محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 10504

اوتیسم


محققان دریافتند که MS بیماران با BMIs بالا دارای سطوح بالاتر ceramide و monocytes circulating نسبت به افراد سالم با همان BMIs است . بیماران با BMI بالا باعث بدتر شدن معلولیت و آسیب‌های مغزی بیشتر در MRI نسبت به همتایان معمولی خود BMI شدند . محققان به این نتیجه رسیدند که ceramides می‌توانند وارد سلول‌های ایمنی به نام monocytes شوند و روشی را که این سلول‌ها اطلاعات ژنتیکی کدگذاری شده در DNA را می‌خوانند ، تغییر دهند . این تغییرات epigenetic نیز در monocytes در جریان خون بیماران MS با BMI بالا یافت شدند .
اهمیت
تشخیص of درون هسته سلول‌های خونی و توانایی این لیپیدها به تحریک تغییرات epigenetic نشان می‌دهد که اسیده‌ای چرب اشباع‌شده ممکن است اثرات کارکردی طولانی‌مدت داشته باشند ، که طی زمان مسیر بیماری MS را به سمت بدتر شدن معلولیت هدایت می‌کند . به طور خلاصه ، عادات غذایی بد ممکن است عواقب منفی در موضوعات سالم داشته باشند، اما آن‌ها حتی تاثیر زیان‌آور بیشتری بر روی بیماران با MS دارند ، زیرا حساسیت‌های تحقیر کننده می‌تواند سطح ceramide را افزایش داده و افزایش دهد .
Kamilah کاسترو ، اولین نویسنده و دانشجوی کارشناسی‌ارشد در آزمایشگاه professor می‌گوید : " این مطالعه دیدگاه بسیار مورد نیاز را به تاثیرات محیطی که می‌تواند رفتار سلول‌های سرطانی را تحت‌تاثیر و تغییر دهد ، به ما می‌دهد .
یافته‌های محققان از مفهوم nutri - epigenomics ( توانایی غذا برای اصلاح روش اطلاعات ژنومی به وسیله هر سلول ) و این ایده که عوامل سبک زندگی مانند رژیم غذایی و وزن می‌تواند به عنوان modifiers بیماری عمل کند ، پشتیبانی می‌کنند . مطالعات اضافی بر روی همدستان بزرگ‌تر برای اعتبار سنجی یافته‌های فعلی مورد نیاز است . تحقیقات بیشتر نیز برای تعیین این موضوع مورد نیاز است که آیا مداخلات رژیم غذایی خاص و مدیریت وزن می‌تواند در کمک به بیماران MS برای مدیریت و کاهش روند پیشرفت بیماری آن‌ها و واکنش بهتر به درمان بیماری‌ها مفید باشد .
کاتز Katz ساند ، دستیار پزشکی مرکز MS Dickinson Goldsmith در مونت سینایی ، گفت : " این مطالعه انتقالی از یک دیدگاه بالینی هیجان‌انگیز است چون می‌تواند به توضیح مشاهدات بالینی ما در رابطه با چاقی و پیش‌بینی MS کمک کند .
مطالعات نشان می‌دهد که میزان اوتیسم ۴۳ درصد در نیوجرسی افزایش می‌یابد .
محققان میزان شیوع اوتیسم جدید برای کودکان ۴ ساله را در ۳۵ مورد در گزارش CDC جدید تعیین کرده‌اند .
تاریخ :
۱۱ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه Rutgers
خلاصه :
یک گزارش جدید از سوی مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها که از تحقیقات دانشگاه Rutgers استفاده می‌کند ، افزایش قابل‌توجهی را در درصد کودکان ۴ ساله مبتلا به اختلال طیفی اوتیسم در نیوجرسی نشان می‌دهد . این مطالعه نشان داد که این نرخ ۴۳ درصد از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ در این کشور را افزایش داده‌است .
یک گزارش جدید از سوی مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها که از تحقیقات دانشگاه Rutgers استفاده می‌کند ، افزایش قابل‌توجهی را در درصد کودکان ۴ ساله مبتلا به اختلال طیفی اوتیسم در نیوجرسی نشان می‌دهد .
این مطالعه نشان داد که این نرخ ۴۳ درصد از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ در این کشور را افزایش داده‌است .
این گزارش که در روز ۱۱ آوریل منتشر شد ، نشان داد که در حدود ۵۹ کودک دارای اوتیسم هستند . نرخ جدید Jerseys بالاترین نرخ مورد مطالعه بود : یک در ۳۵ . که میزان اوتیسم را در حدود ۷ / ۷ درصد از جمعیت کودکان و نرخ جدید اوتیسم در ۳ درصد قرار می‌دهد .

منبع سایت

بازار استراحت فعالیت سهم حرفه بهشت

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 156

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما