محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10663

محاکمه


سوال دیگری که باید در پایان محاکمه پرسیده شود این است که آیا بیمارانی که از این دستگاه بهره‌مند شده‌اند باید به درمان ادامه دهند . این پرسش به خصوص در نظر گرفتن هزینه بالای of و این حقیقت که این وسیله ممکن است سال‌ها پس از پایان محاکمه با بیمار همراه باشد ، برجسته است . نویسندگان بر این باورند که دسترسی بیمار به تنها مداخله شناخته‌شده برای کم کردن درد و رنج آن‌ها برابر با نقض اصل مقدس " عدم آسیب‌رسانی " است .
سیگل گفت : "ارائه دسترسی پس از محاکمه به زیر مجموعه بیمارانی که در یک محاکمه ناموفق به نفع آن‌ها نشان‌داده شده‌است ، تنها از نظر اخلاقی مناسب نیست " ، اما این امر امکان جمع‌آوری داده‌های ایمنی و کارآمدی طولی را فراهم می‌آورد که در مطالعه اصلی به دست نیامده اند.
با استفاده از نانوتکنولوژی ، محققان اولین ردیاب سریع برای دوپامین را ایجاد کرده‌اند ، یک ماده شیمیایی که به نظر می‌رسد نقشی در بیماری‌های مختلف مثل Parkinsons ، افسردگی و برخی سرطان‌ها ایفا می‌کند .
اشتراک :
داستان کامل
با استفاده از نانوتکنولوژی ، محققان UCF اولین ردیاب سریع برای دوپامین را ایجاد کرده‌اند ، یک ماده شیمیایی که به نظر می‌رسد در بیماری‌های مختلفی مثل Parkinsons ، افسردگی و برخی سرطان‌ها ایفا می‌کند .
مطالعات نشان می‌دهد دوپامین می‌تواند با برخی از سرطان‌ها مرتبط باشد در حالی که دوپامین پایین می‌تواند مرتبط با بیماری Parkinsons و افسردگی باشد . تکنیک جدید توسعه‌یافته در UCF نیازمند تنها چند قطره خون است و در عرض چند دقیقه به جای ساعت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد ، زیرا هیچ آزمایشگاه جداگانه‌ای برای پردازش این نمونه لازم نیست .
این فن‌آوری جدید در یک مطالعه اخیر در مجله مجله نانو توضیح داده شد .

 

اسکیزوفرنی غربالگری مغز اسپانیولی فونیکس مشاهدات رفتاری موش نر مهارکننده بازجذب هورمون عشق


بیش از نیم‌میلیون نفر در ایالات‌متحده مبتلا به Parkinsons و اپیزودهای اصلی افسردگی در حدود ۱۶ میلیون بزرگ‌سال در سال هستند .
روش‌های فعلی برای تشخیص دوپامین وقت گیر هستند و نیازمند آماده‌سازی نمونه سخت ، از جمله جداسازی پلاسمای خون ، و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی تخصصی هستند . با این حال ، با این وسیله ، چند قطره خون بر روی یک چیپ با اندازه کف دست ، تمام آن چیزی است که نیاز است .
Debashis Chanda ، استاد هم‌کار مرکز تکنولوژی UCFs nanoscience و بازرس اصل studys ، گفت : " یک انتقال‌دهنده عصبی مثل دوپامین یک ماده شیمیایی مهم برای پایش سلامت کلی ما است ، بنابراین ما می‌توانیم به نمایش اختلالات عصبی مثل بیماری‌های Parkinsons ، سرطان‌های مختلف مغز و نظارت بر سلامت روانی کمک کنیم .
پلاسما از خون درون تراشه جدا می‌شود . نانوذرات اکسید Cerium ، که سطح سنسور را پوشش می‌دهند، به طور انتخابی دوپامین را در سطوح میکروسکوپی پلاسما جذب می‌کنند . جذب مولکول‌های دوپامین متعاقبا ً تغییر می‌کند که چگونه نور از سنسور بازتاب می‌شود و یک readout نوری ایجاد می‌کند که نشان‌دهنده سطح دوپامین است.
Sudipta Seal ، یک استاد مهندسی و رئیس دپارتمان مهندسی مواد و مهندسی مواد ، گفت که استفاده از نانوذرات اکسید رس بخش مهمی از موفقیت sensors بوده‌است .
وی گفت : " دریافت حسگری برای حساس بودن به دوپامین برای مدتی بسیار چالش محققان بوده‌است ، اما استفاده از نانوساختارهای اکسید شده در پلت فرم حسی ، کلیدی در ساخت کار سنسور است ."
Chanda the (with with Guardado ) ، فارغ‌التحصیل دانشکده UCFs " نورشناسی " و "Photonics " و "now fellow " ( postdoctoral University ) در دانشگاه Northwestern ، با هم‌کاری "آبراهام Vazquez Guardado" ( Abraham Vazquez ) هم‌کاری کرد .
Guardado Vazquez گفت که گام‌های کاهش و پردازش باعث کارآیی تست شده و همچنین می‌تواند به جای آزمایشگاه جداگانه در بخش patients اجرا شود .
او گفت : " هیچ preprocessing لازم نیست . هدف ما ساخت نوع عاری از آنزیم و آنزیم است .

 

 

منبع سایت

  انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 118

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما