محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 10516

صدا


چرا بیماران نارسایی قلبی دچار افسردگی و اختلال می‌شوند
تاریخ :
آوریل ۲۰۰۹
منبع :
دانشگاه گلف
خلاصه :
مطالعه جدید توضیح می‌دهد که چرا بیماران نارسایی قلبی اغلب دچار مشکل تفکر و افسردگی هستند و به راه‌هایی برای پیش‌گیری و درمان بیماری‌های قلبی و مغزی از طریق رشته‌های پزشکی در حال ظهور وابسته هستند .
بیماران نارسایی قلبی اغلب دچار مشکل تفکر و افسردگی هستند .
مطالعه جدیدی توسط محققان گلف بیان می‌کند که چرا و به دنبال راه‌هایی برای پیش‌گیری و درمان بیماری‌های قلبی و مغزی از طریق رشته‌های پزشکی در حال ظهور است .
تامی مارتینو , استاد دپارتمان علوم پزشکی و مدیر مرکز تحقیقات قلبی - عروقی , گفت که این مطالعه , به تازگی در گزارش‌های علمی طبیعت , اولین کسی است که نشان می‌دهد که چگونه شناخت و خلق در موش‌ها توسط ساعت بدن تنظیم می‌شود و نواحی مختلف مغز در نارسایی قلبی اختلال ایجاد می‌کنند .
شما همیشه به مغز نگاه کنید ; متخصصان قلب همیشه به قلب نگاه می‌کنند . مارتینو گفت که این مطالعه جدید هر دو را بررسی کرد . " او اخیرا ً جایزه‌ای را از بنیاد قلب و سکته کانادا دریافت کرده‌است.
طبق گفته بنیاد قلب و سکته , بیماری عروق کرونر شایع‌ترین علت نارسایی قلبی است .
مارتینو گفت که بیماران انسان با نارسایی قلبی اغلب دارای شرایط عصبی مانند اختلال شناختی و افسردگی هستند . او در این مطالعه با دانشجوی کارشناسی‌ارشد آوستین راور و دانشجوی دکتری مشغول به کار بود .
مارتینو به ارتباط قلبی - مغزی درگیر در مولکول مکانیزم شبانه‌روزی , زنگ ساعت اشاره کرد . "
ریتم شبانه‌روزی در انسان‌ها و موجودات دیگر چرخه فرا ساعتی نور و تاریکی را دنبال می‌کنند , یعنی زمانی که خواب بوده و چه موقع بیدار می‌شود .
تحقیقات پیشین مارتینو نشان داد که چگونه ریتم شبانه‌روزی را مختل کرده بود - - مانند کارگران شیفت , مسافران با تاخیر جت و بیماران که در واحدهای مراقبت‌های ویژه مختل شده بودند - می‌توانند باعث تغییراتی شوند که بیماری قلبی را بدتر کرده و سلامت و رفاه کلی را مختل کند .
برای این مطالعه جدید , محققان موش‌های معمولی را با موش‌های حامل جهش در مکانیزم شبانه‌روزی آن‌ها مقایسه کردند . آن‌ها دریافتند که جهش در ساختار نورون‌ها در نواحی مغزی برای شناخت و حالت مهم است .
تیم در کار با همکاران دانشگاه تورنتو , همچنین تفاوت‌هایی را در تنظیم ساعت رگ‌های خونی در مغز موش‌های ساعت یافت.
پس از القای نارسایی قلبی در موش برای شبیه‌سازی شکست قلب انسان , از نیم‌رخ ریزآرایه برای شناسایی ژن‌های کلیدی در مغز استفاده شد که در مسیرهای عصبی , استرس و متابولیسم تغییر پیدا کرد .
مارتینو گفت , نتایج نشان می‌دهد که مکانیزم شبانه‌روزی اثرات عصبی نارسایی قلبی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . با اشاره به اینکه هیچ درمانی برای وضعیت قلبی وجود ندارد , او گفت که درک اینکه مکانیزم شبانه‌روزی در مغز چگونه کار می‌کند ممکن است منجر به استراتژی‌های جدیدی برای بهبود کیفیت زندگی بیماران شود .
بیمارانی که از حملات قلبی رنج می‌برند اغلب ریتم شبانه‌روزی شبانه‌روزی را از نور , صدا و تعاملات با کارکنان بیمارستان در شب تجربه می‌کنند . حفظ ریتم شبانه‌روزی به ویژه برای بیماران مبتلا به بیماری‌های قلبی می‌تواند منجر به پیامدهای سلامت بهتر شود . "

منبع سایت

شادکامی لبنی ایفا افیونی حدود تحول تکانه ایجاد شواهدات اوتیسم روانشناسی کودک 6 ساله ملاک ها و اهداف ازدواج از نظر اسلام چیست

  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 151

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما