محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 10400

تکانه


در مقایسه با کودکانی که بیش از نیم مایل از شاهراه اصلی زندگی می‌کنند ، کودکانی که از حدود ۱۶۴ فوت به سمت دیگر زندگی می‌کنند . در فاصله ۳ مایلی از شاهراه اصلی دو بار به احتمال زیاد در یک صفحه از حوزه ارتباطات شکست خورد .
پژوهشگران همچنین نوردهی‌ها را به اوزون و ذرات ریز ریز ( PM۲ ) تخمین زده‌اند . ۵ ) ، دو آلاینده تولید شده توسط ترافیک خودرو . ذرات inhalable فاین ۳۰ برابر کوچک‌تر از عرض یک موی انسان هستند و می‌توانند از طریق دفاع از شش‌ها عبور کنند و مستقیما ً در جریان خون جذب شوند .
تولد قرار گرفتن در معرض PM۲ قرار می‌گیرد. ۵ به ۷ تا ۲.۷ درصد ریسک بالای شکست در هر حوزه رشدی منجر شد ، در حالی که در معرض ozone بالاتر منجر به a شد. ۷ تا ۱ / ۷ درصد ریسک بالاتر عدم موفقیت در یک حوزه توسعه . در مقابل ، قرار گرفتن در معرض ازن به اوزون با خطر ۳ / ۳ درصد بالاتر از شکست در بیشتر دامنه‌های صفحه رشد در طول ۸ ماه ، یک درصد ریسک بالاتر از شکست کلی در طول ۲۴ ماه ، و ۷.۶ درصد بالاتر از شکست کلی غربالگری در ۳۰ ماه مرتبط بود .
این نتایج محققان را به این نتیجه می‌رساند که قرار گیری اولیه کودکی در معرض آلاینده‌های هوا ممکن است در مقایسه با exposure های مشابه در رحم ریسک بالاتری را به همراه داشته باشد . این مطالعه associational است و بنابراین نمی‌تواند علت و معلول را اثبات کند . نویسندگان اشاره کردند که مطالعات بزرگ‌تر برای تایید این پیوندها لازم هستند .
sandie ها ، دکترا ، از دپارتمان بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا ، مرسد ، و مولف اصلی این مطالعه ، گفت : " با این حال ، برخلاف قرار گرفتن در دوران بارداری ، قرار گرفتن در معرض خطر در دوران بارداری بیشتر مستقیم است و از یک سیستم دفاعی باردار استفاده نمی‌کند ."
مداخله جدید نرخ خروج افراد سیگاری با بیماری‌های حاد ذهنی را دو برابر می‌کند.
تاریخ :
۸ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه یورک
خلاصه :
تحقیقات یک مداخله اختصاصی را برای کمک به افراد مبتلا به بیماری روانی شدید پیدا کرده‌اند که در مقایسه با مراقبت‌های استاندارد می‌تواند نرخ ترک سیگار را در عرض شش ماه دو برابر کند .
تحقیقات انجام‌شده توسط دانشگاه یورک نشان داده‌است که یک مداخله اختصاصی برای کمک به افراد مبتلا به بیماری‌های روانی شدید می‌تواند میزان ترک‌تحصیل را در مدت شش ماه در مقایسه با مراقبت‌های استاندارد ، دو برابر کند .
scimitar + گروه تحقیقات اعتیاد و اعتیاد : از سوی دانشگاه of روانی و گروه تحقیقات اعتیاد ، بزرگ‌ترین آزمایش برای حمایت از سیگار کشیدن در میان افرادی است که از خدمات بهداشت روانی استفاده می‌کنند .
میزان استعمال دخانیات در میان افراد مبتلا به شرایط سلامت روانی در میان افرادی است که در طول ۲۰ سال گذشته کمی تغییر کرده ، در حالی که سیگاری‌ها کنار گذاشته شده‌اند . این مطالعه جدید نشان می‌دهد که با حمایت مناسب از این نابرابری می‌تواند مربوط به گذشته باشد .
حمایت رفتاری SBS
پرستاران بهداشت روانی برای ارائه حمایت رفتاری مبتنی بر شواهد برای سیگاری‌ها همراه با بیماری حاد ذهنی در خانه‌های سیگاری‌ها و فراهم کردن دسترسی به درمان جایگزین نیکوتین ( NRT ) آموزش‌دیده بودند .
محققان دریافتند که سیگاری‌ها که این حمایت را دریافت کرده‌اند بیش از دو بار پس از مداخله افراد سیگاری که مراقبت استاندارد دریافت کرده بودند ، معمولا ً ارجاع به خدمات ترک سیگار محلی را ترک کرده‌اند .
پروفسور سایمون Gilbody ، محقق ارشد دانشکده علوم بهداشتی و دانشکده پزشکی نیویورک گفت : " افراد مبتلا به شرایط سلامت روانی به طور متوسط ۱۰ تا ۲۰ سال زودتر از جمعیت عمومی می‌میرند و سیگار کشیدن بزرگ‌ترین عامل در این تفاوت تکان‌دهنده است .
نتایج ما نشان می‌دهد که افراد سیگاری با بیماری‌های روانی شدید می‌توانند با توجه به حمایت صحیح ، با موفقیت دست از کار بکشند . ما امیدواریم که یافته‌های ما به این معنا باشد که این حمایت متخصص برای هر کسی که ممکن است سود ببرد ، در دسترس است ."

منبع سایت

آسیب دیده دوران مثبت دلایل بازدید ایجاد شواهدات اوتیسم بهشت

  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 160

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما