محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 10743

موش نر


موش‌های نر خانه ، قلمرو و بوی خاک خود را با ادرار - - و زمینه‌ای غالب ، نسبت به دیگر مردان نسبت به مردان دیگر تولید می‌کنند . یک مطالعه در حال حاضر نشان می‌دهد که موش‌های ماده جذب بویایی برتر را نسبت به بوی نره‌ای برتر نشان می‌دهند و این که مردان غالب تولید فرومون بالاتری نسبت به زیردستان خود دارند .
اشتراک :
داستان کامل
موش خانگی مرد pheromones را تولید می‌کند که signals و non های شیمیایی نا گریز هستند که اثرات قوی بر فیزیولوژی تولیدمثل و رفتار زنان دارند . مطالعه اخیر انجام‌شده توسط محققانی از Vetmeduni وین در حال حاضر نشان می‌دهد که موش خانگی زنان جذب بوی مردان غالب می‌شود و این مردان سطوح بالاتری از pheromones خاص را در مقایسه با زیردستان خود تولید می‌کنند .
رایحه برتری مرد سکسی است
مدت مدیدی است که مشخص شده‌است که موش‌های نر با ادرار ، territories را علامت‌گذاری می‌کنند که a مختلفی دارند . تیم تحقیقاتی به رهبری داستین پن از Vetmeduni وین در حال حاضر کشف کرد که موش نر پس از بدست آوردن یک قلمرو و تبدیل شدن به جایگاه اجتماعی ، بیش از دو برابر ترشح پروتیین‌های اصلی ادراری ( MUPs ) را دو برابر می‌کند . MUPs این pheromones را به هم پیوند داده و محکم می‌کنند و برخی از MUPs خودشان ویژگی‌های pheromonal را نشان می‌دهند . همانطور که پن توضیح می‌دهد : " ما همچنین آزمون‌های بویایی را اجرا کردیم و دریافتیم که موش‌های نر پذیرنده جنسی بیشتر به بوی غالب مردان زیردست جذب می‌شوند ، در حالی که زنان non این ترجیح حس بویایی را نشان نمی‌دهند ."
اساس شیمیایی سلطه
محققان ، تحلیل‌های اضافی برای تعیین اینکه کدام ترکیبات جاذبه زنانه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، انجام دادند . یافته‌های ما نشان می‌دهد که وقتی موش خانگی مرد بر فیزیولوژی تولیدمثل و رفتار ماده غالب می‌شود ، یافته‌های ما نشان می‌دهد که وقتی موش خانگی مذکر غالب شد ، مقدار و انواع دفع MUPs دفع می‌شوند ، که شدت of و جذابیت عطر ادرار آن‌ها را به زنان پذیرنده جنسی افزایش می‌دهد .

 

دانشگاه مریلند بازدارنده ها ساختمان توانبخشی مفصل زانو کتامین مهارکننده بازجذب هورمون عشق


مطالعه Pioneering بر روی تولید فرومون در پستانداران
این یافته یک نمونه شگفت‌انگیز از نحوه تاثیر تغییرات در رفتار اجتماعی است که می‌تواند بر بیان ژن تاثیر بگذارد . پن می‌گوید : " نتایج فعلی علاقه زیادی به زیست شناسان رفتاری ، به ویژه با توجه به ارتباط chemosensory دارند . "
این‌ها چه هستند و چه می‌کنند
موش خانگی مرد ، مانند بسیاری از حیوانات ، pheromones volatile تولید می‌کند که بر فیزیولوژی تولیدمثل و رفتار زنان تاثیر می‌گذارد . این pheromones توسط پروتیین‌های اصلی ادراری ( MUPs ) که با ۲۱ ژن MUP کدگذاری شده‌اند ، به ادرار منتقل می‌شوند . ژن‌های MUP عمدتا ً در کبد تولید می‌شوند و از طریق ادرار دفع می‌شوند . پژوهشگران متعجب نشدند که موش‌های نر چنین مقدار زیادی پروتئین در ادرار خود تولید می‌کنند و خیلی بیشتر از ماده . هم چنین حمل و نقل MUPs تنها pheromones در ادرار نیست و همچنین انتشار آن‌ها از علائم عطر را تثبیت می‌کند . بدون این مکانیزم ، pheromones در عطر به سرعت ناپدید می‌شود . یکی از وظایف of این است که زنان را جذب کند - - به خصوص MUP۲۰ که به نام darcin معروف است و نام آقای دار سی را در رمان رمانتیک غرور و تعصب نام برد . در حالی که موش‌های ماده ترجیح می‌دهند که جفت مذکر غالب اجتماعی باشند ، تیم تحقیق فرض می‌کند که مردان مقدار of که تولید می‌کنند را تنظیم می‌کنند تا وضعیت اجتماعی خود را تبلیغ کنند و زنان را جذب کنند. مطالعه حاضر این فرضیه را تایید می‌کند . انسان‌ها در واقع excrete MUPs نمی‌کنند ، چون تنها ژن MUP در ژنوم انسان " مرده‌است " ، یعنی ، یک pseudogene غیر کاربردی است .
چرا زنان جذب بوی مردان غالب می‌شوند ؟

 

 

منبع سایت

  انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 125

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما