محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 90
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 10490

ایجاد


کریستین هیل - kayser ، رئیس خدمات غدد گوارش در دانشگاه پن و یک پزشک در at ، گفت : " این داده‌ها بسیار دلگرم‌کننده هستند و می‌توانند یک تغییر بازی برای چند دلیل باشند " نه تنها نتایج عالی و اثرات جانبی حداقل را مشاهده کردیم که استفاده از گروه بازسازی استانی را در بیماران neuroblastoma با خطر تایید می‌کند - - این نگرانی است که ممکن است تومورها به عقب بازگردند . Tumors اغلب بازنگشت - - پیشنهاد تیم بازسازی استانی موثر ، کم‌تر سمی و یک انتخاب عالی برای بیماران جوان ما است که باید در تلاش برای درمان این سرطان با ریسک بالا ، شرایط درمانی شدیدی را تحمل کنند ."
Neuroblastoma شایع‌ترین سرطان در نوزادان است و بیش از ۱۰ درصد از مرگ و میر ناشی از سرطان در دوران کودکی را در بر می‌گیرد. تومورهای اولیه neuroblastoma عمدتا ً تومورهای آدرنالی هستند که به کلیه ، کبد ، پانکراس و روده در کودکان بسیار نزدیک هستند و آن‌ها را برای درمان بدون آسیب رساندن به اندام‌های حیاتی در بدن کوچک به سختی درمان می‌کنند . درمان معمولا ً شامل ترکیبی از درمان‌ها از جمله شیمی‌درمانی ، تشعشع و جراحی است .
محققان ۴۵ بیمار مبتلا به neuroblastoma با ریسک بالا را مورد مطالعه قرار دادند که در هر دو موسسه بین سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۵ گروه بازسازی استانی را دریافت کردند . بیماران مبتلا به سرطان که به درمان تشعشع نیاز دارند در مرکز پزشکی پن ، از جمله گروه بازسازی استانی از طریق مرکز درمانی Roberts Roberts درمان می‌شوند .
برخلاف تابش نور فوتونی سنتی با استفاده از اشعه ایکس ، گروه بازسازی استانی یک رفتار غیر تهاجمی و تهاجمی است که از پرتوی از پروتون‌ها در سرعت‌های بسیار بالا برای نابود کردن DNA سلول‌های سرطانی استفاده می‌کند و آن‌ها را می‌کشد و از ضرب کردن آن‌ها جلوگیری می‌کند . گروه بازسازی استانی به شدت هدف قرار گرفته و وعده چشمگیری برای درمان تومورهای کودکان بسیار کوچک دارد و ممکن است میزان تشعشع را به بافت‌های سالم و در حال توسعه کاهش دهد که ممکن است منجر به تاثیرات مادام العمر شود .
پنج سال پس از درمان ، طولانی‌ترین دوره تحصیلی ثبت‌شده در بزرگ‌ترین گروه بیماران تا به امروز ، محققان نتایج بسیار خوبی را مشاهده کردند که ۸۲ درصد از بیماران هنوز زنده بودند و ۹۷ درصد از یک تومور در محل اولیه reoccurrence بودند .
مسمومیت ، و یا اثرات جانبی ، در مقیاس از ۱ تا ۵ اندازه‌گیری می‌شوند ، که ۵ بیشتر شدید است . هیل - kayser می‌گوید : " ما نشان دادیم که گروه بازسازی استانی در بیمارانی که در معرض تشعشع سنتی قرار دارند ، تاثیر چندانی ندارد ، اما همچنین از آسیب به کبد ، کلیه‌ها و روده که ممکن است در بیمارانی که در معرض تشعشع سنتی قرار دارند ، برخوردار نیست . مرکز سرطان در بیمارستان Childrens فیلادلفیا ، یکی از the برنامه‌های درمان پرتو پروتون کودکان را در مرکز درمانی Penn Proton ارایه می‌دهد . برای اطلاعات بیشتر ، لطفا ً در اینجا کلیک کنید : مرکز انتقال پروتون کودکان .
این تحقیق توسط صندوق‌های نهادی و بدون حمایت مالی اضافی مورد حمایت قرار گرفت .
برای بیماری صبحگاهی ماری ؟ مغز برای مغز babys عالی نیست
مطالعه دقیقاً مشخص می‌کند که چگونه نوردهی قابلمه در طول دوران بارداری می‌تواند منجر به مشکلات رفتاری و حافظه شود .
تاریخ :
۹ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
زیست‌شناسی آزمایشی
خلاصه :
با به رسمیت شناختن تعداد زیادی از کشورها قانونی کردن ماری‌جوانا و یا ماری‌جوانا، زنان بیشتری در طول دوران بارداری به دلیل توانایی گزارش‌شده خود برای تسکین بیماری صبحگاهی استفاده می‌کنند . یک مطالعه جدید که در موش‌های صحرایی انجام شد، روشن می‌کند که چگونه قرار گرفتن شاهدانه بر مغز جنین در حال رشد تاثیر می‌گذارد .

منبع سایت

بلامانع مغناطیس قرار کمک مشاغل شواهدات اوتیسم بهشت

  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 152

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما