محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10182

آموزش و تمرین مقاومت


آموزش مقاومت و تمرین - انگیزه تمرینات مقاومت دست به دست ، انگیزه تمرین را بهبود می‌بخشد و در ایجاد برنامه‌ریزی ورزش در بین بزرگسالان مسن‌تر نقش دارد : مطالعه اخیر نشان می‌دهد که آموزش مقاومت انگیزه ورزش را بهبود می‌بخشد و مشارکت در برنامه‌ریزی ورزش در بین بزرگسالان مسن‌تر را بهبود می‌بخشد. انگیزه تمرین و خودکارآمدی ورزش عوامل کلیدی در ادامه آموزش مقاومت هستند .

 

دارویی برای درمان وسواس فکری مقاومت ژنتیکی سویا مقاومت ژنوتیپ های سویا فرد افسرده بستری شود؟ تاثیر تحریک امواج دلتا در بهبود عملکرد مغز تحریک عمقی مغز


یک مطالعه جدید که در دانشگاه of انجام شد حاکی از آن است که آموزش مقاومت انگیزه ورزش را بهبود می‌بخشد و مشارکت در برنامه‌ریزی ورزش در بین بزرگسالان مسن‌تر را افزایش می‌دهد . انگیزه تمرین و خودکارآمدی ورزش عوامل کلیدی در ادامه آموزش مقاومت هستند .
آموزش مقاومت می‌تواند قدرت ماهیچه‌ها و ظرفیت عملکردی را در هنگام پیری حفظ کرده و افزایش دهد و برای بزرگسالان مسن‌تر حداقل دو بار در هفته توصیه می‌شود . با این حال ، تنها معدودی این توصیه‌ها را برآورده می‌کنند . سبک زندگی sedentary ، همچنین با عملکرد روانی و سلامت روانی نیز نامطلوب است .
این مطالعه اثرات یک مداخله نظارت بر مقاومت تحت نظارت بر انگیزش ورزشی ، برنامه‌ریزی ورزش و خودکارایی را مورد بررسی قرار داد. علاوه بر این ، بررسی شد که آیا این عوامل تداوم آموزش مقاومت برای سال آینده پس از مداخله را پیش‌بینی می‌کنند یا خیر. این مطالعه شامل ۱۰۴ کودک ۶۵ ساله سالم بود که دستورالعمل‌های فعالیت جسمانی را در تمرین استقامت در سطح پایه ندیده بودند و سابقه تمرین مقاومت قبلی نداشتند .
- نه ماه تمرین مقاومت منظم انگیزه درونی برای هر دو فعالیت آموزشی و فیزیکی را به طور کلی افزایش داد : موضوعات شروع به لذت بردن از ورزش کردن کردند . Tiia Kekalainen ، دانشجوی دکترا از دانشگاه of می‌گوید که علاوه بر این ، برنامه‌ریزی ورزش افزایش یافت و نشان داد که موضوعات شروع به فکر کردن درباره نحوه شروع و حفظ سبک زندگی فعال فیزیکی کرده‌اند .
پس از اتمام کار نظارت بر مقاومت نظارت شده ، نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان ( ۴۶ % ) به طور مستقل به آموزش مقاومت ادامه دادند . تقریبا ً نیمی از آن‌ها در مدت یک هفته در طول سال بعد و نیم دیگر در هفته در تمرین مقاومت شرکت کردند . شرکت کنندگان که انگیزه درونی خود را برای ورزش افزایش دادند و خودکارآمدی خود را در طول دخالت افزایش دادند ، به احتمال زیاد ادامه تمرینات مقاومت را دو بار در هفته ادامه دادند .
نتایج نشان می‌دهند که پیدا کردن انگیزه درونی برای ورزش و افزایش اعتماد به حفظ یک سبک زندگی فعال فیزیکی ، به تداوم آموزش مقاومت به طور مستقل کمک می‌کند . Kekalainen می‌گوید : این عوامل باید در مداخلات ورزشی و ورزش به طور کلی برای ترویج دوام رفتار در نظر گرفته شوند . یک مولکول کوچک که شکلی از مرگ سلولی را مسدود می‌کند که به وسیله دانشمندان کشف شده‌است ، باز کردن در برای درمان‌های جدید برای بیماری‌های التهابی مانند ورم مفاصل ، بیماری‌های Crohns و پسوریازیس می‌باشد .
آن‌ها یک مولکول کوچک را کشف کرده‌اند که شکلی از مرگ سلولی را کشف کرده‌اند که باعث التهاب ، باز کردن در برای درمان‌های جدید برای بیماری‌های التهابی مانند ورم مفاصل ، بیماری‌های Crohns و پسوریازیس می‌شود .

 

تاثیر محرک فرکانسی مغز در بهبود پارکینسون حافظه فعال کلاسیک ساختار مولکولی پروتئین آلزایمر واکسن ترکیبی سرخک مشاوره تربیت فرزند و مشکلات مشاوره کودکان کمبود اعتماد به نفس، علائم و درمان

 

منبع

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 154

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما