموزان حساس باشند . خلیفه گفت : " دانش آموزان دارای رنگ اغلب بر روی سخنرانی , لباس و یا رفتار غیر مضر آن‌ها که به معنای آموزش نحوه ایجاد فضایی در مدارس هستند که هویت‌های چند دانشجویی را در خود جای می‌دهند , اما دانش آموزانی که سیاه , قهوه‌ای , مهاجر و زبان دوم هستند . " او گفت : " این گزارش شواهدی را برای تشویق محققان و سیاست گذاران به منظور تشکیل یک آینده مثبت برای فرزندان ما تهیه می‌کند . در حالی که گزارش توسط آژانس‌های مستقر در بریتانیا تامین و پشتیبانی می‌شد , درس‌های آموخته برای اکثر کشورهای با درآمد بالا در سراسر جهان , به ویژه در استرالیا , که چشم‌انداز سیاسی و تاثیر آن بر تامین بودجه برنامه‌های درسی در مدارس برای یادگیری در فضای باز قابل‌مقایسه است , طنین‌انداز شد . این گزارش باید توسط محققان , مربیان و سیاست گذاران مرتبط با زمینه آموزش در فضای باز مورد مطالعه و مطالعه قرار گیرد .

 

گروه مخالف سلولی بیماران مبتلا به صرع خطر بین زن ومرد آموزش و تمرین مقاومت مرکز مشاوره کودک تلفنی تمرین تمرکز ذهن چگونه است؟

 

منبع

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 172

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما