محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10676

خطرات اختلال روانی


براساس یک مطالعه جدید ، ابزار جدید می‌تواند خطر اختلالات روانی را پیش‌بینی کند : ۵ جولای ۲۰۱۶ منبع : بث اسرائیل Deaconess خلاصه مرکز پزشکی : یک ماشین‌حساب خطر جدید می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های روانی در حال توسعه مثل شیزوفرنی را پیش‌بینی کند. این تحقیق ، همکاران مربوط به نه مکان را شامل می‌شود و ممکن است به محققان کمک کند تا درمان‌های تست را برای جلوگیری از هجوم جنون کامل انجام دهند . Psychosis با توهمات و توهمات مشخص می‌شوند .
با توجه به مطالعه جدیدی که در مجله روان‌پزشکی آمریکا منتشر شد ، یک ماشین‌حساب خطر جدید می‌تواند خطر individuals اختلالات روانی در حال توسعه مثل شیزوفرنی را پیش‌بینی کند . این تحقیق شامل همکاران نه سایت ، از جمله مرکز پزشکی بث اسرائیل Deaconess ( BIDMC ) بوده و ممکن است به محققان کمک کند تا درمان‌های تست را برای جلوگیری از هجوم جنون کامل انجام دهند .

 

عوامل دخیل ریسک بیماری سرطان ریه بنیاد علمی ایرلند علائم ضربه مغزی دنباله رو نقش شگفت انگیز موش


Psychosis با توهمات و توهمات مشخص می‌شوند . ماشین‌حساب جدید خطر individuals از جنون در حال توسعه را بعد از تجربه نشانه‌های هشدار زودهنگام شیزوفرنی , از جمله صداهای گوش شنوایی ( شنوایی ) ارزیابی می‌کند .
لری جی می‌گوید : " تا کنون ، پزشکان تنها یک برآورد دقیق از این که وضعیت آن‌ها ممکن است پیشرفت کند را به بیماران می‌دهند - - که ۱۵ تا ۲۵ درصد افرادی که علائم هشدار زودهنگام را تجربه کرده‌اند ، دچار اختلال جدی تری خواهند شد . " Seidman ، دکترای روانشناسی، روانشناسی در BIDMC و پروفسور روانشناسی در دانشکده پزشکی هاروارد ، با این حساب ریسک جدید ، پزشکان می‌توانند به بیماران یک ارزیابی فردی از ریسک بدهند . اطلاعات دقیق‌تر به مردم این امکان را می‌دهد که درکی واقع گرایانه تری از whats داشته باشند ، که می‌تواند اضطراب را کاهش دهد " علاوه بر رویداده‌ای استرس زا ، ضربه روحی و خانوادگی شیزوفرنی و ، ماشین‌حساب ۵ عامل دیگر را در نظر می‌گیرد تا سطح قابل قبولی از ریسک را تعیین کند . این عوامل عبارتند از: سن شروع نشانه‌ها ؛ سطح تفکر غیرمعمول و بدگمانی ، عملکرد اجتماعی ؛ مهارت‌های یادگیری شفاهی ؛ و سرعت پردازش ذهنی . Seidman و همکارانش داده‌ها را از مصاحبه‌ها با ۵۹۶ موضوع ، سنین ۱۲ تا ۳۵ سال مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند که در آن بیماران مبتلا به سندرم attenuated Psychosis بودند ، وضعیتی که در آن بیماران دچار توهم می‌شوند و یا افکار غیرمعمول را تجربه می‌کنند ، اما درک آن‌ها را براساس واقعیت تشخیص می‌دهند . تیم تحقیقاتی به رهبری یال Universitys کانون ، PhD ، بعد از آن ماشین‌حساب خطر را توسعه داد، که عوامل خطر شناخته‌شده برای شیزوفرنی را تجزیه و تحلیل می‌کند . بعد از پی‌گیری هر شش ماه ، محققان دریافتند که ۱۶ درصد بیماران مبتلا به سندرم attenuated Psychosis در عرض دو سال به روان‌پریشی تبدیل شده‌اند .
نشانه‌های تفکر غیر معمول و بدگمان بودن بیشتر به خطر ابتلا به جنون در این جنون کمک کرده‌است . کاهش در عملکرد اجتماعی ، یادگیری کلامی کم‌تر و سرعت پردازش کندتر نیز عوامل مهمی بودند . افرادی که کوچک‌تر بودند ( در سنین نوجوانی یا اوائل بیست‌سالگی ) که علائم آن‌ها شروع شد ، در خطر افزایش یافت . حوادث زندگی Stressful ، traumas و سابقه خانوادگی شیزوفرنی ، تاثیر کمتری بر روی پروفایل خطر individuals دارند .
Seidman گفت : " ماشین‌حساب خطر درمان یا سایر عوامل محیطی که بالقوه حامی محیط‌زیست هستند را در نظر نمی‌گیرد ؛ این مسیری برای تحقیقات آینده است " و افزود که قدرت ماشین‌حساب در قرار دادن نشانه‌ها در دیدگاه بیماران و خانواده‌های آن‌ها قرار دارد . شاید این فرد عملکرد شناختی خوبی داشته باشد و از نظر اجتماعی کاهش‌یافته است - این مجموعه تنظیمات منجر به امتیاز خوبی خواهد شد . درمان می‌تواند به طور بالقوه با ترس کم‌تر اتفاق بیافتد ."

 

سنسور فعالیت تحرکی استدلال جدید مدارس بیماری التهاب روده گروه مخالف سلولی تربیت کودکان چهار ساله و نحوه برخورد با آنها اختلال خواب ، درمان و عوارض آن

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 188

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما