محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 10553

تاثیر ادراک نادرست از وزن


محققان مطالعه‌ای بر روی تاثیر ادراک نادرست از وزن childs توسط پدر و مادرشان انجام داده‌اند که می‌توانند وزن واقعی childs داشته باشند . کودکانی که پدر و مادرشان وزن خود را به عنوان " اضافه‌وزن " درک کردند ، با توجه به " وزن مناسب " ، بیشتر وزن خود را به دست آوردند ( امتیاز in - Z ) را از خط پایه برای پی‌گیری تمام تحلیل‌ها بدست آورد .
اشتراک :
داستان کامل
محققان دانشگاه لیورپول و کالج پزشکی دانشگاه ایالتی فلوریدا مطالعه‌ای بر روی این اثر انجام داده‌اند که ادراک نادرست از وزن childs توسط والدین آن‌ها می‌تواند وزن واقعی childs داشته باشد .
والدین کودکانی که اضافه‌وزن دارند اغلب در تشخیص دقیق وضعیت وزن خود ناموفق عمل می‌کنند . اگرچه این سو تفاهم به عنوان یک نگرانی عمومی مهم تلقی می‌شود ، تحقیقات اندکی در مورد اینکه آیا درک والدین از وضعیت وزن کودک در برابر افزایش وزن در طول دوران کودکی محافظت می‌شود ، مورد بررسی قرار گرفته‌است .
دکتر اریک رابینسون از دانشگاه روان‌شناسی ، بهداشت و جامعه و پروفسور آنجلینا sutin ، استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه ایالتی فلوریدا ، بررسی کرد که آیا درک والدین از وزن childs با افزایش وزن در طول دوران کودکی همراه بوده‌است یا خیر.
نتایج مطالعه آن‌ها تحت عنوان " درک والدین از وضعیت وزن و افزایش وزن در طول دوران کودکی " در مجله پزشکان اطفال آمریکا منتشر شده‌است .
برداشت والدین
داده‌های مطالعه طولی از کودکان استرالیایی برای ارزیابی برداشت والدین از وضعیت وزن کودک و بررسی تغییرات در نمرات اندازه‌گیری شده کودک ( شاخص توده بدنی ) در طول دوران کودکی از ۴ تا ۱۳ سالگی مورد استفاده قرار گرفت .

 

مجله آکادمی پزشکی فنتانیل به تنهایی قادر به تحریک تولید آنتی بادی نیست تاثیر مخرب کتاب های کمیک شاخص توده بدنی درمان مدیریت شده تاثیر کنترل بر سلامت روان


نمره الف - Z مقادیر زیادی از وزن نسبی تنظیم شده برای سن و جنسیت کودک است . با توجه به سن childs ، رابطه جنسی ، BMI ، و یک استاندارد مرجع مناسب ، افزایش BMI - امتیاز ( یا معادل BMI معادل آن ) را می‌توان تعیین کرد .
۳، ۵۵۷ کودک استرالیایی و پدر و مادرشان در این مطالعه شرکت کردند .
افزایش وزن در آینده
کودکانی که پدر و مادرشان وزن خود را به عنوان " اضافه‌وزن " درک کردند ، با توجه به " وزن مناسب " ، بیشتر وزن خود را به دست آوردند ( امتیاز in - Z ) را از خط پایه برای پی‌گیری تمام تحلیل‌ها بدست آورد . این یافته به وزن واقعی کودک بستگی نداشت ؛ ارتباط بین ادراک کودک ones به عنوان اضافه‌وزن و افزایش وزن در آینده شبیه کودکانی بود که والدین آن‌ها به دقت و inaccurately معتقد بودند که فرزند آن‌ها اضافه‌وزن دارد .
دکتر اریک رابینسون ، گفت : " برخلاف باور عمومی ، تشخیص والدین از اضافه‌وزن کودکان برابر با افزایش وزن بیشتر نیست . بلکه با افزایش وزن بیشتر در طول دوران کودکی همراه است .
" تحقیقات بیشتر برای درک این که چگونه درک والدین از وزن کودک ممکن است مقابله کند ، لازم است تا به طور غریزی به چاقی کمک کند ."
با توجه به این واقعیت که naloxone و سایر ترکیبات تیم هم اکنون ایمن تلقی می‌شوند ، Averick پیش‌بینی می‌کند که کم‌تر از پنج سال برای سیستم نانوذره وجود دارد . Hinduja معتقد است که مدارس باید توسعه این صلاحیت اجتماعی داخلی را در اولویت قرار دهند تا بچه‌ها یاد بگیرند که با آنچه زندگی به آن‌ها پرتاب می‌کند ، هدایت و هدایت کنند . این مطالعه ، " کاهش Repertoire of Microstates و neuronal Ensembles در فقدان آگاهی ، " مبنایی برای درک این مساله ارایه می‌کند که چگونه دینامیک یک منطقه نورونی محلی می‌تواند به گم شدن و یا ظهور حالت‌های آگاهانه کمک کند . نویسندگان اشاره کردند که مطالعات مکانیکی در زمینه نقش مدارات محلی در دست دادن یا به دست آوردن آگاهی همچنان چالش برانگیز است ، آن‌ها امیدوارند که تحقیقات آن‌ها به علوم پایه مدار عصبی اضافه شود .

 

احتمال ابتلا به اسکمیک محیط های مجازی کمتر از حد معمولی مالکیت بدن از طریق ادراک مشاوره و روانشناسی کودک 4 ساله راه های تشخیص خیانت زن به شوهر

منبع

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 146

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما