محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 89
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 10489

قدرتمندان بیشتر الکلی اند


به گفته یک مطالعه جدید ، افرادی که در کشورهای با محیط سیاست الکل قوی زندگی می‌کنند ، احتمال بسیار کمی از می‌گساری در می‌گساری ، نوشیدن مکرر و نوشیدن بیش از حد را دارند . در تعیین نتایج ، محققان طیف متنوعی از عوامل مرتبط با مصرف الکل مانند سن ، جنس ، نژاد ، مذهب ، درآمد ، منطقه جغرافیایی ، اختلافات روستایی - روستایی و سطح پرسنل پلیس و الکل را در نظر گرفتند .
اشتراک :
داستان کامل
با توجه به مطالعه جدیدی که توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی بوستون ( BUSPH ) و مرکز پزشکی بوستون ( BMC ) منتشر شد ، افرادی که در ایالت‌هایی با قدرت قوی‌تر الکل زندگی می‌کنند ، به طور قابل‌توجهی به نوشیدن الکل ، نوشیدن مکرر و نوشیدن با شدت بالا می‌پردازند .

 

افراد ممکن است شادتر باشند حساسیت درد با خروج الکل ارتباط بین عصبانیت با تحقیر مکانیزم مغز در احساسات متفاوت است واکنش شدید نسبت به صدا احساس رضایت کاهش وزن با رژیم غذایی


به طور خاص ، این مطالعه نشان داد که هر ۱۰ درصد افزایش در قدرت یک امتیاز سیاست الکل states ( که نشان‌دهنده اثربخشی بیشتر و یا بهتر اجرای سیاست‌های الکل است ) در ۳۰ روز گذشته به میزان ۸ درصد کاهش پیدا کرده‌است ؛ و ۱۰ درصد احتمال مصرف ۱۰ یا بیشتر نوشیدنی در هنگام نوشیدن می‌گساری را کاهش می‌دهد . در تعیین نتایج ، محققان طیف متنوعی از عوامل مرتبط با مصرف الکل مانند سن ، جنس ، نژاد ، مذهب ، درآمد ، منطقه جغرافیایی ، اختلافات روستایی - روستایی و سطح پرسنل پلیس و الکل را در نظر گرفتند .
Ziming ژوان ، نویسنده اصلی تحقیق و استادیار علوم بهداشتی اجتماعی در BUSPH می‌گوید : " این مطالعه نشان می‌دهد که سیاست‌های الکل - - برای کاهش خطر می‌گساری زودهنگام و ناتوانی در ایالات‌متحده - - که علت اصلی مرگ و میر زود هنگام و ناتوانی در ایالات‌متحده است ، اما برای کسانی که این کار را می‌کنند ، یا کسانی که بیش‌ترین مقدار الکل را در هر موقعیتی مصرف می‌کنند " .
نوشیدن مشروبات الکلی به بیش از نیمی از ۸۰ هزار مرگ مربوط به الکل در آمریکا در هر سال و سه چهارم از ۲۲۴ میلیارد دلار در هزینه‌های سالیانه اقتصادی است . آن به عنوان مصرف چهار یا چند نوشیدنی ( برای زنان ) و پنج یا چند نوشیدنی ( برای مردان ) در طول یک فرصت نوشیدنی تعریف می‌شود . اطلاعات می‌گساری در کشور برای بزرگسالان بالای ۱۸ سال سن و سال قدیمی‌تر از نظرسنجی سیستم نظارت بر عملکرد رفتاری از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ بدست آمد .
محققان اطلاعات مربوط به ۲۹ سیاست الکل را که توسط سیستم اطلاعات سیاست‌های الکل و دیگر منابع داده پی‌گیری می‌شوند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . این سیاست‌ها توسط یک هییت خبره ، براساس اثربخشی نظری آن‌ها و درجه‌ای که به طور کامل در یک ایالت و سال به طور کامل پیاده‌سازی شدند ، ارزیابی شدند .
در میان تمامی سیاست‌های مورد ارزیابی ، افزایش قیمت الکل و کاهش دسترسی فیزیکی آن ، بیش‌ترین حفاظت را در برابر نوشیدن می‌گساری داشت . در این دو مقوله سیاست ، مالیات بر الکل و کاهش تعداد خروجی‌های الکل تقریبا ً نیمی از اثر هر ۲۹ سیاست ترکیب شد .
نویسنده ارشد studys ، دکتر تیموتی نعیمی ، یکی از پزشکان at و دانشیار دانشگاه BUSPH می‌گوید : " متاسفانه ، اغلب کشورها به طور کامل از ابزارهای سیاست موجود برای کاهش می‌گساری در میان شهروندان خود استفاده نکرده اند .
نمونه‌هایی از سیاست‌های موثر الکل شامل مالیات‌های بالاتر الکل ، داشتن خروجی‌های کمتری مجاز برای فروش مشروبات الکلی ، ممنوعیت ساعات شاد و تخفیف ویژه نوشیدنی ، زمان‌های پیش بستن بار ، و قوانین برای کاهش رانندگی ضعیف هستند .

 

تاثیر بد خستگی بر رفتار دستگاه لیمبیک اختلال طیفی اوتیسم تاثیر ادراک نادرست از وزن ازدواج دانشجویی روانشناسی عشق

 

منبع

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 150

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما