محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 10387

تحریک عمقی مغز


پیشرفت‌ها در تحریک عمقی مغز می‌تواند منجر به درمان جدید افراد با اختلالات حرکتی و اختلالات روانی شود : 8 آوریل ۲۰۱۹ ( منبع : مرکز Wyss برای بیماری پارکینسون ) می‌تواند به درمان بیماری‌هایی مانند اختلال وسواس جبری ( OCD ) , ژیل دلا la و افسردگی منجر شود . نویسندگان مقاله استدلال می‌کنند که الکترودهای دو جهتی که هم می‌توانند از ساختارهای مغزی عمیق تحریک و ضبط شوند - - که به عنوان DBS حلقه بسته شناخته می‌شود - می‌تواند کاربردهایی فراتر از بیماری پارکینسون داشته باشد .

 

حمله قلبی ناشی از گرما تاثیر سویا بر حساسیت نقش نورون ها در ایمنی بدن نقش تلفن همراه در کنترل افسردگی شناسایی مکانیسم سببی تاثیر محرک فرکانسی مغز در بهبود پارکینسون


شرح کامل یک مقاله جدید منتشر شده در Nature منتشر شده در طبیعت , عصب‌شناسی نشان می‌دهد که پیشرفت‌های اخیر در تحریک عمقی مغز ( DBS ) برای بیماری پارکینسون می‌تواند منجر به درمان بیماری‌هایی مانند اختلال وسواس فکری ( OCD ) , ژیل دلا la و افسردگی شود . مولفان این مقاله , از بیمارستان دانشگاه ژنو ( hug ) , دانشگاه ژنو , دانشگاه توبینگن و مرکز Wyss برای بیو و Neuroengineering , استدلال می‌کنند که الکترودهای دو جهتی که هم می‌توانند تحریک شوند و هم سابقه داشته باشند - - که به عنوان DBS حلقه بسته شناخته می‌شوند - می‌توانند درخواست‌هایی فراتر از بیماری پارکینسون داشته باشند .
دیگر رابط‌های مغز دو جهتی ( BCIs ) در سال‌های اخیر در حال توسعه بوده‌اند ، به خصوص برای پردازش سیگنال زمان واقعی از فعالیت نورونی که امکان کنترل یک بازوی مصنوعی را مستقیما ً از مغز در افراد مبتلا به فلج فراهم می‌آورد .
پروفسور جان Donoghue ، مدیر مرکز Wyss : جالب است که زمینه‌های رابط‌های کامپیوتر - کامپیوتر برای احیای حرکتی و تحریک عمیق مغز برای بیماری پارکینسون ، تا حد زیادی مستقل شده‌است . محققان تحریک عمقی مغز معمولا ً عصب شناسان و یا عصب شناسان هستند در حالی که محققان ارتباطات مغزی - کامپیوتر اغلب عصب شناسان ، roboticists و مهندسین هستند . با هم‌کاری با یکدیگر و به اشتراک گذاری اطلاعات ، ما می‌توانیم از یکدیگر بیاموزیم و به طور بالقوه دسترسی به این فن‌آوری را توسعه دهیم تا بتواند به افراد بیشتری کمک کند . اگرچه این بیماری در بیش از ۴۰ هدف دیگر مغز امتحان شده‌است ، اما نشانه‌های بسیار کمی دیگری برای درمان وجود دارد . آخرین سیستم‌های DBS حلقه بسته ، تغییرات در مغز را دنبال می‌کنند و به طور خودکار سطح پالس محرک بعدی را براساس آن تطبیق می‌دهند . این تنظیم به روشی که تحریک انجام می‌شود اجازه درمان دقیق و دقیق را می‌دهد که ممکن است برای اختلالات دیگر مناسب باشد .
حوزه‌های دیگری که ممکن است از DBS حلقه بسته بهره‌مند شوند شامل OCD - - اگرچه آزمایش‌ها اولیه نشان می‌دهند که ممکن است تاخیر زمانی قبل از دیده شدن رخ دهد ، ژیل دلا la - - برای درمان هر دو علایم و علایم روانی ، و افسردگی - اگرچه آزمایش‌ها اولیه نشان می‌دهند که موقعیت دقیق الکترودها و پارامترهای تحریک بسیار مهم هستند .
نویسندگان در برابر استفاده از DBS برای اهداف فراتر از بیماری هشدار می‌دهند و خواستار استانداردهای اخلاقی قوی هستند که هم به هوش مصنوعی و هم ارتباطات عصبی نیاز دارند تا حریم خصوصی ، هویت ، عاملیت و برابری را حفظ کنند .
Neurostimulators با توانایی‌های سنجش هنوز در دوران کودکی خود هستند . آن‌ها هنوز تنها در محیط‌های تحقیقاتی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و so حلقه بسته هنوز راه‌حل درمانی طولانی‌مدت برای بیماری پارکینسون یا هر اختلال دیگر نیست . با این حال ، این سیستم‌های جدید به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت و زمانی که آن‌ها این کار را انجام دهند ، امکانات درمانی جدید و امید جدید را به همراه خواهند آورد .
این سوالات در OptoDBS۲۰۱۹ ، سومین ویرایش یک نشست بین‌المللی برگزار شده در پردیس Biotech ، ژنو در اواخر سال جاری مورد بحث قرار خواهند گرفت .

 

حافظه فعال کلاسیک ساختار مولکولی پروتئین آلزایمر واکسن ترکیبی سرخک خطر ژنتیکی بالا درمان بی خوابی نوزادان و علت بی خوابی اعتماد به نفس کاذب چیست؟

 

منبع

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 196

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما