محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 10401

تحول


این مطالعه یک تحلیل محتوا را برای شناسایی شباهت‌ها و تفاوت‌های کانال‌های ارتباطی رسمی دوازده مقصد شهری در اروپا انجام می‌دهد . نمونه نهایی شامل دوازده وب سایت رسمی است که توسط سازمان‌های گردشگری رسمی از شهرهای زیر اداره می‌شوند : لندن ، پاریس ، استانبول ، بارسلون ، آمستردام ، رم ، رم ، وین ، مونیخ ، مادرید و فرانکفورت .
نتایج نشان می‌دهد که برای رقابت در این بازار خاص ، محصولات گردشگری و بسته‌ها ، جاذبه‌های فرهنگی و gastronomy عناصر مهمی هستند که برای جذب بازدیدکنندگان انتخاب شده‌اند . دوازده شهر مطالعه شده مقدار قابل‌توجهی از محتویات اختصاص‌داده‌شده به این موضوعات را در همه وب سایت‌های مورد بررسی ( بیش از ۴۰ % ) نشان دادند . رواج این استراتژی‌ها در تمامی موارد ، نقش حیاتی آن‌ها را برای این مقاصد شهری رقابتی نشان می‌دهد . نتایج همچنین مشخص می‌کند که استراتژی‌های مربوط به تاریخ ، اقامت و جاذبه‌های تفریحی منبع اصلی تمایز بین شهرهای اروپایی هستند .
در بین مقصدهای توریستی اروپایی مطالعه شده، تحلیل محتوای سه حوزه اصلی تمایز را نشان داد ( B ، D۲ و D ) که می‌تواند برای جای دادن مقاصد کوچک در بازار مورد استفاده قرار گیرد . تفاوت اصلی بین مقاصد گردشگری می‌تواند از طریق دوگانگی بین استراتژی‌های تبلیغی مربوط به فراغت و فرهنگ توضیح داده شود . با این حال ، نواحی مربوط به زیرساخت‌ها ( D۲ ) و مکان نزدیک مکان‌های توریستی ، یک منبع مهم تمایز را نشان می‌دهند . این سه عامل اصلی بین Europes دوازده مقصد محبوب ممکن است بیش از ۷۰ % از تفاوت‌های بین مقصد را توضیح دهند .
نتایج این مطالعه بر نیاز به ترویج محصولات و بسته‌های توریستی citys ، جاذبه‌های فرهنگی و gastronomy آن در رقابت آنلاین به عنوان مقصد شهری اروپا اشاره دارد . علاوه بر این، به نظر می‌رسد که زیرساخت‌ها و حمل و نقل ، مناظر و منابع طبیعی ، رویدادها و ورزش‌ها حضور پایدار تری از طریق شیوه‌های ارتباطی دارند ، اگرچه این دسته‌ها در گفتمان نسبت به موارد قبلی اهمیت کمتری دارند .
مصرف داروهای افزایش‌دهنده عملکرد ممکن است ریسک مصرف کوکائین نوجوان را افزایش داده، باروری را مختل کند
قرار گرفتن در معرض steroids anabolic به افزایش اثر کوکائین در مطالعات موش منجر شد .
تاریخ :
۸ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
جامعه فیزیولوژیکی آمریکا
خلاصه :
به گفته یک مطالعه موش جدید ، افزایش استفاده از عملکرد steroid می‌تواند ریسک مصرف کوکائین و اعتیاد را در نوجوانان افزایش دهد . ترکیب این داروها همچنین می‌تواند حاصلخیزی را در زنان جوان مختل کند .
به گفته یک مطالعه موش جدید ، افزایش استفاده از عملکرد steroid می‌تواند ریسک مصرف کوکائین و اعتیاد را در نوجوانان افزایش دهد . ترکیب این داروها همچنین می‌تواند حاصلخیزی را در زنان جوان مختل کند . این تحقیق امروز در جلسه سالیانه زیست‌شناسی Physiological ( APS ) در زیست‌شناسی آزمایشی در اورلاندو ، Fla ارائه خواهد شد .
ورزش‌کاران اغلب از steroids anabolic برای بالا بردن عملکرد استفاده می‌کنند . علاوه بر ایجاد ماهیچه‌ها ، داروهای افزایش‌دهنده عملکرد ، بر رفتار و رفتار ، از جمله رفتار ریسک‌پذیری تاثیر می‌گذارند . تحقیقات پیشین نشان داده‌است که تقریبا ً یک سوم از بزرگسالان جوان که از anabolic anabolic استفاده می‌کنند ، از کوکائین استفاده می‌کنند . این نرخ به میزان قابل‌توجهی بالاتر از ۵ درصد بزرگسالان جوان است که کوکائین مصرف می‌کنند اما not anabolic ندارند . اگرچه به نظر می‌رسد پیوندی بین استفاده steroid anabolic و تمایل به استفاده از دیگر مواد مخدر در بزرگسالان وجود دارد ، اما در نوجوانان مورد مطالعه قرار نگرفته است .

منبع سایت

بررسی قربانی جانبی دسترسی استادیار تکانه ایجاد شواهدات اوتیسم بهشت

  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 173

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما