محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10672

نقش شگفت انگیز موش


نقش شگفت‌انگیز در درمان بیماری‌های قلبی عروقی در موش‌ها ، تاریخ سلول‌های انسانی : ۹ مارس ۲۰۱۷ (منبع : دانشگاه میسوری - کلمبیا ) : بیماری شریان‌های قلبی ناشی از تجمع پلاک در رگ‌های خونی است که خون را به قلب منتقل می‌کنند . شریان‌های کرونری مسدود شده یا مسدود شده می‌توانند منجر به حمله قلبی یا سکته قلبی ناگهانی شوند . در حال حاضر مطالعه‌ای نشان داده‌است که آمونیاک نقش مهمی در حفظ سلامت قلبی و عروقی ایفا می‌کند . محققان می‌گویند که مقادیر غیر سمی گاز می‌تواند به جلوگیری از بیماری عروق کرونر کمک کند .

 

مطالعه پژوهشی یک آلرژی پوستی دستگاه گوارش مادر دوره محکومیت زندان استرس سخت تر سنسور فعالیت تحرکی


اشتراک : بیماری عروق کرونری از انباشته شدن پلاک در رگ‌های خونی که خون را به قلب منتقل می‌کنند ، ایجاد می‌شود . شریان‌های کرونری مسدود شده یا مسدود شده می‌توانند منجر به حمله قلبی یا سکته قلبی ناگهانی شوند . مطالعه‌ای در دانشکده پزشکی دانشگاه میسوری نشان داد که آمونیاک نقش مهمی در حفظ سلامت قلبی و عروقی ایفا می‌کند . محققان می‌گویند که مقادیر غیر سمی گاز می‌تواند به جلوگیری از بیماری عروق کرونر کمک کند .
ویلیام Durante ، استاد روان‌شناسی پزشکی و فیزیولوژی در دانشکده پزشکی MU و نویسنده مطالعه ، می‌گوید : " سلول‌های Endothelial لایه درونی رگ‌های خونی را می‌سازند " آسیب یا از دست دادن این سلول‌ها منجر به تجمع پلاک در شریان‌ها و در نهایت بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود . افزایش تولید پروتئین heme - ۱ ، یا OH - ۱ ، به کمک به محافظت در برابر آسیب سلول اندوتلیال و بیماری‌های قلبی عروقی مشهور است . در مطالعه ما ، ما می‌خواستیم بفهمیم که چگونه هو - ۱ از این سلول‌ها محافظت می‌کند و یک روش طبیعی برای افزایش تولید این پروتئین را شناسایی می‌کند " آمونیاک ، یک گاز بی‌رنگ که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود ، با تولید OH - ۱ مرتبط است . سلول‌های Endothelial می‌توانند مقادیر قابل‌توجهی آمونیاک تولید کنند اما اهمیت بیولوژیکی این گاز در این سلول‌ها مشخص نیست . محققان با استفاده از سلول‌های اندوتلیال و سلول‌های اندوتلیال ، همانند یک مدل موش زنده ، اثر ammonias را بر روی هو - ۱ مطالعه کردند .
Durante گفت : " ما با دادن دوزهای اندازه آمونیاک به مدل‌های خود در یک دوره یک روزه یا یک دوره یک هفته‌ای شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی در بیان هو - ۱ بودیم و محققین مشاهده کردند که آمونیاک باعث ایجاد استرس اکسیداتیو ، که تولید OH - ۱ را افزایش می‌دهد . یک محصول فرعی از OH - ۱ ، کربن مونوکسید است که بقای سلول‌های اندوتلیال را افزایش می‌دهد .
Durante گفت : " من فکر می‌کنم بسیار جالب است که آمونیاک ، یک گاز بالقوه بالقوه سمی ، مزایای سلامتی عروقی را در مدل‌های ما ارائه می‌کند ، اگرچه مقدار اندازه‌گیری شده آمونیاک که از طریق آب آشامیدنی انجام می‌شود ، برای موش‌ها غیر سمی است ، استفاده مستقیم آن به عنوان یک مداخله عروقی همیشه عملی نخواهد بود .
Durante گفت : " آمونیاک از طریق کبد فرآوری می‌شود و در نهایت از طریق ادرار دفع می‌شود . برای ایجاد یک افزایش طبیعی آمونیاک ، محققان از آمینو اسید آمینه استفاده کردند . glutamine یک مکمل رژیم غذایی ارزان و ارزان است .
Durante گفت : " در سلول‌های اندوتلیال ، glutamine به آمونیاک محدود می‌شود . با استفاده از glutamine در مطالعه ما ، ما توانستیم افزایش تولید آمونیاک را بدون خطر سمیت افزایش دهیم ." Durante گفت که مرحله بعدی یک آزمایش پیش از بالینی برای آزمایش تاثیر glutamines بر روی یک مدل موش بیماری عروق کرونر است .
Durante گفت : " اگرچه مطالعه ما تنها موش و سلول‌های vitro را درگیر کرده‌است ، اما نتایج دلگرم‌کننده هستند . اگر تحقیقات بیشتر نشان دهند که ما می‌توانیم مکانیسمی را کنترل کنیم که حفاظت از بیماری‌های قلبی را تحریک می‌کند ، ممکن است برای ایجاد پروتکل‌های درمانی جدید برای بیماری عروق کرونری امکان پذیر باشد ."

 

 

استدلال جدید مدارس بیماری التهاب روده گروه مخالف سلولی بیماران مبتلا به صرع تربیت کودکان لجباز و نحوه رفتار با آنها اختلال خواب در کودکان

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 176

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما