محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 10512

احتمال ابتلا به اسکمیک


مطالعه یک ساله در بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی مشخص کرده‌است که احتمال ابتلا به سکته حاد ایسکمیک بیش از مردان است .
اشتراک :
داستان کامل
یک مطالعه یک ساله در بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی مشخص کرده‌است که احتمال ابتلا به سکته مغزی حاد بیشتر از مردان است . پژوهش حاضر در دانشگاه علوم پزشکی ایران , در دانشگاه آیوا , شهر آیووا , آیووا , آیووا , برگزار شد .
دکتر مالون گفت : " شواهدی از سراسر جهان وجود دارد که زنان با فیبریلاسیون دهلیزی برای پیش‌گیری از ضربه مغزی داروهای کمتری دریافت می‌کنند . تنها 3 / 6 % از زنانی که باید این دارو را دریافت کنند , آن را دریافت می‌کنند در حالی که در مقایسه با ۴۳ % مردان . "
او ادامه داد: " ما همچنین می‌دانیم که زنان حذف و سایر درمان‌های پیشرفته برای فیبریلاسیون دهلیزی در سطح مشابه مردان را دریافت نمی‌کنند . چیزی که مشخص نیست این است که آیا این کمبودها در دسترسی به مراقبت به پیامدهای نامطلوب تبدیل می‌شوند یا خیر. "
مطالعه حاضر با هدف بررسی تاثیر جنسیت بر میزان بستری شدن در بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی انجام شد . روش بررسی : این پژوهش از نوع توصیفی - همبستگی بود . ~~~ داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss و با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد.
این مطالعه شامل بیمارانی بود که با تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی بستری شده‌بودند . محققان بررسی کردند که آیا اختلاف جنسیتی در میزان بستری شدن برای سکته مغزی حاد وجود دارد یا خیر.

افسردگی در افراد مسن تاثیر گوشی هوشمند بر تعاملات اجتماعی توهم شنوایی در اسکیزوفرنی درمان با فیلم آواتار خطر مرگ زود دیابتی ها محیط های مجازی


در طول سال تحصیلی , میزان بستری شدن در بیمارانی که فیبریلاسیون دهلیزی در آن‌ها بستری شده‌بودند به ترتیب برابر با 77 / 57 % و در مردان بود . پس از تعدیل عوامل خطر سکته مغزی شامل سن , دیابت , پرفشاری خون , سکته مغزی و نارسایی قلبی , محققان دریافتند که زنان بیش از مردان در بیمارستان بستری شده‌اند .
درمان فیبریلاسیون دهلیزی طی چند سال گذشته بهبود یافت , بنابراین محققان به این موضوع نگاه کردند که آیا تاثیر جنسیت بر بستری شدن در طول زمان تغییر کرده‌است . آن‌ها دریافتند که زنان به طور مداوم خطر ابتلا به بستری شدن را بیشتر از مردان داشته‌اند , در حالی که خطر بالاتری در ابتلا به سکته مغزی وجود دارد .
سرانجام , محققان ارزیابی کردند که آیا تفاوت‌های جنسیتی در زیر شاخه‌های مختلفی چون سن , قومیت , وضعیت اقتصادی - اجتماعی و منطقه وجود دارد یا خیر. زنان در مقایسه با مردان خطر سکته مغزی بالاتری نسبت به مردان داشتند , بدون توجه به اینکه سن آن‌ها کم‌تر یا بیشتر از ۴۲ سال بود .
دکتر مالون گفت : " با این حال , تاس , و تقسیم داده‌ها , زنان از نظر پذیرش برای سکته مغزی حاد , فقیرتر از مردان هستند . این امر در کل , در دوره‌های زمانی مختلف و در تمام زیر شاخه‌ها , صادق بود . هیچ منطقه خاصی وجود ندارد که در آن زنان با فیبریلاسیون دهلیزی وضعیت بدتری داشته باشند . در آن‌هایی که وضعیت اقتصادی - اجتماعی بالایی دارند , زنان بدتر از مردان , و در میان کسانی که وضعیت اقتصادی - اجتماعی پایین ‌تری دارند , بدتر از مردان هستند . زنان نتایج نرخ دوم را در سراسر هییت مدیره نشان می‌دهند . "
دکتر مالون ادامه داد : " در مورد اینکه آیا بیولوژی و چیزی طبیعی در زنانی وجود دارد که آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد یا ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای ارائه مراقبت‌های کافی ناموفق هستند " . یافته‌های ما نشان می‌دهد که زنان درمان کمتری دریافت می‌کنند و از این نتیجه حمایت می‌کنند که تفاوت جنسیتی به خاطر مراقبت پیش‌گیری از ضربه در زنان و نه زیست‌شناسی است . "

 

کمتر از حد معمولی مالکیت بدن از طریق ادراک ارایه صدا چگونگی رابطه با همسر امری ضروری است ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان

منبع

  انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 167

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما