محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 10660

تولید سلولهای بتا


محققان دیابتی , کلید ژن را برای تولید سلول‌های بتا تولید انسولین به انسولین اشاره می‌کنند . سلول‌های بتا سلول‌های پانکراس تولید انسولین هستند که توسط سیستم ایمنی افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ مورد حمله و تخریب قرار می‌گیرند .
مقدمه : مطالعه حاضر با هدف تعیین ارتباط بین کیفیت زندگی بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ انجام شد .
برای برگرداندن لایه‌های سلولی و درک بهتر آن ژن , به برخی از کارشناسان با آگاهی گسترده شخصی و روزانه درباره این بیماری روی‌آورده است : دانش آموزان مبتلا به دیابت .

 

سلول های ماکروفاژ کسری از شناخت طبیعی مسدود کردن سلول ایمنی تحقیق به صورت آنلاین ترمیم ضربه مغزی فعال سازی سلول های مغز


چهار نفر از دانش آموزان مبتلا به دیابت نوع ۲ دارای دیابت نوع ۲ هستند . دو نفر در حین تولد تشخیص داده شدند , دو نفر در روز تولد خود تشخیص داده شدند و همه آن‌ها می‌خواهند پاسخ پیدا کنند .
سام گراور , دانشجوی سال دوم , گفت : " ما همیشه اولین کسانی خواهیم بود که داوطلبانه به دنبال درمان هستیم . " تشخیص من مسیری را در زندگی به من داده‌است و من چیزی را یافته‌ام که در مورد آن مشتاق هستم - - چون همان کسی است که من آن را دوست دارم . این چهار نفر در جستجوی پیشرفت در کنار یکدیگر کار می‌کنند .
آن‌ها در حال بررسی مسیرهای مولکولی هستند که می‌توانند تکثیر سلول‌های بتا را فعال سازند . سلول‌های بتا سلول‌های پانکراس تولید انسولین هستند که توسط سیستم ایمنی افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ مورد حمله و تخریب قرار می‌گیرند .
این تیم که شامل محققان در مرکز پزشکی دانشگاه دوک است , بر روی کیناز اورورا a , یک ژن متمرکز است که نه تنها باعث تکثیر سلول‌های بتا می‌شود , بلکه به آن‌ها در حفظ گلوکز و ترشح انسولین در پاسخ کمک می‌کند .
ما در واقع شاهد تکثیر هستیم . ما شاهد رشد , تقسیم و ترشح انسولین هستیم که بسیار بدیع و هیجان‌انگیز است . یافته‌های این گروه در این هفته در جزایر کوچک منتشر شد , یک مجله علمی اختصاص‌داده‌شده به تحقیق روی انسولین , سلول‌های بتا , گلوکز و دیگر عناصر دیابت .
هدف دانش آموزان , تعریف تمام ژن‌هایی است که اجازه تکثیر سلول‌های بتا را می‌دهند , به طوری که در زمان , شیمی دان‌ها می‌توانند داروهایی بسازند که می‌توانند این ژن‌ها را فعال یا خاموش کنند .
" اگر می‌توانستیم سلول‌های بتا را به یک بیمار که دیابتی است بدهیم , این راهی برای درمان دیابت است . "
روش‌های کنونی برای معرفی سلول‌های بتا به بیماران دیابتی شامل بردن جزایر بتا - سلول از اجساد و انتقال آن‌ها به بیمار است . برای داشتن مقدار کافی سلول‌های بتا برای پیوند جزیره‌ای نیاز به دو لاشه دارد . محافظت از اهدا کنندگان کافی که دارای انواع خون و بافت باشند بسیار گران , به موقع و گاهی بسیار موفق است .
البته هدف نهایی درمان دیابت است .
گراوور گفت : دیگر نباید نگران تزریقات انسولین و یا قند خون خود و زندگی نرمال باشیم . امیدوارم . " اضافه می‌کند : " به عنوان یک دانشمند تحقیقاتی , گرفتن در زمینه علم , تمرکز بر ژن‌ها و پروتئین‌ها و مواد شیمیایی بسیار آسان است . برای من بسیار مفید است که این افراد را در اینجا داشته باشیم که می‌توانند ما را به واقعیت برگردانند و به ما کمک کنند که این برنامه کاربردی است . "

 

آموزش ابتدایی ۱ساله خطرات اختلال روانی نقش شگفت انگیز موش سنسور فعالیت تحرکی تربیت کودک 2 ساله دختر و پسر درمان ، دلایل و عوامل بی خوابی

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 174

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما