محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 10515

احساس رضایت کاهش وزن با رژیم غذایی


یک بررسی اینترنتی نشان می‌دهد که آمریکایی‌های چاق و دارای اضافه‌وزن که تلاش کرده‌اند گزارش وزن را از دست بدهند , رضایت کلی بیشتری با جراحی کاهش وزن و داروهای کاهش وزن دارند تا با رژیم غذایی , ورزش و دیگر روش‌های اصلاح خود .
اشتراک :
داستان کامل
یک بررسی اینترنتی نشان می‌دهد که آمریکایی‌های چاق و دارای اضافه‌وزن که تلاش کرده‌اند گزارش وزن را از دست بدهند , رضایت کلی بیشتری با جراحی کاهش وزن و داروهای کاهش وزن دارند تا با رژیم غذایی , ورزش و دیگر روش‌های اصلاح خود . این نتایج روز شنبه در جلسه مشترک انجمن بین‌المللی غدد و انجمن اندوکرین در شیکاگو ارائه شد .
ز . جیسون وانگ , دکترا , محقق اصلی و مدیر بخش اقتصاد و نتایج تحقیقات در دریاچه ارومیه در دریاچه ارومیه
این شرکت این مطالعه را با عنوان تجزیه و تحلیل اطلاعات از بیش از ۹۰ پاسخ‌دهنده برای بهداشت ملی و بررسی تندرستی انجام داد.

 

داروی دیگوکسین صداهای انسانی احساس را بهتر منتقل میکنند غافلگیری خشم و انزجار سازگاری سیستم عصبی با صداهای دیگر کنترل علائم بیماری فیبریلاسیون دهلیزی تاثیر بد خستگی بر رفتار


وانگ گفت : " درمان و درمان دارویی باید بخش مهمی از مدیریت وزن برای بیماران واجد شرایط برای دستیابی به رضایت بهتر درمان در نظر گرفته شود که ممکن است به بیماران کمک کند تا از کاهش وزن بیشتر دست یابند . "
وانگ و همکاران او , خانم گوپتا, خانم , از سلامت جنسی در پرینستون , مینه سوتا , پاسخ‌های بررسی برای افراد بزرگ‌سال چاق را مورد بررسی قرار دادند . بنا به گفته وانگ , افراد چاق در هر دو گروه حضور داشتند . )
آن‌ها دریافتند که ۶۰ درصد از افراد چاق در حال حاضر هیچ اقدامی برای کاهش وزن انجام نداده اند . وانگ گفت که این یافته نشان می‌دهد که نیاز مبرم به آموزش بهتر به عموم در مورد پیامدهای سلامتی چاقی و اهمیت پرداختن به مشکل پزشکان آن‌ها وجود دارد . "
در بین افراد چاق که سعی داشتند وزن خود را از دست بدهند , درصد کاهش وزن آن‌ها گزارش شد که تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند , مانند جراحی بای پس معده یا لاپاروسکوپیک معده و یا مصرف داروهای کاهش وزن . این افراد با هم گروه " عمل / نسخه " را تشکیل دادند . درصد دیگر از پاسخ دهندگان چاق با استفاده از روش خود اصلاح , که شامل رژیم غذایی, ورزش , برنامه‌های مدیریت وزن و بیش از حد مواد مخدر یا مکمل‌ها بود , گزارش دادند .
به گزارش وانگ , درصد افرادی که به روش کاهش وزن خود بسیار راضی و یا بسیار راضی بودند , در گروه جراحی / نسخه ۱۴ درصد بود و تنها در گروه مورد استفاده از روش‌های اصلاح خود استفاده می‌کردند . او گفت که رضایت درمان در مورد مشابه آن‌هایی بود که از دارو استفاده می‌کردند و آن‌هایی که عمل جراحی داشتند .
محققان یافته‌های مشابهی را در پاسخ دهندگان با اضافه‌وزن مشاهده کردند که در مقایسه با 15 / 78 درصد از شرکت کنندگانی که از اصلاح خود استفاده می‌کردند , به شدت راضی یا بسیار راضی بودند .
شرکت وانگ است که داروهای کاهش وزن را تجویز می‌کند . بهداشت درجه‌بندی سلامت ملی سالانه را مدیریت می‌کند . این بیماری که توسط یک تیم انکولوژی با تجربه انجام می‌شود , خطر عوارض کوتاه‌مدت روده و مثانه را برای بیماران مبتلا به سرطان آندومتر و سرویکس کاهش می‌دهد . "

 

دستگاه لیمبیک اختلال طیفی اوتیسم تاثیر ادراک نادرست از وزن تاثیر کنترل بر سلامت روان عشق مهارت های زندگی

 

منبع

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 146

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما