محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 10527

تاثیر بد خستگی بر رفتار


محققان دریافته اند که وقتی خسته هستید ، توانایی شما برای تفسیر حالت‌های ظریف شادی و ناراحتی می‌تواند بدتر شود . با این حال ، توانایی خواندن احساسات مبتنی بر بقا اولیه ، مانند عصبانیت و ترس ، دست‌نخورده باقی می‌ماند .
اشتراک :
داستان کامل
حالات صورت ( تصویر ذخیره ) .
اعتبار : © / Fotolia
براساس مطالعه‌ای که توسط یک روانشناس دانشگاه آریزونا به رهبری دانشگاه آریزونا انجام شده‌است ، پس از یک خواب آشفته و سخت ، توانایی شما برای تشخیص اینکه آیا اطرافیان شما خوشحال و یا غمگین هستند ، ممکن است آسیب ببینند .
این تحقیق که در ژورنال neurobiology خواب و circadian Rhythms منتشر شد ، نشان داد که شرکت کنندگان در مطالعه زمان بیشتری برای تشخیص حالات چهره شادی یا ناراحتی داشتند وقتی که در مقابل استراحت از خواب محروم بودند .

 

 

ایجاد لخته خونی با ضربان نامنظم قلب فیلم ایموجی ظهور ضربان غیرعادی مداخله اولیه بهترین درمان اوتیسم رفتار های خوب موجب رسیدن به هدف دستگاه لیمبیک


توانایی شرکت کنندگان خواب‌آلود برای تفسیر حالت‌های صورت از احساسات دیگر - - عصبانیت ، ترس ، تعجب و تنفر - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ویلیام D.S. Killgore ، محقق ارشد روان‌پزشکی ، روانشناسی و تصویربرداری پزشکی ، گفت که به احتمال زیاد به این دلیل است که ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا آن احساسات اولیه را تشخیص دهیم تا از خطرات جدی جان سالم به در ببریم .
در حالی که احساساتی مانند ترس و عصبانیت می‌تواند نشان‌دهنده تهدید باشد، احساسات اجتماعی از قبیل شادی و ناراحتی برای ما کم‌تر ضروری است تا بقای فوری را تشخیص دهیم . Killgore گفت : وقتی خسته هستیم ، به نظر می‌رسد که بیشتر منابع خود را اختصاص می‌دهیم تا این احساسات را شناسایی کنیم که می‌تواند بر ایمنی و سلامت کوتاه‌مدت ما تاثیر بگذارد .
Killgore گفت : " اگر کسی قصد آسیب زدن به شما را داشته باشد ، حتی وقتی که خواب هستید ، شما هنوز هم باید قادر به انتخاب آن باشید .
داده‌های مورد استفاده در این مطالعه بخشی از یک تلاش تحقیقاتی بزرگ‌تر بر روی اثرات deprivations بر روی قضاوت اجتماعی ، احساسی و اخلاقی بود . Killgore این پروژه را زمانی آغاز کرد که به عنوان روان‌شناس تحقیقاتی ارتش آمریکا کار می‌کرد .
مطالعه حاضر براساس داده‌های ۵۴ شرکت‌کننده انجام شده‌است که تصاویری از همان چهره مرد نشان می‌دهند که درجات مختلفی از ترس ، شادی ، ناراحتی ، خشم ، حیرت و انزجار را بیان می‌کنند . از شرکت کنندگان خواسته شد تا نشان دهند کدام یک از آن شش احساسی که آن‌ها فکر می‌کردند توسط هر صورت بیان می‌شد .
به منظور ارزیابی توانایی شرکت کنندگان برای تفسیر عبارات احساسی زیرکانه تر ، تصاویر نشان‌داده‌شده ، عکس‌های ترکیبی از حالت‌های چهره مات که با یک برنامه کامپیوتری به هم تغییر کرده بودند ، بودند . برای مثال ، یک چهره ممکن است ۷۰ درصد غم و ۳۰ درصد انزجار را نشان دهد یا بالعکس . شرکت کنندگان در هر جلسه تست ، مجموعا ً ۱۸۰ تن از حالت‌های چهره را مشاهده کردند .
محققان دریافتند که حالات چهره آشکار - - از جمله لبخند یا اخم آشکار ( ۹۰ درصد خوشحال یا ۹۰ درصد ) - - بدون توجه به این که تا چه حد یک شرکت‌کننده در خواب جمع شده‌بود ، به راحتی قابل‌تشخیص بودند . با این حال ، با وجود اینکه عملکرد آن‌ها در احساسات دیگر بدون تغییر بود ، شرکت‌کنندگان در خواب زمان بیشتری داشتند .
" به عنوان یک جامعه ، ما باید هفت تا هشت ساعت خواب داشته باشیم که مردم احتمالا ً باید دریافت کنند . Killgore گفت : " آمریکایی‌ها به طور متوسط کمی کم‌تر از شش ساعت می‌خوابند و این می‌تواند بر نحوه مطالعه مردم در تعاملات روزمره تاثیر بگذارد . و یا ممکن است به عنوان همدلانه باشید . همسر و یا دیگر همسرتان ممکن است به چیزی از شما نیاز داشته باشد و شما کم‌تر قادر به خواندن آن هستید . ممکن است این مساله منجر به مشکلات در روابط و یا مشکلات شما در محل کار شود . برای من ، این یکی از بزرگ‌ترین مشکلات است - - این چطور بر روابط ما تاثیر می‌گذارد ."

 

اختلال طیفی اوتیسم تاثیر ادراک نادرست از وزن تاثیر کنترل بر سلامت روان احتمال ابتلا به اسکمیک هوش و خلاقیت مشکلات ازدواج فامیلی را چگونه مدیریت کنیم

منبع

  انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 137

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما