محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 10531

تاثیر کنترل بر سلامت روان


با توجه به مطالعه هزاران آمریکایی در طول سه سال گذشته, افرادی که به اهداف خود دست نمی‌دهند ( یا چه کسی بهتر از زمان به اهداف خود دست نمی‌یابد ) و به نظر می‌رسد که اضطراب و افسردگی کمتری دارند . تعجب‌آور اینکه , حس کنترل اثری بر سلامت روان شرکت کنندگان در طول زمان نداشت .
اشتراک :
داستان کامل
با توجه به مطالعه هزاران آمریکایی در طول سه سال گذشته, افرادی که به اهداف خود دست نمی‌دهند ( یا چه کسی بهتر از زمان به اهداف خود دست نمی‌یابد ) و به نظر می‌رسد که اضطراب و افسردگی کمتری دارند . تعجب‌آور اینکه , حس کنترل اثری بر سلامت روان شرکت کنندگان در طول زمان نداشت .
این مطالعه توسط انجمن روانشناسی آمریکا در مجله روانشناسی غیر عادی منتشر شد .
نور هانی , خانم , از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و نویسنده این مطالعه گفت : " پشت‌کار به معنی هدفمندی است که می‌تواند در مقابل یا کاهش سطوح فعلی اختلال افسردگی اساسی , اختلال اضطراب فراگیر و اختلال هراس ایجاد کند . " نگاه کردن به جنبه روشن وقایع ناخوشایند همان تاثیر را دارد زیرا مردم احساس می‌کنند که زندگی معنادار , قابل‌درک و قابل مدیریت است . "

 

شیزوفرنی و آواتار نوعی از ضربان قلب خون خوراکی تحلیل دریچه میترال بیماران فیبریلاسیون دهلیزی افراد پولکی معتمد نیستند احتمال ابتلا به اسکمیک


میشل جی . نیومن , دکترای دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا .
نیومن می‌گوید : " اغلب افراد مبتلا به این اختلالات در یک چرخه از الگوهای تفکر منفی و رفتارهایی گیر می‌افتند که باعث می‌شود آن‌ها احساس بدتری داشته باشند. " ما می‌خواستیم درک کنیم که استراتژی‌های مقابله خاص در کاهش میزان افسردگی , اضطراب و اضطراب مفید هستند . "
داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . میانگین سنی شرکت کنندگان بیشتر از دانشجویان تحصیلات دانشگاهی بود . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . در هر فاصله , از شرکت کنندگان خواسته شد تا ثبات هدف خود را تعیین کنند , من تا وقتی که آن‌ها را حل می‌کنم , تسلیم نمی‌شوم " . تشخیص افسردگی اساسی , اضطراب و اضطراب در هر دوره جمع‌آوری شد .
طبق گفته نویسندگان , افرادی که پایداری و خوش بینی بیشتری را طی اولین ارزیابی در اواسط دهه ۹۰ نشان دادند , کاهش بیشتری در افسردگی , اضطراب و اضطراب در طی سال‌ها داشتند .
و در طی آن سال‌ها , افرادی که با مشکلات روانی کم‌تر شروع به کار می‌کردند , استقامت بیشتری را به سمت اهداف زندگی نشان می‌دادند و در تمرکز بر جنبه مثبت وقایع بدشانسی بودند .
او گفت : " یافته‌های ما نشان می‌دهد که افراد می‌توانند با افزایش یا حفظ سطوح بالای سرسختی , تاب آوری و خوش بینی , سلامت روانی خود را بهبود بخشند . " اشتیاق به سمت اهداف شخصی و شغلی می‌تواند باعث شود مردم احساس کنند که زندگی آن‌ها معنایی دارد . از سوی دیگر , رهایی از تلاش برای رسیدن به اهداف یا داشتن نگرش بدبینانه می‌تواند هزینه‌های سلامت روانی بالایی داشته باشد . "
علاوه بر این, نیومن و نیومن بر خلاف تحقیقات پیشین متوجه نشدند که تسلط بر نفس , و یا احساس کنترل سرنوشت فرد , بر سلامت روان شرکت کنندگان در طول دوره پنج ساله تاثیر داشته‌است .
نیومن می‌گوید : " این ممکن است به این دلیل باشد که شرکت کنندگان به طور متوسط هیچ تغییری در استفاده از خود - تسلط بر زمان نشان ندادند . " ممکن است که خود - تسلط بخشی نسبتا ً پایدار از شخصیت فرد باشد که به راحتی تغییر نمی‌کند . "

 

محیط های مجازی کمتر از حد معمولی مالکیت بدن از طریق ادراک ارایه نکته هایی در مورد ارگاسم در زنان فلسفه ازدواج چیست ؟

منبع

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 144

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما