محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 10514

دستگاه لیمبیک


احساسات همانند ترس , عصبانیت , ناراحتی و شادی به مردم امکان می‌دهد تا با محیط خود سازگار شوند و انعطاف‌پذیر با استرس و فشار واکنش نشان دهند و برای فرآیندهای شناختی , واکنش‌های فیزیولوژیکی و رفتار اجتماعی حیاتی هستند . پردازش احساسات ارتباط نزدیکی با ساختار مغز دارد , یعنی آنچه که به دستگاه لیمبیک ( لیمبیک ) مشهور است . مغز در این سیستم نقش اصلی را ایفا می‌کند - بالاتر از همه آن احساسات منفی مثل اضطراب و ترس را در بر می‌گیرد . اگر فعالیت مغز نامتعادل شود , اختلالات افسردگی و اضطراب ممکن است توسعه پیدا کند .
اشتراک :
داستان کامل
محققان در حال حاضر نشان داده‌اند که psilocybin ، جز زیست فعال در قارچ جادویی مکزیک ، بر بادامه تاثیر می‌گذارد، در نتیجه پردازش محرک‌های منفی ( تصویر موجودی ) را تضعیف می‌کند.
اعتبار : © / Fotolia
احساسات همانند ترس , عصبانیت , ناراحتی و شادی به مردم امکان می‌دهد تا با محیط خود سازگار شوند و انعطاف‌پذیر با استرس و فشار واکنش نشان دهند و برای فرآیندهای شناختی , واکنش‌های فیزیولوژیکی و رفتار اجتماعی حیاتی هستند . پردازش احساسات ارتباط نزدیکی با ساختار مغز دارد , یعنی آنچه که به دستگاه لیمبیک ( لیمبیک ) مشهور است . مغز در این سیستم نقش اصلی را ایفا می‌کند - - بالاتر از همه آن احساسات منفی مثل اضطراب و ترس را در بر می‌گیرد . اگر فعالیت مغز نامتعادل شود , اختلالات افسردگی و اضطراب ممکن است توسعه پیدا کند .

 

ژن مرتبط با اختلال در یادگیری تاثیر ضربه های مغزی حتی سال ها بعد سیستم رادیوانفجاری برای درمان تومور کاهش تنش رفتاری در دانش آموزان سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری اختلال طیفی اوتیسم


محققان در بیمارستان روان‌پزشکی دانشگاه زوریخ در حال حاضر نشان داده‌اند که psilocybin ، جز زیست فعال در قارچ جادویی مکزیک ، بر بادامه تاثیر می‌گذارد در نتیجه پردازش محرک‌های منفی را تضعیف می‌کند . این یافته‌ها می‌تواند " راه را به رویکردهای جدید برای درمان " تفسیر کند که در آن نویسنده ، رای نر ، بر نتایجی که در نشریه پزشکی روان‌پزشکی زیستی منتشر شده‌است ، اظهار نظری کرد .
Psilocybin از پردازش احساسات منفی با هدف جلوگیری می‌کند .
پردازش احساسات می‌تواند به دلایل مختلف آسیب‌دیده و اختلالات روانی را به همراه داشته باشد . فعالیت Elevated بادامه در واکنش به محرک‌ها منجر به تقویت سیگنال‌های منفی و ضعیف کردن پردازش نتایج مثبت می‌شود . این مکانیزم نقش مهمی در رشد افسردگی و اضطراب دارد . Psilocybin به طور خاص در این مکانیزم مداخله می‌کند ، همان طور که توسط تیم تحقیق دکتر رینر Krahenmanns از واحد تصویربرداری مغز و مغز به رهبری پروفسور دکتر Franz Vollenweider نشان‌داده شده‌است .
Psilocybin مثبت بر خلق و خوی افراد سالم تاثیر می‌گذارد . در مغز , این ماده محل اتصال ویژه‌ای برای پیک آپ را تحریک می‌کند . بنابراین دانشمندان فرض کردند که psilocybin اثر خود را از طریق تغییر در سیستم سروتونین در نواحی مغزی کناری وارد می‌کند . این امر می‌تواند در حقیقت با استفاده از تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) نشان داده شود , حتی یک دز متوسط psilocybin , پردازش محرک‌های منفی را با تغییر فعالیت بادامه در دستگاه لیمبیک و دیگر مناطق مرتبط با مغز تضعیف می‌کند . این مطالعه به وضوح نشان می‌دهد که نوسان of مستقیما ً با تجربه افزایش حالت مرتبط است .
بررسی بعدی با بیماران مبتلا به افسردگی
به گفته Krahenmann ، این مشاهده از اهمیت بالینی اصلی برخوردار است . بیماران depressive به طور خاص به محرک‌های منفی واکنش نشان می‌دهند و افکار آن‌ها اغلب حول مطالب منفی می‌چرخند . از این رو ، neuropharmacologists اکنون می‌خواهد در مطالعات بعدی نشان دهد که آیا psilocybin پردازش اغراق‌آمیز محرک‌های منفی را همانطور که در مطالعات تصویر برداری عصبی از depressedpatients دیده می‌شود ، تکرار می‌کند - - و در نتیجه منجر به بهبود حالت در این بیماران می‌شود .
رای نر مک Krahenmann تحقیقات را در رویکردهای جدید برای درمان بسیار مهم می‌داند ، چرا که داروهای موجود فعلی برای درمان افسردگی و اختلالات اضطراب در همه بیماران موثر نیستند و اغلب با عوارض جانبی ناخواسته مرتبط هستند .

 

تاثیر ادراک نادرست از وزن تاثیر کنترل بر سلامت روان احتمال ابتلا به اسکمیک محیط های مجازی ازدواج فامیلی دختر خاله با پسر خاله صحیح است ؟ معیارهای اصلی ازدواج موفق را بهتر بشناسیم

منبع

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 154

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما