محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 10519

برداشتن جراحی سینه


به گفته یک مطالعه جدید ، استفاده از contralateral prophylactic (mastectomy mastectomy) ، برداشتن جراحی سینه از سینه به عنوان بخشی از دوره درمان سرطان سینه ، با وجود شواهدی مبنی بر اینکه هیچ فایده زنده ماندن بر روی حفاظت از سینه وجود ندارد ، از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۲ بیش از سه برابر شده‌است .
اشتراک :
داستان کامل
براساس یک مطالعه جدید از بیمارستان بریگام و Womens ( BWH ) که در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۶ منتشر شد ، استفاده از contralateral prophylactic mastectomy ( CPM ) ، حذف جراحی سینه از پستان به عنوان بخشی از دوره درمان سرطان پستان ، نسبت به سال ۲۰۰۲ نسبت به سال ۲۰۱۲ بیش از سه برابر شده‌است .
محققان به این نکته اشاره می‌کنند که در حالی که CPM ممکن است برای بیمارانی که در معرض خطر ابتلا به سرطان پستان قرار دارند ، از جمله آن‌هایی که مبتلا به جهش ژنتیکی هستند ، در معرض خطر پایینی ابتلا به سرطان پستان در پستان قرار دارند. داده‌ها نشان می‌دهند زنانی که مبتلا به سرطان در یک پستان تشخیص‌داده شده‌اند ، به طور فزاینده‌ای احتمال ابتلا به سرطان در پستان دیگر را دارند .

 

نوسانات عصبی مغز تاثیرات محیطی در روند رشد جنین بیمماران با تومورهای بدخیم پستان ماستکتومی یا درمان نگهدارنده پستان نورون های تحریکی و مهاری تاثیرات محیطی به جای جهش ژن در اوتیسم


نویسنده ارشد دکتر Mehra Golshan ، رئیس ارشد جراحی جراحی غدد در BWH ، گفت : " تجزیه و تحلیل ما افزایش شدید و تیز محبوبیت CPM را نشان می‌دهد در حالی که این عمل جراحی گسترده‌تر برای زنان با اولین تشخیص سرطان سینه مفید است .
محققان داده‌ها را از گروهی متشکل از تقریبا ً ۵۰۰، ۰۰۰ زن با مرحله یک جانبه - یک تا سه تشخیص سرطان پستان - و پس از آن‌ها طی دوره of سال از ۱۹۹۸ - ۲۰۱۲ تجزیه و تحلیل کردند . بیمارانی که در حال انجام عمل جراحی سینه ، mastectomy یک جانبه و CPM بودند در مقایسه با زنان ۴۹۶، ۴۸۸ که مبتلا به سرطان پستان تهاجمی بودند ، ۵۹.۶ درصد تحت عمل جراحی حفظ سینه قرار گرفتند ، ۳۳.۴ درصد تحت عمل جراحی یک جانبه قرار گرفتند و ۷ درصد از آن‌ها تحت کنترل CPM قرار گرفتند . به طور کلی ، نسبت زنان به CPM از ۳.۹ درصد در سال ۲۰۰۲ به ۱۲.۷ درصد در سال ۲۰۱۲ افزایش‌یافته است. در مقایسه با درمان با نگهداری از پستان ، هیچ پیشرفت قابل‌توجهی در بقا برای زنانی که تحت کنترل CPM قرار دارند ، پیدا نشد . نسبت به بیمارانی که تحت عمل جراحی برداشتن mastectomy و یا عمل حفاظت از پستان قرار دارند، بیمارانی که از CPM استفاده می‌کنند بیشتر احتمال داشت که قفقازی باشند .
به طور مهمی ، CPM ممکن است برای زنان دارای جهش ۲ / ۲ جهش ، سابقه خانوادگی قوی سرطان سینه یا تخمدان و یا سابقه شخصی تابش در زمینه تابش در دوران کودکی ، نشان داده شود . تعداد قابل‌توجهی از زنان جوان به طور فعال در حال انتخاب CPM از روی عمل محافظه کارانه هستند ، اما تنها حدود یک سوم از زنانی که به دنبال CPM هستند یکی از این عوامل خطر را دارند . نظارت بر زنان نشان می‌دهد که تمایل به به حداقل رساندن تقارن سینه و بهبود ظاهر کلی از طریق روش‌های فزاینده در دسترس و گسترش روش‌های پیچیده ترمیمی ممکن است تحت‌تاثیر قرار بگیرد . به ویژه محققان نشان می‌دهند که نرخ بازسازی در بیماران CPM از ۳۵.۳ درصد به ۵۵.۴ درصد در طول دوره مطالعه افزایش یافت .
محققان به این نکته توجه دارند که تحقیقات بیشتر در مورد نحوه انتخاب بهینه زنان درباره گزینه‌های جراحی ، تضمین شده‌است .

 

نرخ بالای مرگ در اثر درد در دانمارک اپیدمی چاقی به رشد خود ادامه میدهد قدرتمندان بیشتر الکلی اند احساس رضایت کاهش وزن با رژیم غذایی مشاوره زنان و خانواده اختلال شخصیت

 

منبع

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 176

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما