محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 10518

خطر ژنتیکی بالا


در مطالعه‌ای که شامل تقریبا ً سه کودک با خواهر یا برادر بزرگ‌تر , رسید واکسن سرخک - سرخجه ( mmr ) در ارتباط با افزایش خطر اختلالات طیف اوتیسم ( asd ) نبود , با توجه به مطالعه جدید , هیچ ارتباط مضری بین دریافت واکسن mmr و asd وجود ندارد .
اشتراک :
داستان کامل
در مطالعه‌ای که شامل تقریبا ً سه کودک با خواهر یا برادر بزرگ‌تر , رسید واکسن سرخک - سرخجه ( mmr ) با خطر افزایش اختلال طیف اوتیسم ( asd ) نبود , یافته‌های تحقیق نشان داد که هیچ ارتباط مضری بین دریافت واکسن mmr و asd وجود ندارد .

 

چگونگی عملکرد مدارهای نورونی درمان سرطان سینه بهتر از جراحی است ارتباط مهاری بین نورون ها تابع پراکندگی نورونها تحریک شبکه سلولهای مغزی برداشتن جراحی سینه


اگرچه تعداد قابل‌توجهی از تحقیقات در طی چند سال گذشته ارتباطی بین واکسن mmr و asd دیده نمی‌شود , والدین و سایرین به ارتباط با این واکسن با asd ادامه می‌دهند . بررسی والدین کودکان مبتلا به asd نشان می‌دهد که بسیاری معتقدند واکسن mmr باعث ایجاد انگیزه می‌شود . این باور , همراه با دانستن اینکه خواهر و برادر کوچک‌تر کودکان asd در مقایسه با جمعیت عمومی , در خطر ژنتیکی بالاتری هستند , ممکن است این والدین را مجبور کند که از واکسینه کردن کودکان زیر خود اجتناب کنند .
جین جین جین , از گروه لوین , به کلیسا می‌رود . و همکاران , بروز asd را با وضعیت واکسن mmr در یک نمونه بزرگ از کودکانی که دارای خواهر و برادر بزرگ‌تر هستند , مورد بررسی قرار دادند . محققان از یک پایگاه‌داده ادعاهای اجرایی مرتبط با طرح سلامت تجاری بزرگ استفاده کردند . شرکت کنندگان شامل کودکانی بودند که به طور مداوم در برنامه سلامت از بدو تولد تا حداقل سه سال سن داشتند .
از میان کودکانی که در این مطالعه شرکت داشتند مورد مطالعه قرار گرفتند . به طور کلی , کودکان مبتلا به اوتیسم در طول پی‌گیری تشخیص داده شدند . در میان کسانی که خواهر یا برادر بزرگ‌تر asd با asd تشخیص‌داده شده‌بودند در مقایسه با asd که با asd تشخیص‌داده شده‌بودند در میان افراد دارای asd تشخیص‌داده شده‌بودند . نرخ واکسن mmr ( در دوز یا بیشتر ) برای کودکان با خواهران و برادران سالم ( خواهر و برادر بدون وجود asd ) در دو سال گذشته ( n = 0.81 ) و در سن ۶۵ سالگی ( n = ۱۰ . در مقابل , نرخ واکسن mmr برای کودکان با خواهر یا برادر بزرگ‌تر مبتلا به asd پایین‌تر بوده‌است . تحلیل داده‌ها نشان داد که دریافت واکسن mmr در هر سنی با خطر افزایش خطر asd همراه نیست .
" مطابق با مطالعات سایر جمعیت‌ها , ما هیچ ارتباط بین واکسیناسیون mmr و افزایش ریسک asd را در میان کودکان بیمه خصوصی مشاهده نکردیم . همچنین شواهدی دال بر افزایش خطر ابتلا به asd در میان کودکان مبتلا به asd دیده نشد . نویسندگان می‌نویسند : " با افزایش شیوع asd , تعداد کودکانی که خواهر یا برادر دارند با asd تشخیص‌داده شده‌است, گروهی از کودکان که به ویژه در مشاهدات ما و همچنین در گزارش‌های قبلی اهمیت دارند . "
سرمقاله : پیش‌بینی امیدبخشی برای اختلالات طیف اوتیسم
برایان h . کینگ در سیاتل و بیمارستان کودکان سیاتل سیاتل در مورد یافته‌های این تحقیق اظهار نظر کردند .

 

 

تاثیرات محیطی به جای جهش ژن در اوتیسم نرخ بالای مرگ در اثر درد در دانمارک اپیدمی چاقی به رشد خود ادامه میدهد قدرتمندان بیشتر الکلی اند مشاوره نوجوانان مشاوره اختلالات روانشناسی

 

منبع

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 173

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما