محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 10179

ارایه


کیم ، که پیش از ادامه تحصیلات تکمیلی به عنوان مهندس نرم‌افزار برای سامسونگ کار می‌کرد ، با داشتن کاره‌ای خلاقانه اش ، آشنا بود - - و گاهی اوقات، از هم جدا می‌شدند . تجربه حرفه‌ای قبلی او در واقع الهام‌بخش تفکر برای آخرین مقاله او شد، که در نشریه "آکادمی مدیریت " چاپ می‌شود .
کیم ، که در ماه مه به مدرسه قاضی دانشگاه کمبریج به عنوان دستیار پروفسور ملحق خواهد شد ، می‌گوید : " من شخصا ً از شنیدن نظرات منفی نفرت دارم - - همانطور که بیشتر مردم انجام می‌دهند - - و من در این فکر بودم که آیا واقعا ً عملکرد ام را بهبود بخشید ، به خصوص زمانی که این کار به اتمام رسید . "
این موضوعی است که بسیاری از محققان دیگر در مورد آن کنجکاو هستند . ادبیات زمانی که بحث بر سر تعیین اینکه آیا نقد الهامبخش تفکر خلاق می‌شود یا نه ، ترکیب شده‌است . در این بررسی جدید ، کیم و همکارش Junha کیم ، دانشجوی دکتری در دانشگاه ایالتی اوهایو ، از طریق تجربه می‌دانی و آزمایش آزمایشگاهی - - و گزارش دادند که چگونه بازخورد منفی ممکن است بر خلاقیت دریافت کنندگان بازخورد تاثیر بگذارد .
در هر دو مطالعه ، کیم دریافت که بازخورد منفی می‌تواند به خلاقیت کمک کند و یا مانع خلاقیت شود. آنچه مهم است این است که انتقاد از کجا می‌آید .
هنگامی که متخصصان خلاق و یا شرکت کنندگان از یک رئیس یا یک همتا مورد انتقاد قرار گرفتند ، تمایل به نوآوری کمتری در کار بعدی خود داشتند . به طور شگفت‌انگیز ، اگر یک فرد بازخورد منفی از کارمند رده پایین‌تر دریافت کند ، آن‌ها خلاق‌تر می‌شوند .
به گفته کیم ، برخی از جنبه‌های این یافته‌ها ، شهودی به نظر می‌رسند .
کیم می‌گوید : " این احساس می‌کند که کارمندان ممکن است احساس کنند از جانب مدیران خود مورد تهدید قرار می‌گیرند . بنابراین بازخورد منفی از یک رئیس می‌تواند باعث ایجاد نگرانی‌های شغلی شود ."
همچنین به دلیل تهدید کننده از یک هم‌کار می‌تواند به عنوان تهدید تلقی شود . ما اغلب با همتایان خود برای ارتقا شغلی و فرصت‌ها رقابت می‌کنیم .
هنگامی که ما احساس می‌کنیم که فشار از بالا یا از طرف همسالان مان ، ما تمایل داریم بر جنبه‌های استرس زا آن تمرکز کنیم و در کار آینده خود کم‌تر خلاق باشیم .
آنچه که کیم بیشتر غافلگیر کرد این بود که وقتی بازخورد منفی از سوی حامیان خود ( کارمندان که مدیریت می‌کنند ) ، برای ناظران مفید خواهد بود .
کیم می‌گوید : " Its کمی متناقض است، زیرا ما می‌خواهیم باور کنیم که ما از رئیس انتقاد می‌کنیم . در واقع ، اغلب ناظران مایل به دریافت بازخورد منفی و یادگیری از آن هستند . Its که از انتقاد لذت نمی‌برند - - بلکه در وضعیت قدرت طبیعی هستند و می‌توانند با ناراحتی بازخورد منفی کنار بیایند ."
دوری اصلی : روسا و همکاران باید مراقب باشند که بازخورد منفی را به فردی که آن‌ها را مدیریت می‌کنند یا به همسالان خود ارایه دهند ، ارایه دهند . و به گفته کیم ، وقتی نوبت به دریافت انتقاد می‌رسد ، دریافت کنندگان بازخورد باید کم‌تر نگران باشند .
" بخش دشوار مدیر بودن اشاره به عملکرد ضعیف یا نقاط ضعف دارد . اما اگر شما ناظر هستید ، باید آگاه باشید که بازخورد منفی شما می‌تواند به خلاقیت طرفداران شما آسیب برساند . پیروان تمایل به دریافت بازخورد منفی دارند . بنابراین ، بازخورد خود را به وظایف خود نگاه دارید . توضیح دهید که چگونه نکته‌ای که در مورد آن بحث می‌کنید تنها به رفتار کاری آن‌ها مربوط می‌شود نه به جنبه‌های فرد .
و به طور کلی مهربان و دقیق باشید .
" از بی‌پروا انتقاد می‌کند . هر کسی که می‌خواهد بازخورد منفی در مورد این کار ارائه دهد باید این کار را با احتیاط و با احتیاط انجام دهد ."

منبع سایت

جایگزین سلامتی بیانگر گام عارضه صدا تحول تکانه ایجاد شواهدات مشکلات زندگی مشترک چیست ؟ آداب مراسم ازدواج در ایران چگونه است ؟

  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 156

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما