محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10677

مطالعه ارزیابی زنده ماندن


بزرگ‌ترین مطالعه ارزیابی زنده ماندن بیماران مبتلا به اسکلروز سیستمیک پس از تاریخ پیوند شش : ۱۶ نوامبر ، منبع : کالج آمریکایی of ( ACR ) : بیماران مبتلا به بیماری ریه در مرحله نهایی به دلیل مشکلات بقای کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت ، بنا بر تحقیقات جدید ، نباید از پیوند ریه محروم شوند . اسکلروز سیستمیک ( ssc ) که به نام scleroderma نیز شناخته می‌شود ، یک بیماری موثر بر پوست و دیگر اندام‌های بدن است . این یک بیماری autoimmune روماتیسمی است ، به این معنی که سیستم ایمنی bodys به طور غیر عادی عمل می‌کند . sclerosis سیستمیک شامل ضخیم شدن و سفت شدن پوست ، و التهاب و زخم بسیاری از بخش‌های بدن است که منجر به بروز مشکلاتی در ریه‌ها ، کلیه‌ها ، قلب ، سیستم روده‌ای و مناطق دیگر می‌شود .

 

گردآوری شواهد لازم نماینده ملی برای بهینه سازی بازیافت سلول معیوب ژنوم در موش جوان تشخیص به تاخیر افتاده محدودیت سنی برای کمک غذایی


به گفته یافته‌های تحقیقاتی جدیدی که این هفته در کالج آمریکایی of در بوستون نشان داده شد ، به دلیل مشکلات بقای کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت ، بیماران مبتلا به بیماری ریه در مرحله نهایی به دلیل مشکلات بقای کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت ، پیوند ریه را انکار نمی‌کنند .
اسکلروز سیستمیک ( ssc ) که به نام scleroderma نیز شناخته می‌شود ، یک بیماری موثر بر پوست و دیگر اندام‌های بدن است . این یک بیماری autoimmune روماتیسمی است ، به این معنی که سیستم ایمنی bodys به طور غیر عادی عمل می‌کند . sclerosis سیستمیک شامل ضخیم شدن و سفت شدن پوست ، و التهاب و زخم بسیاری از بخش‌های بدن است که منجر به بروز مشکلاتی در ریه‌ها ، کلیه‌ها ، قلب ، سیستم روده‌ای و مناطق دیگر می‌شود . این بیماری نسبتا ً نادر است . تنها ۷۵، ۰۰۰ تا ۱۰۰، ۰۰۰ نفر در آمریکا دارند و بیش از ۷۵ درصد از افراد مبتلا به این بیماری ، زن هستند .
بیمارستان‌ها ممکن است مایل به تایید پیوند ریه در بیماران مبتلا به sclerosis سیستمیک با توجه به نگرانی‌های آن‌ها در مورد دخالت extra باشد که ممکن است بر بقای کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت بیمار تاثیر بگذارد .
محققان در کالج پزشکان و جراحان دانشگاه کلمبیا می‌خواستند بفهمند که آیا بزرگسالان مبتلا به sclerosis سیستمیک ، نرخ مرگ و میر یک ساله بالاتری را پس از پیوند ریه در مقایسه با بیماران مبتلا به بیماری ریه در interstitial ریه یا فشار خون شریانی ریوی ( ILD ) یا فشار خون شریانی ریوی ( PAH ) ندارند . آن‌ها یک مطالعه گذشته‌نگر درباره ۳، ۷۶۳ بزرگ‌سال انجام دادند که در ایالات‌متحده بین ۴ مه ۲۰۰۵ ( تاریخ اجرای نمره تخصیص شش ) و ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۲ متحمل شده بودند .
Elana J می‌گوید : " اگرچه بسیاری از مراکز پیوند برای پیشنهاد پیوند شش به بیماران با ssc به علت نگرانی در مورد دخالت extra که ممکن است بر بقا تاثیر بگذارد تردید دارند ، داده‌های کمی وجود دارند که این تصور را تایید می‌کنند که بقا در بیماران ssc در مقایسه با بیماران غیر ssc بدتر است ." در حقیقت ، مطالعات قبلی - - هرچند محدود به سری‌های کوچک و مطالعات گروهی کوچک - - نشان می‌دهند که بزرگسالان مبتلا به ssc دارای نرخ مرگ و میر مشابهی برای بزرگسالان مبتلا به ILD و PAH پس از پیوند ریه هستند . ما در واقع امیدوار بودیم که یافته‌های این مطالعات کوچک قبلی را تایید کنیم، در نتیجه ممکن است انگیزه‌ای برای برنامه‌های پیوند ایجاد کرده تا عملکرد آن‌ها را تغییر داده و پیوند ریه را به تعداد بیشتری از بیمارانی که به دقت انتخاب شده‌اند و یا به عنوان نامزد مناسب برای پیوند شکم ارایه دهند . موضوعات مورد بررسی قرار گرفتند اگر حداقل ۱۸ سال سن در زمان جراحی پیوند شش داشته باشند ؛ مبتلا به تشخیص ssc ، ILD یا PAH بودند ؛ و جراحی پیوند را در یک مرکز انجام دادند که حداقل یکی از این روش‌ها را برای ssc انجام داده‌است . موضوعات حذف شدند اگر یک پیوند قلب - ریوی دریافت کرده باشند ؛ اگر یک شش از یک اهدا کننده زنده دریافت کرده باشند؛ و یا اگر اطلاعات را در زمان بقا از دست داده باشند .

 

 

مقدماتی در باره معلمان آینده تولید سلولهای بتا فعال سازی سلول های مغز آموزش ابتدایی ۱ساله تربیت فرزند پسر از بدو تولد ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 76

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما