محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 24
  • بازدید کل : 10680

آموزش ابتدایی ۱ساله


یک سال آموزش ابتدایی با کیفیت بالا نتایج را برای نوزادان با درآمد کم بهبود می‌بخشد . این برنامه , شامل اجزای خاصی است که ممکن است به توسعه مثبت کودکان از خانواده‌های کم‌درآمد کمک کند .
سهم : داستان کامل کودکان خانواده‌های کم‌درآمد در معرض خطر اساسی از نظر مهارت‌های اجتماعی - عاطفی و تحصیلی آن‌ها در ورود به مدرسه است , که کم‌تر از نیمی از آن‌ها آماده مدرسه در سنین پایین هستند . مطالعه جدیدی نشان داده‌است که نوزادان و نوپا از خانواده‌های کم‌درآمد که در یک برنامه آموزش ابتدایی با کیفیت بالا شرکت کرده‌اند , پس از یک سال از کودکانی که در برنامه شرکت نمی‌کنند , در مهارت‌های زبانی و اجتماعی بهتر عمل می‌کنند .
این مطالعه در ژورنال توسعه کودکان دیده می‌شود . این دانشگاه براساس تحقیقات انجام‌شده در دانشگاه کارولینای شمالی , دانشگاه شیکاگو , دانشگاه اوکلاهوما , دانشگاه علوم پزشکی نبراسکا و دانشگاه ویسکانسین - میلواکی انجام شده‌است .

 

فقر در میان کودکان ریسک حملات انتحاری درتلره درمان بررسی عوامل عصبی رفتار نژادی دانش آموزان خطرات اختلال روانی


شرکت کنندگان پس از یک سال شرکت در برنامه مورد ارزیابی قرار گرفتند . کودکانی که در این برنامه شرکت داشتند , مهارت‌های زبانی بهتری , رفتارهای مشکل کم‌تر , و تعاملات مثبت بیشتری با والدین خود داشتند .
یک دانشمند ارشد تحقیقاتی در موسسه توسعه کودک فرانک گراه‌ام در دانشگاه کارولینای شمالی در دانشگاه کارولینای شمالی که این تحقیق را رهبری می‌کرد , می‌گوید : " نتایج ما بسیار مهم هستند زیرا شواهد بیشتری ارائه می‌دهند که فراهم کردن تجربیات غنی را در اوایل زندگی ارائه می‌کنند . "
برنامه آموزش و پرورش برای کودکان یک برنامه آموزش ابتدایی برای کودکان از ۴ هفته تا ۴ سال است که در مدارس غیرانتفاعی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند . این برنامه برای کاهش شکاف بین کودکان خانواده‌های کم‌درآمد و افراد دارای منافع اقتصادی بیشتر طراحی شده‌است . این برنامه خدمات جامع و جامع را ارائه می‌کند که شامل غنی‌سازی تجربیات آموزشی , در کلاسه‌ای کودکان نوپای کودکان پیش‌دبستانی و بزرگسالان می‌شود .
هدف همچنین ایجاد مشارکت قوی بین خانواده‌ها و مدارس در دوران کودکی است . دوناجین m . برایانت , سرپرست این تحقیق و همچنین یک دانشمند ارشد تحقیقاتی در موسسه توسعه کودکان فرانک گراه‌ام در دانشگاه هاروارد . بریانت می‌گوید این ممکن است به دلیل حمایت خانواده و فرصت‌هایی برای درگیری والدین در مدارس باشد .
محققان به طور تصادفی در دو مدرسه ( در شیکاگو , میلواکی , دو مدرسه در ماها , و تولسا ) به طور تصادفی به دو نوزاد و نوپا اختصاص داده شدند . حدود نیمی از کودکان آمریکایی آفریقایی‌تبار و حدود یک سوم اسپانیایی بودند . یک سال بعد , آن‌ها مهارت‌های زبانی کودکان را اندازه‌گیری کردند, آن‌ها را مشاهده کردند که با مراقبین اصلی خود ( معمولا مادران ) بازی می‌کردند و از والدین خواسته بودند تا مهارت‌های اجتماعی و عاطفی فرزندانشان را افزایش دهند .
تفاوت بین کودکانی که در مطالعه قبلی شرکت داشتند و کودکانی که شرکت نکردند بزرگ‌تر از تفاوت مشاهده‌شده در مطالعات قبلی در برنامه‌های مشابه بودند .

 

نقش شگفت انگیز موش سنسور فعالیت تحرکی استدلال جدید مدارس بیماری التهاب روده اهمیت تربیت کودک از دیدگاه قرآن درمان کم خوابی و مشکلات ناشی از آن

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 170

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما