محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 20
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10675

مقدماتی در باره معلمان آینده


یک مطالعه مقدماتی درباره معلمان آینده نشان می‌دهد که احتمال بیشتری برای مشاهده چهره بزرگسالان سیاه نسبت به چهره بزرگسالان سفید وجود دارد . به طور مشابه , شرکت کنندگان مطالعه رفتار کودکان سیاه‌پوست را بیشتر از رفتار کودکان سفید می‌دانستند .
اشتراک : داستان کامل یک مطالعه مقدماتی از معلمان آینده نشان می‌دهد که احتمال بیشتری برای مشاهده چهره افراد بالغ سیاه نسبت به چهره افراد بالغ سفید وجود دارد . به طور مشابه , شرکت کنندگان مطالعه رفتار کودکان سیاه‌پوست را بیشتر از رفتار کودکان سفید می‌دانستند .

 

پتانسیل جدید دیابت استخدام معلمان سیاهپوست افزایش وزن زنان خطر آنژین صدری بیماری روده ملتهب تولید سلولهای بتا


امی زی , استاد روانشناسی دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی و نویسنده مقاله در زمینه کار , می‌گوید : " دانش آموزان سیاه‌پوست , نسبت به دانش آموزان سفید , سوسپانسیون‌های بیشتری را تجربه می‌کنند , حتی برای همان رفتار . "
او می‌گوید : " با این مطالعه , ما می‌خواستیم بررسی کنیم که آیا افرادی که به تحصیل می‌روند نشانه‌هایی از تعصب خشم را نشان می‌دهند - - کشف خشمی که هیچ یک وجود ندارد . " این اولین گام برای درک این است که آیا عدم تطابق فرهنگی و تبعیض نژادی در تعداد نامتناسب دانش آموزان سیاه‌پوست که با اقدامات انضباطی مواجه هستند , نقش دارند . این مطالعه توسط محققان دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی , دانشگاه شمال شرقی , دانشگاه سرطان md اندرسون و دانشگاه ویرجینیا انجام شد .
جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانش آموزان مقطع کارشناسی دانشگاه تهران تشکیل دادند . شرکت کنندگان در این مطالعه عکس‌های مردان سیاه و سفید و زنانی را نشان دادند که احساسات , و همچنین ویدیوهایی داشتند که در آن‌ها پسران سیاه‌پوست و سفید در رفتار دخالت داشتند که ممکن بود در یک محیط مدرسه نامناسب تشخیص داده شود , مانند انداختن کار شخص دیگری در زباله‌دان هنگام تمیز کردن , یا توهین به ارائه یک نفر .
برای هر تصویر , از شرکت کنندگان خواسته شد تا احساس مربوط به هر فرد را شناسایی کنند . برای هر ویدئو , از شرکت کنندگان خواسته شد بگوید که چگونه کودکان دشمن هستند .
شرکت کنندگان در تفسیر احساسات در چهره مردان و زنان سفید نسبت به چهره مردان سیاه‌پوست و زنان دقیق‌تر بودند . علاوه بر این, شرکت کنندگان احتمال بالاتری از قضاوت در مورد چهره عصبانی به صورت خشمگین برای چهره‌های سیاه نسبت به چهره‌های سفید داشتند . این تاثیر بزرگی بود که در آن صورت‌های سیاه سه برابر بیشتر مورد قضاوت قرار می‌گرفت حتی وقتی که نبودند .
شرکت کنندگان مطالعه همچنین نسبت به پسران سیاه‌پوست در ویدئوها نسبت به پسران سیاه‌پوست نسبت به پسران سیاه‌پوست بیشتر خصومت داشتند . در یک مقیاس پنج نقطه‌ای ( نه خصمانه و نه خصمانه ) , شرکت کنندگان دارای رتبه متوسطی برای رفتارها و رفتارهای پسران سیاه‌پوست بودند .
او می‌گوید : " این یک مطالعه مقدماتی است , اما نتایج مربوط به حدی است که معلمان احتمالی به طور فعال رفتار دیگران را از طریق لنز ماکرو تفسیر می‌کنند , به طوری که رفتار مشابه ممکن است بسته به نژاد کودک متفاوت باشد . "
او می‌گوید : " ما هنوز نمی‌دانیم که این نتایج ممکن است به افرادی خارج از این مطالعه تعمیم داده شود یا اینکه آیا یک لنز ماکرو در حقیقت تجربیات انضباطی دانش آموزان سیاه‌پوست را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد یا خیر . "

 

 

فعال سازی سلول های مغز آموزش ابتدایی ۱ساله خطرات اختلال روانی نقش شگفت انگیز موش اهمیت تربیت کودک در اسلام اهمیت و ضرورت ازدواج در اسلام

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 161

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما