محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 10396

مالکیت بدن از طریق ادراک


داستان کامل
یک نامزد دکترا ، Ryota Kondo ، و پروفسور Michiteru Kitazaki در دانشگاه تکنولوژی Toyohashi در هم‌کاری با پروفسور Masahiko Inami در دانشگاه توکیو ، پروفسور مکی Sugimoto ، و دانشیار Kouta Minamizawa در دانشگاه Keio دریافته اند که هماهنگی حرکتی فقط دست‌ها و پاها می‌تواند حس مالکیت غیرواقعی را بر روی یک جسم نامرئی ایجاد کند که بین دست‌ها و پاهایش وجود دارد . آن می‌تواند مالکیت غیر واقعی را بر روی بدن نامریی در یک فاصله فراهم کند و یا بهره‌برداری از بدن transparentized را در یک محیط مجازی امکان پذیر سازد .
مالکیت بدن را می‌توان از طریق ویژگی‌های ادراکی - لمسی مانند خطای دست پلاستیکی ( روش انفعالی ) و با هماهنگی حرکتی - حرکتی مثل خطای کل بدن ( روش فعال ) القا کرد . این روش‌ها ما را قادر می‌سازند تا در فضای مجازی و نیز در محیط‌های واقعی ارتباط برقرار کنیم . فن‌آوری واقعیت مجازی ما را قادر می‌سازد که مالکیت غیرواقعی بدن اشکال مختلف , اندازه‌ها , جنس , سنین , و غیره را تجربه کنیم . مالکیت غیرواقعی یک بدن ناپیدا در یک دیدگاه اول شخص با روش انفعالی محقق شده‌است , و اضطراب اجتماعی را به مخاطب کاهش می‌دهد ( Guterstam , Abdulkarim & Ehrsson , Sci ). (2015 ) .
با این حال مشخص نیست که آیا مالکیت یک جسم متحرک و نامرئی را می‌توان در فاصله دور بدست آورد .
در حال حاضر ، محققان در بخش علوم کامپیوتر و مهندسی ، دانشگاه تکنولوژی Toyohashi ، با هم‌کاری محققان دانشگاه توکیو و دانشگاه Keio ، یک روش جدید برای ایجاد حس مالکیت غیرواقعی در یک بدن نامریی با تمرکز بر روی عملکرد بدن ایجاد کرده‌اند .

 

بریتانیا حشیش پارکینسون تصویرسازی وقتی ارایه


آن‌ها فقط دستکش و جوراب را دو متر جلوتر و دور از شرکت کنندگان با استفاده از یک صفحه نمایش سوار شده ارائه کردند . بیست داوطلب ساده‌لوح پس از پنج دقیقه مشاهده با فعالیت‌های بدنی رایگان به یک پرسشنامه پاسخ دادند . حرکت دستکش‌ها و جوراب‌ها با حرکت participants هماهنگ و هماهنگ بود . مالکیت غیر واقعی زمانی بالاتر بود که دستکش‌های مجازی و جوراب به طور همزمان با حرکات خودشان نسبت به وضعیت غیر همزمان حرکت می‌کردند . آن‌ها احساس می‌کردند که وقتی این حرکت همزمان با زمانی که حرکت در حال حرکت بود ، همزمان شده بود ، به طور فزاینده‌ای شفاف شده بود .
آزمایش‌ها نشان داد که مالکیت غیر واقعی بدن نامریی به طور قابل‌توجهی با کل بدن قابل‌مشاهده نیست ، و خود - مکان proprioceptive به سمت بدن نامرئی کشیده شد که در فاصله زیادی از شرکت کنندگان قرار داشت .
Ryota Kondo ، دانشجوی کارشناسی‌ارشد از برنامه تحصیلی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه Toyohashi ، گفت : " من می‌خواهم تجربیاتی از مالکیت غیرواقعی اجسام مختلف ایجاد کنم . فرد ممکن است احساس منفی با بدن خود داشته باشد و ممکن است بخواهد بدن متفاوتی از بدن فعلی خود داشته باشد . پروفسور Michiteru Kitazaki ، روانشناسی ادراکی و رهبر تحقیقات در دانشگاه تکنولوژی Toyohashi توضیح داد که " رفتار انسانی و ذهن زمانی تغییر خواهند کرد که آن‌ها مالکیت غیرواقعی افراد مختلف را داشته باشند . بنابراین ، ما باید تحقیق کنیم که چگونه ارتباط ما در جامعه آینده متفاوت خواهد بود اگر مالکیت و ظاهر بدن ما می‌تواند در طی زندگی روزمره ما تغییر یابد ."
این یافته‌ها حاکی از آن است که ما می‌توانیم بدن نامرئی دور از دست و پاهای خود را داشته باشیم . این کار برای نشان دادن مهارت‌های پیچیده بدن به فرد دیگر مفید است و در عوض می‌تواند از آن‌ها برای یادگیری تقلید کند چرا که بدن نامریی / transparentized به سختی صحنه را درک می‌کند و مالکیت بدن ممکن است یادگیری مهارت‌ها را تسهیل کند .

 

صدا تحول تکانه ایجاد روانشناسی کودک 7 ساله آداب و رسوم ایرانیان در مورد ازدواج

منبع سایت

  انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 217

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما