محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 10382

واکسن ترکیبی سرخک


براساس گزارش این مقاله ، واکسن ترکیبی سرخک - سرخجه ( MMRV ) نشان‌دهنده افزایش کمی افزایش تب دنگی در کودکان است ، در حالی که در مقایسه با واکسن‌های جداگانه قبلی برای MMR و varicella ( chickenpox + V ) . واکسن MMRV در ابتدا برای کودکان کوچک ایجاد شد تا تعداد needles که دریافت می‌کنند را کاهش دهند .

 

پیشرفت های مداوم در درک احساس

ریسک بالینی رشد سرطان سینه

بررسی ملی درمان سرطان سینه

برنامه مراقبت جمعی یکپارچه

امواج مکانیکی سلول های مغزی

خطر ژنتیکی بالا


اشتراک :
داستان کامل
براساس مقاله‌ای در CMAJ ( انجمن پزشکی کانادا ) ، واکسن ترکیبی سرخک ( سرخجه ) - سرخجه ( MMRV ) نشان‌دهنده افزایش کمی افزایش تب دنگی در کودکان است ، در حالی که در مقایسه با واکسن‌های جداگانه قبلی برای MMR و varicella ( chickenpox + V ) .
واکسن MMRV برای کودکان کوچک تهیه شد تا تعداد of که دریافت می‌کنند را کاهش دهند . با این حال ، این واکسن ترکیبی با نرخ کمی بالاتر از تشنج تب همراه بوده‌است .
مصادره اموال می‌تواند با تب بالا در کودکان جوان همراه باشد ؛ اگرچه distressing ، آن‌ها با مسائل بهداشتی در حال پیشرفت مرتبط نیستند .
دکتر Shannon مک‌دونالد ، دانشکده پزشکی ، دانشگاه کالگری ، می‌نویسد : " ترکیب MMR باعث کاهش درد برای کودکان و ناراحتی والدین می‌شود و در نتیجه موانع رایج برای جذب واکسن است و ممکن است سطوح پوشش واکسیناسیون را بهبود بخشیده و هزینه‌های تحویل ایمن‌سازی را کاهش دهد."
این حملات به طور معمول محدود کننده هستند و به ندرت اثرات بلند مدت دارند ، اما می‌توانند به شدت برای والدین آزاردهنده باشند ، ممکن است باعث ایجاد نگرانی حاد شوند و ممکن است اعتماد به برنامه‌های ایمن‌سازی را تضعیف کنند ."
برای تعیین اینکه آیا ریسک افزایش تب تب از واکسن ترکیبی وجود دارد یا خیر ، محققان در ۱۲ تا ۲۳ماهگی به داده‌های ۲۲۷ + یا واکسن MMRV بین سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ در آلبرتا ، کانادا نگاه کردند .
محققان در مقایسه با واکسن MMR + ۵در مقایسه با واکسن MMR + ۵بیش از ۱ تا ۱۰ روز پس از واکسیناسیون تجویز می‌شوند ، یک افزایش جزیی در رابطه با واکسن MMRV یافته‌اند . اگرچه این نرخ دو برابر برای واکسن MMR + ۵است ، اما ریسک مطلق نسبتا ً کوچک است . محققان به والدین توصیه می‌کنند که در مورد خطر تب و استفاده از داروهای تب childrens برای کاهش نشانه‌ها استفاده کنند .
دو نسخه از MMRV در آمریکای شمالی استفاده می‌شود . کانادا از فرمول Priorix - Tetra مانند استرالیا ، ایتالیا و آلمان استفاده می‌کند ؛ ایالات‌متحده از ProQuad استفاده می‌کند . Priorix - Tetra نیز در بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد .
این یافته‌ها با نتایج مطالعه نسخه آمریکایی این واکسن سازگار هستند .
the می‌گوید : " بحث بر سر این است که آیا انتخاب جداگانه‌ای در مقابل واکسن ترکیبی یک تصمیم سیاست و یا یک انتخاب برای والدین است تا با پزشک خود مشورت کنند . " ما از نظر تاریخی عمل جراحی و تشعشع را به عنوان ابزاری برای بهبود کنترل محلی در نظر گرفته‌ایم . با این حال مطالعات اخیر نشان می‌دهد که مزایای مرتبط با بقا برای تشعشع در بیش از مزایای کنترل داخلی وجود دارد . بنابراین ، تشعشع ممکن است کاری فراتر از کمک به کنترل محلی انجام دهد . همچنین ، ما می‌دانیم که سلول‌های مثبت جذب هورمون ، نسبت به تشعشع بسیار حساس‌تر هستند ، که می‌تواند توضیح دهد که چرا ما مزایای بقا در این گروه از بیماران را پیدا کردیم ."
همانطور که پی‌گیری می‌شود ، Bedrosian و تیم او امیدوارند که یافته‌های آزمایشی کنترل‌شده تصادفی از دهه ۱۹۸۰ را به من بدهند ، با این گروه از بیماران NCDB فعلی انطباق داشته باشند تا ببینند که آیا یک مزیت زنده ماندن مشابه می‌تواند مشاهده شود یا نه.
با این وجود ، من فکر می‌کنم که یافته‌های ما باید به جامعه سرطان سینه ادامه دهد. او می‌گوید : " در آینده ممکن است نیاز به تجدید نظر در این نمونه داشته باشیم که BCT و mastectomy معادل هستند .

 

برداشتن جراحی سینه

تاثیرات محیطی به جای جهش ژن در اوتیسم

نرخ بالای مرگ در اثر درد در دانمارک

اپیدمی چاقی به رشد خود ادامه میدهد

مشاوره روانشناسی

اعتماد به نفس

 

منبع

 

  انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 199

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما