محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 10745

تاثیر محرک فرکانسی مغز در بهبود پارکینسون


محرک مغز فرکانس پایین شناخت در بیماری Parkinsons را بهبود می‌بخشد و ارتباط مغزی جدیدی را شناسایی می‌کند که ممکن است هدفی برای بهبود علایم شناختی در تاریخ بیماری Parkinsons باشد : یک مطالعه عصب‌شناسی چند رشته‌ای با استفاده از recordings مغزی نادر نشان می‌دهد که تحریک فرکانس پایین یک منطقه مغزی عمیق ممکن است قادر به بهبود عملکرد شناختی در بیماران مبتلا به بیماری Parkinsons باشد ( PD ) . این مطالعه همچنین به پتانسیل وسیع‌تر تحریک مغزی برای درمان سایر بیماری‌های شناختی اشاره می‌کند .
به اشتراک بگذارید: تعریف کامل یک مطالعه عصب‌شناسی چند رشته‌ای با استفاده از نوارهای ضبط‌شده مغز نشان می‌دهد که تحریک فرکانس پایین یک منطقه مغزی عمیق ممکن است قادر به بهبود عملکرد شناختی در بیماران مبتلا به بیماری Parkinsons باشد ( PD ) . یافته‌های این تحقیق که در روز ۲۸ نوامبر در دفتر یادداشت روزانه منتشر شد ، به پتانسیل وسیع‌تر تحریک مغزی برای درمان سایر بیماری‌های شناختی اشاره کرد .
اثر جدید by و neurosurgeons با موسسه علوم عصبی آیووا در دانشگاه آیوا ، اولین مدرک مستقیم از ارتباط مغز انسان بین ناحیه تفکر مغز ( قشر مغز ) و ساختار عمیق‌تر به نام هسته subthalamic ( STN ) را فراهم می‌کند که در کنترل حرکت دست دارد . این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که تحریک of در فرکانس‌های پایین ، عملکرد بیماران PD را در یک کار شناختی ساده بهبود می‌بخشد که معمولا ً توسط PD به هم خورده‌است .

 

مغز کودکان اوتیسمی محافظت سلول های عصبی مسدود پروتیین آلزایمر افسردگی و توییتر فعالیت های مغزی کودکان حافظه فعال کلاسیک

 


دکتر Nandakumar Narayanan ، استادیار عصب‌شناسی در دانشکده پزشکی Carver UI و نویسنده ارشد مطالعه ، می‌گوید : وجود این مسیر hyperdirect از قشر پیش پیشانی به the در حدود یک دهه به وجود می‌آید ، اما این اولین باری است که به طور تجربی نشان داده‌ایم که این مسیر وجود دارد و در مردم عمل می‌کند.
وی اضافه می‌کند : ما همچنین می‌توانیم نشان دهیم که اگر ما the را تحریک کنیم , فعالیت مغز cortical را تغییر دهیم و در صورت تحریک عملکرد ادراکی بیماران , می‌توانیم در واقع رفتار را به شیوه‌ای مفید تغییر دهیم و عملکرد شناختی بیماران را بهبود بخشیم . تحریک عمقی مغز استخوان در فرکانس‌های بالا در حال حاضر برای درمان مشکلات حرکتی در برخی از بیماران مبتلا به PD تایید شده‌است . با این حال , علاوه بر ایجاد مشکلات حرکتی , PD نیز بر تفکر تاثیر می‌گذارد . یافته‌های جدید این احتمال را افزایش می‌دهد که تحریک عمقی مغز در فرکانس متفاوت ( پایین ) ممکن است علائم شناختی در PD را بهبود بخشد و احتمالا ً حتی در دیگر بیماری‌های عصبی و روانی .
گوش دادن به مغز ، تیم توانست با شنیدن گوش دادن در فعالیت‌های مغزی در حین عمل جراحی برای کاشت الکترودهای عمیق مغزی ( DBS ) در بیماران با PD ، ارتباط بین قشر مغز و قشر مغز را ترسیم کند .
دکتر جرمی Greenlee ، جراح مغز رابط کاربر ، هر ساله بیش از ۳۰ عمل جراحی انجام می‌دهد و تخصص او برای آزمایش نقشه‌برداری حیاتی است . Greenlee با استفاده از الکترودهای ثبت‌شده متخصص در مغز بیماران ، به فعالیت مغزی گوش می‌دهد تا بتواند دستگاه DBS را به درستی قرار دهد . این الکترودها همچنین ثبت مستقیم فعالیت مغزی را برای اهداف تجربی در بیمارانی که در طول فرآیند بیدار هستند بدون افزودن هیچ خطری ، مجاز می‌کنند . این نوع ضبط مکالمات بسیار رایج نیست ، اما Greenlee و همکارانش سابقه طولانی تخصص در این تکنیک را دارند .
در طی این جراحی ، بیماران یک کار شناختی ساده را به عنوان راهی برای تحریک بخشی از مغز انجام دادند در حالی که ثبت فعالیت الکتریکی از بخش‌های دیگر که به هم متصل شده‌اند را ثبت می‌کنند . گوش دادن به فعالیت عصبی در حین کار به تیم اجازه می‌دهد تا ارتباط را ترسیم کند .
Greenlee توضیح می‌دهد : ما قادر بودیم پاسخی برای نشان دادن ارتباط کارکردی ایجاد کنیم .

 

 

ساختار مولکولی پروتئین آلزایمر واکسن ترکیبی سرخک خطر ژنتیکی بالا برداشتن جراحی سینه شرایط طلاق از طرف زن و درخواست طلاق از طرف زن تربیت فرزند از نظر روانشناسی و از بدو تولد

 

منبع

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 60

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما