محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10671

محدودیت سنی برای کمک غذایی


محدودیت سنی برای برنامه کمک‌های غذایی فدرال روز ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۶ منبع : دانشگاه میسوری بهداشت : یک مشکل با توجه به این الزام پیدا شده‌است که زمانی که کودکان پنج ساله می‌شوند , دیگر واجد شرایط دریافت کمک غذایی از برنامه غذای مکمل ویژه برای زنان , کودکان و کودکان ( WIC ) نیستند . محققین می‌گویند که این امر منجر به افزایش ناامنی غذایی برای کل خانواده می‌شود . نویسندگان یک گزارش جدید می‌گویند که سیاست گذاران باید تا زمانی که کودکان به مدرسه وارد شوند , صلاحیت WIC را تا زمانی که به مدرسه وارد شوند , مد نظر قرار دهند .

 

تحلیل ادبیات مغزی خطر مرتبط با افسردگی راهنمای مبتنی بر شواهد تکنیک ویرایش ژن تکثیر عضلانی دوشن مقدماتی در باره معلمان آینده


به اشتراک گذاردن : داستانی در پنج خانواده آمریکایی با کودکان دسترسی کافی به غذا ندارد . برای مبارزه با ناامنی غذایی , ایالات‌متحده به انواع برنامه‌های غذایی و غذایی , از جمله برنامه غذای مکمل ویژه برای زنان , کودکان و کودکان ( WIC ) تکیه دارد . این برنامه به طور خاص برای زنان باردار , مادران و کودکان از تولد تا پنج‌سالگی طراحی شده‌است . تحقیقات جدید از دانشگاه میسوری یک مشکل مرتبط با این الزام را شناسایی کرده‌است که زمانی که کودکان پنج ساله می‌شوند , دیگر واجد شرایط دریافت کمک غذایی نیستند در نتیجه منجر به افزایش ناامنی غذایی برای خانواده می‌شوند . محققان می‌گویند که سیاست گذاران باید تا زمانی که کودکان به مدرسه وارد شوند , صلاحیت WIC را تا زمانی که به مدرسه وارد شوند , مد نظر قرار دهند .
Irma Arteaga ، استادیار مدرسه " ترومن " و مولف اصلی این مطالعه ، گفت : " سن قطع پنج سال برای WIC با این فرض مرتبط است که این سن قانونی است که بچه‌ها وارد مهد کودک می‌شوند و واجد شرایط برای برنامه‌های ناهار رایگان و کاهش قیمت می‌شوند . دولت و قوانین محلی ، نه فدرال ، سن مهد کودک را تعیین می‌کنند . این قوانین بر برخی از تاریخ از پیش تعیین‌شده تکیه دارند - یعنی کودکان متولد اول سپتامبر - یعنی کودکان متولد بعد از آن تاریخ تا سال بعد از آن محروم نخواهند شد ، در نتیجه سود WIC برای ۱، ۳۵۰ کودک بین سنین ۴ و شش و شش از یک مجموعه داده ملی تحلیل شدند . محققان شواهدی یافته‌اند که افزایش عدم امنیت غذایی برای کودکانی که هنوز مدرسه را آغاز نکرده اند ، ناامنی غذایی را افزایش می‌دهد .
کولین Heflin ، استاد دانشگاه " ترومن " ، گفت : " ناامنی غذایی یک مشکل اجتماعی مهم در آمریکا است ، به ویژه برای خانواده‌ها و کودکان ، بنابراین ضروری است که ما میزان تغذیه فعلی و غذا را از دست بدهیم ، تجربه کاهش در سلامت آن‌ها و تجربه اضطراب بیشتر و ایجاد ضررهای اقتصادی است ." کودکان بدون دسترسی به غذای کافی ، پیامدهای آموزشی پایینی دارند و از بهداشت بدتر از کودکان در خانواده‌های دارای امنیت غذایی برخوردار هستند .
اخیرا ً در مجله کودکان و جوانان منتشر شده‌است : " تاثیر پیری بر امنیت غذایی خانوارها با کودکان " ، اخیرا ً در مجله کودکان و جوانان منتشر شده‌است . سارا Gable ، دانشیار تغذیه و فیزیولوژی ورزشی در MU ، در این مطالعه مشارکت داشته‌است. وزارت کشاورزی آمریکا ( USDA ) و مجموعه داده‌ها از سوی مرکز ملی آمار آموزش و پرورش پشتیبانی شد . محتوای تنها مسیولیت نویسندگان است و لزوما ً نظرات رسمی آژانس سرمایه را نشان نمی‌دهد .

 

تولید سلولهای بتا فعال سازی سلول های مغز آموزش ابتدایی ۱ساله خطرات اختلال روانی تربیت فرزند دختر از بدو تولد نشانه ها و علائم طلاق عاطفی چیست ؟

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 156

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما