محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 10530

محیط های مجازی


مصاحبه‌های شاهد عینی با شخصیت مجازی می‌تواند کمیت و کیفیت اطلاعات را در مقایسه با مصاحبه‌های رو به رو افزایش دهد . مطالعه اول از نوع خود نشان می‌دهد که شاهدان عینی سرقت یک ماشین ساختگی ، در مقایسه با مصاحبه‌های رو به رو ، ۶۰ درصد بیشتر اطلاعات را ارایه می‌دهند . همچنین در مطالعه شرکت کنندگان مطالعه ، صحبت کردن با آواتار آسان‌تر شد و احتمال داشت که زمانی که آن‌ها پاسخ را به یک سوال می‌دانند ، اعتراف کنند .
اشتراک :
داستان کامل
محیط‌های مجازی immersive - - جایی که مقامات با استفاده از نمایش‌های دیجیتالی ، یا avatars ، به جای تعامل با فرد ، با شاهدان مصاحبه می‌کنند - ممکن است دقت و میزان اطلاعات را افزایش داده، پژوهش در پیشگامان روانشناسی را نشان می‌دهد . در این مطالعه اول از نوع خود ، شاهدان عینی سرقت یک ماشین ساختگی در مقایسه با مصاحبه‌های رو به رو ، ۶۰ درصد اطلاعات بیشتر را ارایه کردند . همچنین در مطالعه شرکت کنندگان مطالعه ، صحبت کردن با آواتار آسان‌تر شد و احتمال داشت که زمانی که آن‌ها پاسخ را به یک سوال می‌دانند ، اعتراف کنند .
" شاهدان می‌توانند از وظیفه به یاد آوردن در طول مصاحبه غافل شوند ، زیرا آن‌ها به رفتار اجتماعی مصاحبه‌کننده مانند حالت‌های چهره توجه می‌کنند . پروفسور کورال Dando از دانشگاه وستمینستر در لندن می‌گوید : " این رفتارها می‌تواند تاثیر منفی بر عملکرد حافظه شاهد داشته باشد .

 

مطالعه ژن کاندید عوامل رشد فیبروبلاست افسردگی پس از زایمان کاهش افسردگی در ابتدای جوانی مطالعات ماهی استوایی کمتر از حد معمولی


دادن شهادت شاهد عینی به پلیس می‌تواند یک تجربه پر استرس و وحشتناک باشد . بسیاری از عوامل - مانند محیط ناآشنایی ، افسر پلیس ، یا تمایل به " اجرا " ، می‌تواند یک شاهد را پرت کند و دقت حافظه آن‌ها را کاهش دهد. ساخت دو دهه تحقیق از این زمینه ، Dando و همکارش ، دانا تیلور ، برای به حداقل رساندن تاثیر این عوامل با استفاده از یک محیط مجازی همه‌جانبه ، آزمایشی طراحی کردند .
Dando می‌گوید : " من قبل از تکمیل دکترای خود ، یک افسر پلیس در لندن بودم و در طول مدت ۱۲ سال پلیس ، من در تاثیر بافت مصاحبه بر عملکرد حافظه شاهد علاقه نشان دادم .
این مطالعه ۳۸ بزرگ‌سال جوان را استخدام کرد که در ابتدا به آن‌ها گفته شده‌بود که یک هدست جدید را آزمایش خواهند کرد . سپس داوطلبان یک ویدیو از سرقت ماشین را تماشا کردند و از آن‌ها خواسته شد تا ۴۸ ساعت بعد برای ارائه اطلاعات در مورد آنچه دیده بودند ، برگردند . سپس هر شرکت‌کننده در یک محیط مجازی با چهره ، یا یک محیط مجازی ، مصاحبه کرد که طوری طراحی شده‌بود که تا حد امکان شبیه به اتاق واقعی باشد .
مصاحبه‌های بعدی شامل مرحله اول به یاد آوردن آزاد و مرحله دوم پرسشگری ساختار یافته توسط مصاحبه‌کننده بود . در طول فاز یادآوری آزاد ، شرکت کنندگان به همان اندازه بین این دو محیط خوب عمل کردند . با این حال ، در طول مرحله پرسشگری ، مصاحبه شوندگان به آواتار تقریبا ً ۶۰ درصد بیشتر ، اطلاعات صحیح ، با خطاهای کمتری نسبت به شرکت‌کنندگان چهره به صورت پاسخ دادند .
در حالی که هنوز خیلی زود است که بگوییم این نتایج اولیه آزمایشگاه چقدر به سناریوهای واقعی و متنوع زندگی تبدیل خواهند شد ، محققان قصد دارند تا کار عملی را برای تقلید از زندگی واقعی در تحقیقات آتی خود آغاز کنند .

 

مالکیت بدن از طریق ادراک ارایه صدا تحول روانشناسی شوهر چیست ؟ برای انتخاب همسر شایسته به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟

منبع

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 158

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما