محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 10517

بهشت


این فرآیند , بخش‌بندی نامیده می‌شود . یک محقق می‌تواند هر جایی را از چهار تا نیم ساعت بعد از بخش‌بندی نورون‌ها در یک نوار ویدئویی ضبط کند , و این فرض بر این است که آن‌ها به طور کامل برای مدت طولانی متمرکز شده‌اند و استراحت نمی‌کنند , غذا می‌خورند یا از حمام استفاده نمی‌کنند .
در مقابل , یک الگوریتم خودکار جدید که توسط پردازش تصویر و محققان علوم اعصاب در دپارتمان مهندسی پزشکی دوک توسعه‌یافته است, می‌تواند نورون‌ها را به دقت شناسایی و بخش‌بندی کند .
" به عنوان یک گام حیاتی در جهت تهیه نقشه کامل فعالیت مغز , ما وظیفه داریم یک الگوریتم سریع خودکار را توسعه دهیم که به اندازه انسان برای بخش‌بندی چندین نرون فعال تحت شرایط آزمایشگاهی مختلف , دقیق باشد . "
گنگ گنگ , استادیار در حداکثر آنتروپی بیزیان , گفت : " تنگنای تجزیه و تحلیل داده‌ها در علوم اعصاب برای یک مدت طولانی وجود داشته‌است , اما تحلیل گران اطلاعاتی ساعت‌ها و ساعات پردازش داده‌ها را صرف کرده‌اند , اما این الگوریتم می‌تواند یک ویدیو چند دقیقه‌ای را در عرض چند دقیقه پردازش کند . " " ما همچنین توانستیم عملکرد خود را تعمیم دهیم , بنابراین اگر بخواهیم نورون‌ها را از لایه دیگر مغز با اندازه یا تراکم نورونی متفاوت بخش‌بندی کنیم , می‌توانیم به خوبی عمل کنیم . "
این الگوریتم مبتنی بر یادگیری عمیق , سریع است , و ثابت شده‌است که به اندازه ( اگر بهتر از ) کارشناسان انسانی در بخش‌بندی نورون‌های فعال و همپوشانی شده از نوارهای میکروسکوپ دو فوتونی , باشد . "
الگوریتم‌های یادگیری عمیق به محققان این امکان را می‌دهند که حجم زیادی از داده‌ها را با فرستادن آن‌ها از طریق چندین لایه از واحدهای پردازش غیر خطی پردازش کنند که می‌تواند برای شناسایی بخش‌های مختلف یک تصویر پیچیده آموزش داده شود . این تیم در چارچوب خود الگوریتمی ایجاد کرد که بتواند اطلاعات مکانی و زمانی را در ویدئوهای ورودی پردازش کند . سپس آن‌ها از الگوریتم برای تقلید از بخش‌بندی یک تحلیلگر انسانی در حین بهبود دقت استفاده کردند .
پیشرفت یک گام حیاتی برای اجازه دادن به عصب شناسان برای ردیابی فعالیت عصبی در زمان واقعی است . تیم به دلیل سودمندی گسترده ابزار , نرم‌افزار خود و داده‌های حاشیه‌نویسی شده را به صورت آنلاین در دسترس قرار داده‌است .
گانگ از روش جدید برای مطالعه دقیق‌تر فعالیت عصبی مرتبط با رفتارهای مختلف در موش استفاده می‌کند. گنگ با درک بهتر که نورون‌ها را برای فعالیت‌های مختلف آتش می‌زنند, به یادگیری نحوه دستکاری فعالیت‌های مغز برای اصلاح رفتار امیدوار است .
زاده زاده زاده گفت : " این بهبود عملکرد در شناسایی نورون‌های فعال باید اطلاعات بیشتری در مورد شبکه عصبی و حالات رفتاری ارائه کند و در را برای پیشرفت سریع در آزمایش‌های علوم اعصاب باز کند . "
آیا می‌خواهید یک مهارت جدید یاد بگیرید ? کمی استراحت کنید
تحقیقات nih نشان می‌دهد که مغز ما ممکن است از دوره‌های استراحت کوتاهی برای تقویت حافظه استفاده کند .
تاریخ :
آوریل ۲۰۰۹
منبع :
nih / موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی
خلاصه :
در مطالعه داوطلبان سالم , محققان دریافتند که مغز ما ممکن است خاطرات مهارت‌های جدید را که فقط چند ثانیه قبل با استراحت کوتاه تمرین کرده بود , یکپارچه کند . نتایج مشخص می‌کند که بقیه نقش مهم ممکن است در یادگیری بازی کنند .
در مطالعه داوطلبان سالم , موسسات ملی محققان سلامت دریافته اند که مغز ما ممکن است خاطرات مهارت‌های جدید را که فقط چند ثانیه قبل با استراحت کوتاهی انجام دادیم , یکپارچه کند . نتایج مشخص می‌کند که بقیه نقش مهم ممکن است در یادگیری بازی کنند .

منبع سایت

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 154

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما