محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10180

کمتر از حد معمولی


کم . پایین . کم‌تر از حد معمولی . این لغت به معنی افسردگی است و افراد مبتلا به افسردگی اغلب احساس می‌کنند . اما گاهی اوقات , افسردگی می‌تواند به معنای بیش از حد از چیزی باشد - - به عنوان تحقیقات جدید در مورد یک پروتئین به نام فاکتور رشد فیبروبلاست , برخلاف یافته‌های قبلی که مغز افسرده اغلب اجزای کلیدی کمتری نسبت به مغز غیر افسرده دارد .
اشتراک :
داستان کامل
سلول‌های سبز نشان می‌دهند که محققان از یک ویروس تزریق کننده برای جلوگیری از تولید آنتی‌بادی در مغز موش استفاده کرده و رفتار شبه اضطرابی را کاهش می‌دهند.
اعتبار : دانشگاه میشیگان - آزمایشگاه
کم . پایین . کم‌تر از حد معمولی . این لغت به معنی افسردگی است و افراد مبتلا به افسردگی اغلب احساس می‌کنند . اما گاهی اوقات افسردگی می‌تواند به معنای چیزی باشد که تحقیقات جدید نشان می‌دهد .
کشف یک پروتئین به نام فاکتور رشد فیبروبلاست , برخلاف یافته‌های قبلی است که مغز افسرده اغلب اجزای کلیدی کمتری نسبت به مغز غیر افسرده دارد .
در این مورد , افراد مبتلا به افسردگی اساسی در یک بخش کلیدی از مغز خود نسبت به افراد فاقد شرایط دچار افسردگی اساسی بودند . در موش‌های صحرایی, افزایش سطح کورتیزول به طور مصنوعی منجر به تغییر رفتار مانند افسردگی و افزایش استرس اجتماعی شد .

 

وابستگی الکل تشکیل نورونها در پوسته #VALUE! خطر بیماری شیزوفرنی با کمبود ویتامین D شواهد مالکیت بدن از طریق ادراک


یافته‌ها نشان می‌دهد که افسردگی یک بیماری جسمی است . اگر این دارو یا اثرات آن هدف خوبی برای داروها باشد , این یافته در نهایت می‌تواند به درمان بهتر داروهایی که بر میلیون ‌ها آمریکایی تاثیر می‌گذارد , کمک کند .
این نقش توسط تیمی از دانشگاه علوم پزشکی میشیگان و کنسرسیوم بین‌المللی تحقیقات اختلالات عصبی - عصبی کشف شد . آن‌ها اکتشافات را از طریق سال‌ها مقایسه‌های جزئی بافت مغز که توسط افراد با و بدون افسردگی و مطالعات متعدد در موش‌ها اهدا شده بودند, انجام دادند .
به دلیل اینکه داروهایی که تولید بیش از حد یک چیز در بدن را مسدود می‌کنند , به طور کلی عوارض جانبی کمتری نسبت به داروهایی که هدف آن‌ها افزایش چیزی است , ایجاد می‌کند , تیم می‌گوید یافته‌های آن‌ها می‌تواند نوید توسعه یک گروه جدید ضد افسردگی باشد .
" تثبیت افسردگی آسان نیست , زیرا در سطح مدارهای متصل به سلول‌های مغز اختلال ایجاد می‌کند و بسیاری از نواحی مغز درگیر هستند . " " با این حال , این اولین بار است که در رابطه با افسردگی شناسایی شده‌است و در ناحیه حساس مغز برای این اختلال فعال است . ما و دیگران باید آن را بیشتر مطالعه کنیم تا مشخص کنیم چه اتفاقی دارد می‌افتد . خیلی هیجان‌انگیز است . "
تفاوت‌های انسان : یک یافته شگفت‌انگیز
در موسسه علوم اعصاب و اعصاب رفتاری و رفتاری دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه دیگر برای کشف این کشف کار کردند . کلید کار آن‌ها , بانک مرکزی مغز در دانشگاه کالیفرنیا , ایروین , بود . عقیل , عقیل و همکارانش در حال انجام آزمایش‌های بیشتر برای تعیین علت افزایش تولید و همچنین مطالعه آن در دیگر مناطق و بررسی چگونگی تاثیر آن بر ارتباطات بین سلول‌های مغزی هستند . یک برنامه ثبت اختراع ثبت شده‌اس آن‌ها امیدوارند که کار آن‌ها منجر به جستجو برای داروهایی شود که بر سطوح مختلفی تاثیر می‌گذارند , اما هشدار می‌دهند که این مولکول در شش‌ها و رگ‌های خونی اهمیت دارد .

ارایه صدا تحول تکانه آیا مشکلات ژنتیکی ازدواج فامیلی را میتوان نادیده گرفت ؟ دغدغه های ازدواج جوانان چیست ؟

منبع

  انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 148

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما