محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10395

اختلال طیفی اوتیسم


اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) بر رشد اجتماعی و فکری childrens تاثیر می‌گذارد . روش‌های تشخیصی متداول برای ASD متکی بر مشاهدات رفتاری هستند . محققان در حال حاضر یک پتانسیل قابل‌اندازه‌گیری برای تشخیص ASD شناسایی کرده‌اند . با استفاده از تصویرسازی brainwave مغناطیسی ، آن‌ها نوسانات گاما را با واکنش موتور ASD با ASD تغییر دادند ، که با فرضیه‌های کلیدی قبلی ASD سازگار است . ابزار مشاهده به طور بالقوه یک شکل بی‌طرفانه از تشخیص اولیه ASD را ارایه می‌دهد .
اشتراک :
داستان کامل
بازی ویدیویی - مانند کار موتور برای شرکت کنندگان کودک توسعه داده شد . شرکت کنندگان یک کار موتور videogame مانند شامل ۱۰۰ دکمه فشار را انجام دادند ، در حالی که یک سیستم کامل MEG سر کودک به ثبت رسید . گروه ASD در مقایسه با گروه TD یک نوسان گامای تغییر یافته را نشان داد .

 

کاشت دستگاه انسداد دهلیزی اختلال در ریتم قلب اندازه گیری ارتباط الکتریکی قلب سلامت سیستم الکتریکی قلب فیبریلاسیون دهلیزی یک نقص ریتم قلب است تاثیر ادراک نادرست از وزن


دانشگاه اعتباری : دانشگاه Kanazawa
اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) یک اختلال neurodevelopmental است که می‌تواند باعث اختلال در توانایی ارتباط ، اجتماعی شدن ، و مهارت‌های کلامی و حرکتی شود . این بیماری عموما ً در اوایل کودکی آغاز می‌شود و از طریق مشاهده رفتار تشخیص داده می‌شود . این به این معنی است که ارزیابی را می‌توان غیر دقیق دانست ، که به خصوص در زمانی که شناسایی اولیه برای پی‌گیری رشد ضروری است ، مشکل‌ساز است . نیاز مبرمی به شاخص‌های عینی و قابل‌اندازه‌گیری بالینی وجود دارد که به عنوان نشانگرهای زیستی شناخته می‌شود .
در حال حاضر، یک تیم از پژوهشگران دانشگاه Kanazawa در ژاپن گامی مهم در جهت شناسایی a مبتنی بر فعالیت مغزی مربوط به موتور ایجاد کرده‌اند . کار آن‌ها از این فرضیه کلیدی پیروی می‌کند که اوتیسم از یک عدم تعادل برانگیزاننده و بازدارنده در مغز ناشی می‌شود ، که با تکرار تکرار شونده به نام نوسانات گاما مرتبط است . کاهش در این نوع فعالیت مغزی در طول بصری ، شنیداری ، و بساوایی در افراد مبتلا به ASD دیده شده‌است .
محققان برای بررسی بیشتر نوسانات gamma ناشی از موتور در کودکان مبتلا به ASD ، و اخیرا ً یافته‌های خود را در ژورنال علم اعصاب گزارش کرده‌اند .
آن‌ها دو گروه از کودکان را تشکیل دادند که ۵ تا هفت‌ساله بودند . در گروه اول ، ASD تشخیص داده شد ، در حالی که گروه دوم متشکل از کودکانی بود که به طور معمول در دسته‌بندی قرار می‌گرفتند . کودکان هر کدام یک کار بازی شبیه بازی را انجام دادند که در آن مجبور بودند دکمه‌ای را با انگشت راستش فشار دهند ، در حالی که در یک محیط آرام . magnetoencephalography که فعالیت مغناطیسی را از نورون‌ها ثبت می‌کند، برای نظارت بر brainwaves brainwaves در طول کار مورد استفاده قرار گرفت .
Mitsuru Kikuchi ، نویسنده مربوط به مطالعه ، می‌گوید : " ما زمان واکنش دکمه ، میدان مغناطیسی ، و نوسانات گاما مربوط به موتور را اندازه گرفتیم . نوسانات گاما در جایی بود که ما تفاوت‌های برجسته و قابل‌توجه را دیدیم ."
فرکانس پیک بسیار پایین نوسانات گاما در گروه ASD وجود داشت . فرکانس پیک پایینی نوسانات مربوط به موتور همچنین غلظت کم پهنای انتقال‌دهنده عصبی بازدارنده را نشان می‌دهد ، که همچنین در ارتباط با ASD یافت شده‌است . یافته‌ها همچنین باعث تاخیر در توسعه کنترل موتور در کودکان خردسال با ASD می‌شود . در مجموع ، عملکرد رفتاری و یافته‌های brainwave نوید برای تشخیص ASD را می‌دهند .
اولین مولف به نام کیونگ لا می‌گوید : " تشخیص زودهنگام ASD بسیار مهم است ، بنابراین ما می‌توانیم به طور فعال این اختلال را هرچه زودتر مدیریت کنیم . " این یافته‌ها ممکن است در کمک به ما برای درک مکانیزم neurophysiological در رشد کنترل اجتماعی و کنترل موتور در کودکان مبتلا به ASD بسیار مفید باشند . استفاده از magnetoencephalography به این روش a و قابل‌اندازه‌گیری به ما می‌دهد ، که چیزی است که ما به شدت به آن نیاز داریم ."

 

تاثیر کنترل بر سلامت روان احتمال ابتلا به اسکمیک محیط های مجازی کمتر از حد معمولی مشاوره و روانشناسی کودک 5 ساله نکاتی در مورد معیار انتخاب همسر

 

منبع

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 142

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما