محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 10501

حافظه فعال کلاسیک


آن‌ها همچنین از یک تکلیف حافظه فعال کلاسیک استفاده کردند که در آن یک نشانه مربعی رنگی ظاهر می‌شود , سپس ناپدید می‌شود و سپس به دنبال یک تاخیر و سپس انتخاب بین یک میدان ‌های رنگی و یک میدان مغناطیسی . میمون برای درست کردن کبریت یک جایزه غذا دریافت می‌کند .
بلیک می‌گوید : هر دلیلی وجود داشت که فکر کنیم اگر واقعا ً بتوانیم استیل کولین را افزایش دهیم , و سوئیچ از تحریک مداوم به متناوب , گامی بود که برای انجام آن لازم بود .
در واقع بعد از ماه‌ها تحریک متناوب , میمون‌ها در آزمون حافظه حتی بدون تحریک , ماهرتر شدند .
در حالی که به نظر می‌رسد که اخبار خوب ‌تری به نظر می‌رسد , دلیل تاثیر ماندگار این است که : ممکن است سلول‌های مغز ارتباطات بیشتری ایجاد کنند , این می‌تواند بیشتر استیل کولین را آزاد نگه دارد .

 

رویکرد روانی اشخاص کاهش عوامل آلزایمر در موش نر مغز در هنگام مرگ تحریک مغزی حافظه روان شناسی چیست؟ ساختار مولکولی پروتئین آلزایمر


بلیک می‌گوید : دو کلاس اصلی وجود دارد که استیل کولین در سیستم عصبی مرکزی دارد . این مساله نحوه صحبت نورون‌ها با یکدیگر را تغییر می‌دهد . این امر باعث می‌شود که برخی نورون‌ها فعال‌تر شوند و برخی کم‌تر فعال شوند . دومین دسته از اثرات این است که جریان خون را بهبود می‌بخشد . بلیک می‌گوید که خون بیشتر به معنای بیشتر از منبع انرژی و اکسیژن حیاتی به مغز است , بنابراین تعجب‌آور نیست که مغز در طول زمان با این افزایش دارایی‌ها سالم‌تر شود . تری اضافه می‌کند : ایده این است که تاثیر طولانی‌مدت تری داشته باشد .
تحریک عمقی مغز که با ضربان ساز قلب قابل‌مقایسه است , نسبت به داروهایی که به نظر می‌رسد فقط استیل کولین را در ناحیه مورد هدف تحریک می‌کنند , انتخابی است . ما گیرنده‌های استیل کولین را در سرتاسر بدن خود داریم و مهارکننده‌های کولین استراز بیشتر ترکیبات شیمیایی موجود را می‌سازند , خطر عوارض جانبی مانند تهوع , کاهش اشتها , درد مفاصل و درد عضلانی را افزایش می‌دهند .
در واقع , پاسخ به تحریکات متناوب در این مطالعه به همان اندازه قوی بود که بیماران با دوز بالای مهار کننده‌های کولین استراز تجربه می‌کردند .
تری می‌گوید : داروهای اولیه که برای درمان آلزایمر مورد استفاده قرار می‌گیرند این تابع کولینرژیک را بهبود می‌بخشند , اما این داروها غیراختصاصی هستند و این اثرات جانبی محیطی را ایجاد می‌کنند . این روش بسیار انتخابی برای افزایش آن منطقه است . بلیک می‌گوید : تحریک عمقی مغز اساسا ً مکمل فرآیندهای مغز طبیعی است که باعث آزاد شدن استیل کولین می‌شود . مغز بر روی یک سیستم ترکیبی بیوشیمیایی و الکتریکی کار می‌کند که از یک نورون به نورون دیگر یا سلول دیگر عبور می‌کند . در جایی که دو سلول اتصال دارند , سیناپس نامیده می‌شود و افزایش الکتریکی منجر به آزاد شدن استیل کولین در سیناپس می‌شود , که بر سلول تاثیر می‌گذارد و احتمالا ً آن را به طور الکتریکی فعال می‌کند و یا اینکه چطور عمل می‌کند . فعال‌سازی الکتریکی یک نورون در واقع نورون‌های دیگر را در مجاورت هم فعال می‌کند .
موفقیت ضربان قلب و تحریک عمیق مغز برای پارکینسون منجر به کشف پتانسیل آن برای مشکلات مانند آلزایمر شده‌است . اداره غذا و دارو تحریک عمقی مغز برای لرزش و لرزش ضروری را تایید کرد .
این نسل در حال پیر شدن هستند که شروع به مهاجرت به خانه‌های خود کرده‌اند . بنا بر اعلام اداره آمار سازمان ملل متحد , انتظار می‌رود که در سال جاری , جمعیت این کشور بالغ بر ۲۳۰ میلیون نفر باشد که تقریبا ً دو برابر جمعیت برآورد شده در سال ۲۰۱۰ است .

 

واکسن ترکیبی سرخک خطر ژنتیکی بالا برداشتن جراحی سینه تاثیرات محیطی به جای جهش ژن در اوتیسم علت بی خوابی کودکان چیست؟ مشاوره کودک: انواع بازی کودکان

 

منبع

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 177

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما