محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 10725

مهارکننده بازجذب


مهارکننده‌های بازجذب سروتونین انتخابی برای افسردگی و اضطراب تجویز می‌شوند اما برتری آن‌ها نسبت به پلاسبو مورد تردید قرار گرفته‌است . محققان دانشگاه اوپسالا در یک مطالعه جدید نشان می‌دهند که روش توضیح داده‌شده به بیمار می‌تواند به اندازه خود درمان مهم باشد .
بحث و نتیجه‌گیری : با توجه به نتایج بدست‌آمده از این مطالعه می ‌توان نتیجه‌گیری کرد که داروهای ضد افسردگی یکی از شایع‌ترین داروهایی هستند که در درمان دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند . در یک مطالعه دوسوکور , شرکت کنندگان ممکن است متوجه شوند که به دلیل اثرات جانبی تجربه‌شده , به دارو دارو داده شده‌است و این ممکن است منجر به افزایش انتظارات بهبود و تاثیر بهتر شود . با این حال , با این حال , هنوز به طور تجربی آزمایش نشده است که تاثیر کلینیکی این دارو تا چه حد می‌تواند تحت‌تاثیر انتظارات بیمار ناشی از اطلاعات بیمار باشد .
در مطالعه‌ای که در زمینه روانشناسی دانشگاه اوپسالا منتشر شد , گروهی از محققان در دانشکده روانشناسی دانشگاه اوپسالا , در حال حاضر تاثیرات بسیار بهتری را در برخورد با اطلاعات نادرست کلامی نشان می‌دهند .
در مطالعه تصادفی , تمام بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی به مدت نه هفته با دوز یکسانی درمان شدند , اما تنها یک گروه به درستی از دارو و اثربخشی آن مطلع بود . با استفاده از یک داستان پوششی , گروه دیگر به این باور رسید که آن‌ها با یک گروه موسوم به " پلاسبو فعال " برخورد می‌کنند و اثرات جانبی مشابه آن را نشان می‌دهند .
نویسنده می‌گوید : " نتایج ما نشان می‌دهد که تعداد پاسخ دهندگان سه برابر بیشتر از زمانی بود که بیماران فکر می‌کردند با یک شبه دارو غیر موثر درمان می‌شوند , حتی اگر درمان دارویی یک‌سان باشد . "

افسردگی اکسی توسین هورمون اکسی توسین سلامت روانی آستین هورمون عشق


علاوه بر این , ارزیابی‌ها با تصویربرداری عصبی نشان داد که زمانی که با انتظارات بهبود مرتبط است , اثرات متفاوتی بر فعالیت مغز دارند . تفاوت بین دو گروه در فعالیت قشر کمربندی پشتی و جفت شدگی بین این ناحیه و بادامه وجود دارد که مرکزی برای ترس و اضطراب است .
نویسنده مشترک می‌گوید : " این ممکن است نشان‌دهنده تعامل بین شناخت و احساس باشد چرا که مغز با داروهایی که در انتظار انتظارات بیمار است متفاوت است . "
نتایج حاکی از آن است که یک مولفه پلاسبو مشخص مربوط به انتظارات , در برخورد با انتظارات , بر اهمیت ارتباط بین بیمار و بیمار تاکید دارد .
استاد توماس توماس که رهبری این مطالعه را برعهده داشت , می‌گوید : " ما فکر نمی‌کنیم که این درمان فاقد ویژگی‌های درمانی برای اضطراب باشد , اما نتایج ما نشان می‌دهد که ارائه درمان به اندازه خود درمان اهمیت دارد . "
بیست و سه مطالعه شامل شد . در مقایسه با عدم مواجهه با عدم مواجهه در سه‌ماهه اول , استفاده از سه‌ماهه اول در سه‌ماهه اول , با افزایش خطر ناهنجاری‌های مادرزادی قلبی همراه بود ( ترکیبی از مطالعات تکمیلی ) , ناهنجاری‌های مادرزادی قلب ( ترکیبی از مطالعات تکمیلی ) , ناهنجاری‌های مادرزادی قلب ( ترکیبی از مطالعات تکمیلی ) و نقص خط خروج بطن راست ( ترکیبی از مطالعات تکمیلی ) . با وجود متنوع بودن برآوردها بسته به گروه مقایسه کننده, طراحی مطالعه و دوره شناسایی ناهنجاری‌ها , روندی به سمت افزایش ریسک مشاهده شد .

 

 

 

 

منبع سایت

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 150

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما